Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Elbląg: Wykonanie robót malarskich III piętra - Oddział Ginekologiczno-Położniczy w budynku Nr 3/1343
Numer ogłoszenia: 61914 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 239-4527, 2394401, faks 055 2302094.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót malarskich III piętra - Oddział Ginekologiczno-Położniczy w budynku Nr 3/1343.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót malarskich III piętra - Oddział Ginekologiczno-Położniczy w budynku Nr 3/1343. Wartość szacunkowa zamówienia 33.270,68 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział firmy, które spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - wpis do ewidencji działalności gospodarczej. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -oświadczenie z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: -zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, -zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: - oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.wyrażą zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie winna zawierać oferta: 1.Druk oferty zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Przedmiar robót - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wzór umowy - załącznik nr 3. 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655; zmiany :Dz.U. z 2008r. Nr 171, poz.1058) - załącznik nr 4. 5.W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655; zmiany: Dz.U. z 2008r. Nr 171, poz.1058.) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed dniem otwarcia ofert) wyciąg z aktu prawnego dotyczący utworzenia jednostki przystępującej do przetargu oraz potwierdzający, że wykonawca posiada prawo do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi - wyciąg Krajowego Rejestru Sądowego lub z ewidencji działalności gospodarczej. - Aktualne zaświadczenie wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenia społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Aktualne zaświadczenie wystawione przez właściwy organ podatkowy potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, odpowiadających swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Aktualna na dzień składania ofert polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Budynek Administracji I piętro pokój 106.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Budynek Administracji I piętro Kancelaria Szpitala pokój 101.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/20/2024 DOSTAWY OBŁOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO, ODZIEŻY OCHRONNEJ I INNYCH MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE
- Sprzątanie pomieszczeń Zakładu Utylizacji Odpadów
- ZP/21/2024 Dostawy produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia
- Dostawa i montaż urządzeń wraz z zagospodarowaniem terenu dla zadania: "Przebudowa placu zabaw w Parku Kajki"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego i koksu przemysłowo-opałowego w II półroczu 2024 r.
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I MORĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.