Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-07
Og³oszenie nr 61925 - 2017 z dnia 2017-04-07 r.
Lublin: Materia³y promocyjne - teczki dla UM Lublin
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, krajowy numer identyfikacyjny
43101951400000, ul.
Pl. Króla W³adys³awa £okietka
1,
20109
Lublin, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
814 663 000, e-mail
zamowienia@um.lublin.pl, faks
814 663 001.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lublin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wniosek nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w trwale zamkniêtej kopercie za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub z po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Miasta Lublin, Biuro Zamówieñ Publicznych, Pl. Litewski 1, pok. nr 8, 20-080 Lublin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y promocyjne - teczki dla UM Lublin
Numer referencyjny: ZP-P-I.271.1.34.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawê drukowanych materia³ów promocyjnych - teczek czarnych z gumk±, nak³ad: 4000 szt dla Urzêdu Miasta Lublin. 2. Wykonawca jest zobowi±zany do: 1) wykonania i przedstawienia Zamawiaj±cemu proofów, 2) wykonania druków po akceptacji przez Zamawiaj±cego przed³o¿onych proofów, 3) dostawy druków do siedziby Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem do magazynu.
II.5) G³ówny kod CPV: 79.80.00.00 - Us³ugi drukowania i powi±zane
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 21
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy wed³ug nastêpuj±cego porz±dku: a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy projekt w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, b) w terminie 3 dni roboczych od otrzymania projektu Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu proofa ca³o¶ci w formacie A4 bez uszlachetnieñ, c) Zamawiaj±cy zg³osi Wykonawcy ewentualne uwagi do przed³o¿onego proofa w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia proofa przez Wykonawcê. Brak uwag w tym terminie jest jednoznaczny z akceptacj± proofa, d) Wykonawca wykona i dostarczy druki wraz z wniesieniem do magazynu Zamawiaj±cego, w terminie 14 dni roboczych od akceptacji proofa przez Zamawiaj±cego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy nie okre¶la minimalnych poziomów zdolno¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej - w przypadku sk³adania wniosku przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych wspólny wniosek. 2. O¶wiadczenie o czê¶ci zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcê czê¶ci zamówienia podwykonawcom. 3. Pe³nomocnictwo: 3.1. do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej) 3.2. do wystêpowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie bêdzie wynikaæ odpowiednio z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. 4. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, dokument, musi okre¶laæ w szczególno¶ci: 4.1. zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 4.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4.3. zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4.4. czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2 oraz 4 winny byæ przedstawione w formie orygina³u. Pe³nomocnictwa, o których mowa w pkt. 3 winny byæ przedstawione formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przed notariuszem. 6. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno byæ z³o¿one w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 7. W przypadku sk³adania wniosku przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie o¶wiadczenie z pkt. III.3) winno byæ z³o¿one przez ka¿dego z Wykonawców. 8. Wniosek nale¿y napisaæ pismem czytelnym w jêzyku polskim. 9. Inne dokumenty sk³adaj±ce siê na wniosek sporz±dzone w jêzyku obcym winny byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
http://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=10109
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:1. Wymagania formalne: a) Z platformy w pe³nym zakresie mog± korzystaæ wy³±cznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http://licytacje.uzp.gov.pl. b) Wykonawca, aby umo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dopuszczenie go do udzia³u w licytacji, winien zarejestrowaæ siê w systemie dostêpnym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udzia³u w licytacji winien przekazaæ Zamawiaj±cemu informacjê o swoim loginie. Login winien byæ przekazany Zamawiaj±cemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem pisowni du¿ych i ma³ych liter, numerów, spacji. (zaleca siê zapoznanie z samouczkiem umieszczonym na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl) 2. Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równowa¿nej) spe³niaj±cy wymogi techniczne okre¶lone przez producentów przegl±darek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wy¿szej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wy¿szej, z zainstalowan± jedn± z ww. przegl±darek lub przegl±dark± równowa¿n±, pod³±czony do sieci Internet.
