eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieroszewiceDOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-07

POZYCJA 61920

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sieroszewice: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOI Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej w Psarach, do kontaktów: Ewa Możdżanowska, Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396084, 7396315, fax 062 7396084, 7396315, e-mail: dpspsary@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOI. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Dom Pomocy Społecznej w Psarach ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych i napoi: CZĘŚĆ I: MIĘSA I PRZETWORÓW WĘDLINIARSKICH CZĘŚĆ II: DROBIU I PRZETWORÓW DROBIOWYCH CZĘŚĆ III: PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH CZEŚĆ IV: RYB I PRZETWORÓW RYBNYCH CZĘŚĆ V: ŚWIEŻEGO MLEKA KROWIEGO CZĘŚĆ VI: JAJ KURZYCH CZĘŚC VII: ZUP, SOSÓW W PROSZKU CZĘŚĆ VIII:MROŻONEK CZĘŚĆ IX: WARZYW PRZETWORZONYCH KWASZONYCH CZĘŚĆ X: NABIAŁU CZĘŚĆ XI: MASŁA CZEŚĆ XII: POZOSTAŁYCH PRODUKTÓW SPOZYWCZYCH I NAPOI 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.21.20.00 - 01.21.20.00 01.24.20.00 - 01.24.20.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro, przedmiotem dostawy są produkty spożywcze i napoje na potrzeby przygotowywania posiłków dla 166 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Psarach 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: - 4.452,91 złotych na całość zamówienia, w rozbiciu na poszczególne części zamówienia w wysokości: Część I: Mięsa i przetworów wędliniarskich - 1.345,47 złotych Część II: Drobiu i przetworów drobiowych - 210,40 złotych Część III:Pieczywa i wyrobów cukierniczych - 368,15 złotych Cześć IV: Ryb i przetworów rybnych - 222,43 złotych Część V: Świeżego mleka krowiego - 548,10 złotych Część VI: Jaj kurzych - 133,37 złotych Częśc VII:Zup, sosów w proszku - 62,63 złotych Część VIII:Mrożonek - 53,56 złotych Część IX: Warzyw przetworzonych kwaszonych - 35,13 złotych Część X: Nabiału - 462,93 złotych Część XI: Masła - 131,21 złotych Część XII:Pozostałych produktów spożywczych i napoi - 879,53 złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 4 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz złożą wymagane w siwz oświadczenia i dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w ofercie muszą zostać zawarte następujące ośwaidczenia, dokumenty i informacje: 1.1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. Nr 164, poz.1163 z 2006 roku) - treść oświadczenia zawarta jest w załączniku Nr 1 do siwz - wypełnić Załącznik nr 1 1.2.na potwierdzenie spełnienia warunku, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a)oryginał lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego udziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. WAŻNE ! W przypadku spółki cywilnej dokumenty wymienione w pkt. 2.2 a) - d) muszą dotyczyć każdego ze wspólników 2.3 na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wypełnić załącznik nr 2. Ważne! Dokumenty/referencje potwierdzające, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie muszą zawierać informację o wartości wykonanego zamówienia, o zakresie/asortymencie dostawy, miejscu dostawy, muszą zawierać nazwę Zamawiającego, datę realizacji i muszą być podpisane przez osobę do tego uprawnioną. 2.4. na potwierdzenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.5. potwierdzenie wniesienia wadium na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. UWAGA ! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez Zamawiającego , spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 - dokumenty nie spełniające wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. - Dokumenty wymienione w pkt. 2.2 i 2.5. muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu 2.6. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, jakie musi zawierać oferta: a) wypełniony Formularz oferty wraz z odpowiednimi załącznikami - Rozdział III siwz b) podpisany i zaparafowany projekt umowy - Rozdział IV siwz c) kserokopia umowy spółki cywilnej jeżeli dotyczy, d) Wykonawca składający ofertę na dostawę Części V - dostawa świeżego mleka krowiego przedkłada zaświadczenie o zawartości tłuszczu w mleku wystawionego pzez odpowiednie organy e) oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty - pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub podpisujący jest lub są właścicielami przedsiębiorstwa lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.01.2007, godzina 12:10, Dom Pomocy Społecznej w Psarch ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice - budynek Pałacu, Świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa mięsa i przetworów wędliniarskich. 