Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Polkowice: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 61936 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w częściach: A - 18 zestawów komputerowych, 17 monitorów LCD, 18 Systemów operacyjnych, 2 napędów SCSI wraz z szufladami -hot swap-. 1 pamięci RAM, 2 drukarek atramentowych kolorowych A4, 1 drukarki laserowej; B - 8 Notebooków, 8 systemów operacyjnych, 1 licencji na 10 stanowisk Oprogramowania MS Office 2003 MOLP; C - 2 podajników do skanerów, 35 linek zabezpieczających do notebooków i drukarek, 1 głośników aktywnych, 5 myszy optycznych, 20 rozgałęźników, 10 kompletów POE, kabli komunikacyjnych, 20 pamięci PenDrive; D - Serwer; o parametrach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Postępowanie poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawozamówień publicznych dla dostaw
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.32 - Napędy dyskowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.31.00 - Komputerowe jednostki do przechowywania Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.31.00 - Komputerowe jednostki do przechowywania Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.21.20 - Myszy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.10 - Myszka komputerowa Oryginalny kod CPV: 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.57.20.00 - Kabel komunikacyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.57.20.00 - Kabel komunikacyjny Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w następujących wysokościach: a) na Część A - 500zł (słownie: pięćset złotych) b) na Część B - 500zł (słownie: pięćset złotych) c) na Część C - 100zł (słownie: sto złotych) d) na Część D - 200zł (słownie: dwieście złotych) Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż na jedną część należy wnosić wadium w wysokości sum powyższych kwot z uwzględnieniem części na które jest składana oferta..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1.Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b) udzielą gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia:-Część A: - na komputery - minimum 24 miesiące,- na monitory LCD - minimum 36 miesięcy,- na drukarki - minimum 12 miesięcy - na pozostały sprzęt i akcesoria - minimum 12 miesięcy; -Część B:-Na notebooki - minimum 24 miesiące; -Część C:-na pozostały sprzęt i akcesoria - minimum 12 miesięcy; -Część D:-na serwer obejmującą również pomoc techniczną w miejscu instalacji serwera - minimum 36 miesięcy, c) Zadeklarują:- czas reakcji na zgłoszenie awarii - 1 dzień roboczy- czas usunięcia awarii do 3 dni roboczych od momentu (daty i godziny) zgłoszenia awarii- czas podstawienia sprzętu zastępczego - do 3 dni roboczych, o ile Wykonawca nie jest w stanie usunąć awarii w czasie wskazanym powyżej,- usunięcie awarii na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeśli jest to technicznie niemożliwe transport i naprawa urządzenia na koszt Wykonawcy,- upoważnienie Zamawiającego do usunięcia awarii na koszt Wykonawcy w przypadku niedotrzymania terminu usunięcia awarii, o którym mowa wyżej.d) wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać:1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy,2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, w tym:- oświadczenia o udzieleniu gwarancji na:- Część A: na komputery - minimum 24 miesiące, na monitory LCD - minimum 36 miesięcy, na drukarki - minimum 12 miesięcy, na pozostały sprzęt i akcesoria - minimum 12 miesięcy -Część B: Na notebooki - minimum 24 miesiące -Część C: na pozostały sprzęt i akcesoria - minimum 12 miesięcy -Część D: na serwer obejmującą również pomoc techniczną w miejscu instalacji serwera - minimum 36 miesięcy,- oświadczenie, w którym Wykonawca zadeklaruje (dla każdej z części): - czas reakcji na zgłoszenie awarii - 1 dzień roboczy -czas usunięcia awarii do 3 dni roboczych od momentu (daty i godziny) zgłoszenia awarii -czas podstawienia sprzętu zastępczego - do 3 dni roboczych, o ile Wykonawca nie jest w stanie usunąć awarii w czasie wskazanym powyżej, -usunięcie awarii na koszt Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, a jeśli jest to technicznie niemożliwe transport i naprawa urządzenia na koszt Wykonawcy, -upoważnienie Zamawiającego do usunięcia awarii na koszt Wykonawcy w przypadku niedotrzymania terminu usunięcia awarii, o którym mowa wyżej.b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert.Uwaga:1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących startować wspólnie oraz dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie.8. Umowa konsorcyjna musi zawierać:- określenie celu gospodarczego,- oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi,- wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Polkowice, 59-100 Polkowice, ul. Rynek 1, pok. 127.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Polkowice, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, pok. 10. Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A - Zestawy komputerowe, monitory oraz inny sprzęt i akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - 18 zestawów komputerowych, 17 monitorów LCD, 18 Systemów operacyjnych, 2 napędów SCSI wraz z szufladami hot swap. 1 pamięci RAM, 2 drukarek atramentowych kolorowych A4, 1 drukarki laserowej, o parametrach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.24.82.00-1, 30.23.31.32-5, 30.23.20.00-4, 30.23.32.34-0, 30.23.32.31-9, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 13.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B - Komputery przenośne i oprogramowanie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - 8 Notebooków, 8 systemów operacyjnych, 1 licencji na 10 stanowisk Oprogramowania MS Office 2003 MOLP, o parametrach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.24.82.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 13.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: C - Akcesoria i sprzęt komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - 2 podajników do skanerów, 35 linek zabezpieczających do notebooków i drukarek, 1 głośników aktywnych, 5 myszy optycznych, 20 rozgałęźników, 10 kompletów POE, kabli komunikacyjnych, 20 pamięci PenDrive, o parametrach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 30.21.72.00-5, 30.23.21.20-1, 32.42.30.00-4, 32.57.20.00-3, 30.21.72.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: D - Sprzęt komputerowy - serwer.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa - Serwera, o parametrach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaSzczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Budowa sieci wodociągowej PE fi 160 mm wraz z przyłączami od dz.nr 575/30, 575/10 przy bud. nr 102 do dz. nr 554, 545/1 przy bud. nr 115 A w Jędrzychowie."
- "Zakup koparki kołowej na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
- Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzeń Fortinet
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Dostawa urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