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:1. Przedmiotowa licytacja elektroniczna bêdzie licytacj± 1-etapow±. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia (system nie dokonuje od¶wie¿ania automatycznie, dlatego w celu zapewnienia aktualno¶ci listy post±pieñ, niezbêdne jest samodzielne od¶wie¿anie ekranu). Mo¿liwo¶æ z³o¿enia post±pienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamkniêcia. 3. Oferta z³o¿ona w toku licytacji przestaje wi±zaæ gdy inny Wykonawca z³o¿y³ ofertê korzystniejsz±. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponuj± rzeczywist± cenê oferty brutto wyra¿on± w z³otych oraz ewentualnie w groszach; grosze nale¿y oddzieliæ od z³otych kropk±. Cena brutto musi zawieraæ ostateczn± sumaryczn± cenê obejmuj±c± wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zadania niezbêdne do jego wykonania z uwzglêdnieniem wszystkich op³at i podatków (w tym podatek VAT w wysoko¶ci 23 % - dotyczy podmiotów bêd±cych czynnym podatnikiem podatku VAT). 5. Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê winna byæ ni¿sza od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotê minimalnego post±pienia. 6. W toku licytacji Zamawiaj±cy za po¶rednictwem platformy licytacyjnej na bie¿±co bêdzie przekazywa³ wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji z³o¿onych przez nich ofert, liczbie Wykonawców bior±cych udzia³ w licytacji elektronicznej, a tak¿e o cenach z³o¿onych ofert, z tym ¿e do momentu zamkniêcia licytacji nie ujawni informacji umo¿liwiaj±cych identyfikacjê Wykonawców. 7. Zamawiaj±cy przyj±³ cenê wywo³awcz± brutto za ca³o¶æ w wysoko¶ci 11 660,40 PLN. 8. Wysoko¶æ minimalnego post±pienia: wynosi 20,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia z³otych). 9. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê brutto.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
nie
Data: 19/04/2017 godzina: 10:30
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
5 dni od daty przekazania zaproszeñ o godz. 12:00
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:Zamawiaj±cy zamyka licytacjê po up³ywie 15 minut, licz±c od terminu otwarcia licytacji.
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Umowa nr... /17 Zawarta w dniu...................................... w Lublinie pomiêdzy: Gmin± Lublin z siedzib±: Plac Króla W³adys³awa £okietka 1, 20-109 Lublin, NIP 946-25-75-811, REGON 431019514, reprezentowan± przez: ...................................................... zwan± w dalszej czê¶ci umowy Zamawiaj±cym, a ............................................ z siedzib± w: ................................................ (NIP, REGON, zarejestrowanym) reprezentowanym przez Pana/Pani± ....................................... zwanym w dalszej czê¶ci umowy Wykonawc±. § 1 Umowa niniejsza zostaje zawarta po przeprowadzeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej, zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), w wyniku którego oferta Wykonawcy zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. § 2 1. Przedmiotem umowy s± materia³y promocyjne - teczki dla UM Lublin. 2. Przedmiotem umowy obejmuje wykonanie oraz dostawa drukowanych materia³ów promocyjnych - teczek czarnych z gumk±, nak³ad: 4000 szt dla Urzêdu Miasta Lublin. 3. Wykonawca jest zobowi±zany do: 1) wykonania i przedstawienia Zamawiaj±cemu proofów, o których mowa w § 3 ust. 1 lit. b), 2) wykonanie druków po akceptacji przez Zamawiaj±cego przed³o¿onych proofów, 3) dostawê druków do siedziby Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem do magazynu. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu Umowy okre¶la za³±cznik nr 1 do niniejszej Umowy - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca/Podwykonawca zobowi±zuje siê do zatrudnienia w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umów o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na bezpo¶redniej obs³udze maszyn i urz±dzeñ do sk³adania (³amania), a tak¿e drukowania. 5. Wykonawca/Podwykonawca w terminie 3 dni, licz±c od dnia zawarcia niniejszej umowy zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dokumentów potwierdzaj±cych zatrudnienie osób, o których mowa w ust.4, tj. po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em kserokopiê umów o pracê oraz o¶wiadczenia tych osób, ¿e s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê. 6. W celu kontroli zatrudnienia osób wykonuj±cych wskazane ust. 4 czynno¶ci Zamawiaj±cy mo¿e w szczególno¶ci ¿±daæ od Wykonawcy pisemnych wyja¶nieñ co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 4, okazania dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek i nale¿nych podatków z tytu³u zatrudnienia w/w osób wyznaczaj±c mu w tym celu stosowny termin nie d³u¿szy ni¿ 7 dni. 7. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w ust. 5 i 6 bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kary umownej w wysoko¶ci 2000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych). § 3 1. Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy wed³ug nastêpuj±cego porz±dku: a) Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy projekt w terminie 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, b) w terminie 3 dni roboczych od otrzymania projektu Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu proofa ca³o¶ci w formacie A4 bez uszlachetnieñ, c) Zamawiaj±cy zg³osi Wykonawcy ewentualne uwagi do przed³o¿onego proofa w terminie 2 dni roboczych od przedstawienia proofa przez Wykonawcê. Brak uwag w tym terminie jest jednoznaczny z akceptacj± proofa, d) Wykonawca wykona i dostarczy druki wraz z wniesieniem do magazynu Zamawiaj±cego, w terminie 14 dni roboczych od akceptacji proofa przez Zamawiaj±cego. 2. W przypadku wniesienia przez Zamawiaj±cego uwag do proofa, o których mowa w ust. 1. pkt c) Wykonawca przedstawia poprawiony proof do akceptacji, zgodnie z terminami okre¶lonymi w ust.1 pkt b) i c). 3. Dopuszcza siê dwukrotne powtórzenie procedury poprawkowej, z zastrze¿eniem sytuacji okre¶lonej w § 9 ust. 2. § 4 1. Zamawiaj±cy do kontaktów z Wykonawcami wyznacza Pani± Magdalenê Zarêba-Opaliñsk± oraz Pana Krzysztofa Bilskiego, pracowników Kancelarii Prezydenta, referatu ds marketingu miasta Urzêdu Miasta Lublin, tel. 81 466-1937, e-mail: mzareba@lublin.eu oraz kbilski@lublin.eu 2. Z uwagi na istotn± rolê wysokiego standardu wykonania zamówienia Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do weryfikacji materia³ów, wydruków próbnych na wszystkich etapach produkcji oraz jako¶ci wykonania zamówienia. § 5 1. Wykonawca dostarczy wraz z wniesieniem przedmiot umowy do magazynu Zamawiaj±cego, znajduj±cego siê przy ul. Z³ota 2, Lublin (do uzgodnienia telefonicznego z Zamawiaj±cym przed dostaw±), we w³asnym zakresie, na w³asny koszt. 2. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w opakowaniach zbiorczych oznaczonych etykiet± zawieraj±c± opis zawarto¶ci (opis przedmiotu, ilo¶æ sztuk). Etykieta zostanie umieszczona na dwóch przeciwleg³ych bokach paczki. § 6 1. Odbiór przedmiotu umowy zostanie potwierdzony w formie protoko³u zdawczo-odbiorczego podpisanego przez przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik nr 2 do Umowy. Protokó³ zostanie podpisany przez przedstawiciela Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym sprawdzeniu ilo¶ci i jako¶ci dostarczonego przedmiotu umowy najpó¼niej 2 dni robocze po dostawie. 2. W przypadku zg³oszenia zastrze¿eñ co do ilo¶ci oraz jako¶ci dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zostanie poinformowany o tym fakcie drog± telefoniczn±. Wykonawca wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego sporz±dz± protokó³, w którym opisane zostan± stwierdzone braki lub wady oraz ustalony zostanie termin ich usuniêcia nie d³u¿szy ni¿ 7 dni. Wykonawca odbierze wadliwie wykonany przedmiot umowy na swój koszt z magazynu Zamawiaj±cego. 3. Po usuniêciu powy¿szych braków lub wad Wykonawca ponownie zg³osi do odbioru przedmiot umowy na swój koszt. Procedura czynno¶ci odbioru zostanie powtórzona, w tym wypadku bêd± mia³y zastosowanie postanowienia umowy, o których mowa w §10 ust.1 pkt 1 lit a). § 7 1. Z tytu³u nale¿ytego wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 2 Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w kwocie ...... z³ brutto (s³ownie: .....................z³otych), w tym podatek VAT 23%. 2. Kwota, o której mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zadania niezbêdne do jego wykonania, a w szczególno¶ci: - koszty materia³ów, - koszty wykonania i przedstawienie Zamawiaj±cemu proofów, - koszty wykonanie druków po akceptacji przez Zamawiaj±cego przed³o¿onych proofów, - dostawê druków do siedziby Zamawiaj±cego wraz z wniesieniem do magazynu. 3. Zap³ata wynagrodzenia nast±pi w terminie 14 (s³ownie: czternastu) dni od daty z³o¿enia przez Wykonawcê prawid³owo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiaj±cego, przy czym Wykonawca jest uprawniony do wystawienia faktury VAT po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy zgodnie z § 6 umowy. 4. Podstaw± zap³aty faktury przez Zamawiaj±cego jest protokó³ zdawczo - odbiorczy, o którym mowa w § 6 ust.1, podpisany przez obie strony umowy bez uwag i zastrze¿eñ. 5. Wynagrodzenie o którym mowa w § 7 ust. 1 p³atne bêdzie ze ¶rodków zaplanowanych w bud¿ecie miasta Lublin na 2017 r., dzia³ 750 rozdzia³ 750 § 75075, zadanie: wydatki bie¿±ce w ramach promocji miasta. Wykonawca nie mo¿e przenie¶æ wierzytelno¶ci wynikaj±cych z niniejszej umowy na osobê trzeci± bez zgody Zamawiaj±cego. § 8 1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia bêd±cego przedmiotem niniejszej umowy podwykonawcom. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za prace, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ na zasadach ogólnych za jako¶æ i terminowo¶æ prac, które realizuje przy pomocy podwykonawców. 4. Wykonawca na dzieñ zawarcia niniejszej umowy zgodnie z o¶wiadczeniem z³o¿onym w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, zamierza powierzyæ ni¿ej wskazanym Podwykonawcom nastêpuj±cy zakres zamówienia: 1) . ..................................................... 