Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa sprzętu anestezjologicznego o wymaganych parametrach technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: Jolanta Pstrowska, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581200, -332, 2517411-18, fax 32 2518475, -37, e-mail: zp@kli-okul.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kli-okul.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu anestezjologicznego o wymaganych parametrach technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach przy ulicy Ceglanej 35. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu anestezjologicznego o wymaganych parametrach technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy, że warunki realizacji zamówienia są zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz.896) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.Zaświadczenie podmiotu upawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia -deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE oraz o ile jest to wymagane -certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego oraz zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tj.o ile jest wymagane) określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz.896). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium:6750PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu moga brac udział wykonawcy nie wykluczeni, spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów określonych w paragrafie 1 ust.1 lub odpowiednio w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.05.2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87 poz.605). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumentów określonych w paragrafie 1 ust.1 lub odpowiednio w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19.05.2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.z 2006r. Nr 87 poz.605).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kli-okul.katowice.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym ( w przypadku przekazywania siwz w formie pisemnej). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2006, godzina 10:30, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach przy ulicy Ceglanej 35 -pok.162.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa spektrometru
- Obsługa jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB-1
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach w Oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Remont pokryć dachowych w budynkach "G" (akademik nr 3) i "F" (akademik nr 4)Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych do zabiegów operacyjnych kompatybilne z posiadanymi generatorami ERBE
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Dostawa narzędzi laparoskopowych, siatek przepuklinowych oraz staplerów do SPZOZ w Krasnymstawie-powtórka
- Sukcesywne dostawy artykułów do tlenoterapii i laryngologii.
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.