1) Krótki opis: Przedmiotem dostawy jest mięso wieprzowe, wędliny i przetwory mięsne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00, 15.13.11.30, 15.13.11.33, 15.13.13.10, 15.13.11.34. 3) Wielkość lub zakres: 11 710 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa drobiu i przetworów drobiowych. 1) Krótki opis: przedmiotem dostawy są kurczaki całe świeże, filety, skrzydełka, udka oraz serca i wątróbki. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.30, 15.11.22.10, 15.11.23.10. 3) Wielkość lub zakres: 2 420 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. 1) Krótki opis: dostawa chleba zwykłego krojonego, pszennego krojonego, grahamu krojonego, bułek, chałek, drożdżówek,rogali, bułki tartej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00, 15.81.14.00, 15.81.21.00, 15.89.00.00. 3) Wielkość lub zakres: chleb 0,6 kg - 13.350 szt, chleb 0,5 kg -9 800 kg, bułki - 12.500 szt wyroby cukiernicze - 12 950 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: dostawa ryb i przetworów rybnych. 1) Krótki opis: dostaw filetów mrożonych mintaj, filetów śledziowych matias, makreli wędzonej tuszy, konserwy śledzia w sosie pomidorowym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00, 15.21.11.00, 15.23.40.00, 15.24.12.00. 3) Wielkość lub zakres: filet mintaj mrożony - 1 070 kg, filet śledziowy Matias op. 4kg - 85 szt, makrela wędzona - 250 kg, śledź w sosie pomidorowym op. 0,300 kg - 657 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: dostawa świeżego mleka krowiego. 1) Krótki opis: mleko krowie surowe nieprzetworzone zawartość tłuszczu 3,2%. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.21.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 29 000 litrów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Dostawa jaj kurzych. 1) Krótki opis: jaja kurze II gatunek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 34 530 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dostawa zup i sosów w proszku. 1) Krótki opis: zupy w proszku, rosół w proszku, sosy w proszku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.15.00, 15.87.12.60, 15.89.19.00. 3) Wielkość lub zakres: 126 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Dostawa mrożonek. 1) Krótki opis: warzywa mrożone, mieszanka kompotowa, pierogi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70, 15.33.21.00, 15.89.43.00. 3) Wielkość lub zakres: ok. 300 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Dostawa warzyw przetworzonych - kwaszonych. 1) Krótki opis: dostawa kapusty kwaszonej, ogórków kwaszonych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00. 3) Wielkość lub zakres: kapusta kwaszona - 585 kg ogórki kwaszone - 680 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: dostawa nabiału. 1) Krótki opis: dostawa tłuszczu roślinnego 70% do smarowania pieczywa, margaryny, masła roślinnego, serów zółtego twardego i topionego, jogurtów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.12.00, 15.43.11.00, 15.54.40.00, 15.54.22.00, 15.55.13.10. 3) Wielkość lub zakres: m.in. tłuszcz roślinny do smarowania 500 g - 1 900 szt,sery - 1 170 kg, jogurty 150 g - 5 910 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Dostawa masła. 1) Krótki opis: masło min. zawrtość tłuszczu 82%. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.53.00.00. 3) Wielkość lub zakres: masło 200 g - 3.750 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Dostawa pozostałych pruduktów spożywczych i napoi. 1) Krótki opis: dostawa m.in.warzyw i owoców konserwowych, przecierów, dżemów, galaretek, budyniów, przypraw,herbat, kaw, kasz, mąki, makaronów,cukru, słodyczy, soków, kompotów,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.15.00, 15.89.00.00, 15.61.21.00, 15.83.12.00, 15.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: m.in.cukru 3 000 kg, mąki pszennej 2 020 kg,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.