2) ...................................................... § 9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca mo¿e za¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 3. Niezale¿nie od podstaw odst±pienia wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odst±pienia od umowy w ca³o¶ci lub w czê¶ci w przypadku niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy przez Wykonawcê a w szczególno¶ci w przypadku zw³oki w realizacji zamówienia trwaj±cej ponad 7 dni, dostawy druków niezgodnych z zaakceptowanymi proofami, w terminie 21 dni od dnia powziêcia informacji o niewykonaniu lub nienale¿ytym wykonaniu umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo naliczenia kary umownej w wysoko¶ci 30 % ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust.1. § 10 1. Strony ustalaj± nastêpuj±ce zasady odpowiedzialno¶ci za nieterminowe i nienale¿yte wykonanie umowy: 1) Wykonawca bêdzie zobowi±zany do zap³aty Zamawiaj±cemu kary umownej: a) za zw³okê w wykonaniu przedmiotu umowy - w wysoko¶ci 0,5% ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w §7 ust. 1 za ka¿dy dzieñ zw³oki w stosunku do terminów okre¶lonych w §3 ust. 1 lit. b) i d), b) za dostawê druków niezgodnych z proofami zaakceptowanymi przez Zamawiaj±cego lub w ilo¶ci nieodpowiadaj±cej przedmiotowi umowy okre¶lonemu w § 2 - w wysoko¶ci 10% ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust. 1, 2. Za nieterminowe p³atno¶ci faktur Wykonawca ma prawo naliczyæ odsetki ustawowe. 3. Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± za odst±pienie od umowy z przyczyn zale¿nych od Wykonawcy w wysoko¶ci 30% ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust.1. 4. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy karê umown± za odst±pienie od umowy z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego w wysoko¶ci 30% ³±cznego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust.1 z wy³±czeniem sytuacji opisanych w §9 ust. 1 i 2. 5. Strony mog± dochodziæ na zasadach ogólnych odszkodowañ przewy¿szaj±cych kary umowne. § 11 1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie. 2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto okre¶lonego z § 7 ust.1. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: ad pkt 1)- zmiana terminu realizacji zamówienia o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, ad pkt 2)- stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê. 4. Zakazana jest istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrze¿eniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2) - 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz zmian, o których mowa w § 11 ust 2-3. § 12 W sprawach nieuregulowanych niniejsz± umow± bêd± mia³y zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo zamówieñ publicznych i innych obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów prawa. § 13 Spory wynik³e w toku realizacji niniejszej umowy rozstrzygane bêd± przez s±d w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego. § 14 Umowê sporz±dzono w trzech jednobrzmi±cych egzemplarzach, w tym dwa dla Zamawiaj±cego i jeden dla Wykonawcy.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewiduj± nastêpuj±ce rodzaje i warunki zmiany tre¶ci umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Umowy w okre¶lonym pierwotnie terminie. 2) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2. Zmiany umowy dopuszczalne s± na nastêpuj±cych warunkach: ad pkt 1) zmiana terminu realizacji zamówienia o okres dzia³ania si³y wy¿szej oraz potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania, ad pkt 2) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto, ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 19/04/2017, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Osob± upowa¿nion± do kontaktowania siê z wykonawcami jest w zakresie procedury: p. Pawe³ Patyra - Biuro Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16. 2. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci og³oszenia o zamówieniu. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci og³oszenia o zamówieniu wp³yn±³ do zamawiaj±cego nie pó¼niej, ni¿ do koñca dnia 13.04.2017 r. 2.1.Przed³u¿enie terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do licytacji elektronicznej nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania zapytañ, o których mowa w pkt. 2. 2.2. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami zamawiaj±cy udostêpniana na stronie internetowej zamawiaj±cego: http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=200&fid=10109.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup narzêdzi do chirurgii plastycznej
- Dostawa kabin akustycznych dla u¿ytkowników o specjalnych potrzebach
- Dostawa symulatora wirtualnej przestrzeni kryminalistycznej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³± II
- Opracowanie dok. proj.-kosztorys. przebudowy pomieszczeñ w budynku CoE Asppect zlokalizowanym na kampusie Politechniki Lubelskiej przy ul. Nadbystrzyckiej 36A wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego
- Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Lubelskie Obserwatorium Rynku Pracy I.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





