Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2006-12-07
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dobrcz: dostawy oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb kot³owni olejowych Urzêdu Gminy w Dobrczu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w latach 2007-2008 Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Gmina Dobrcz, do kontaktów: Wanda Przyby³, D³uga 50, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3648038, fax 052 3648032, e-mail: przetargi@dobrcz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.dobrcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne, Edukacja. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawy oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb kot³owni olejowych Urzêdu Gminy w Dobrczu oraz gminnych jednostek organizacyjnych w latach 2007-2008. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: dostawy, kupno. G³ówne miejsce realizacji dostawy : Kot³ownie gminne w Dobrczu przy ulicach D³ugiej 24, Jesionowej 9 i Ogrodowej 1 oraz kot³ownie gminnych jednotek organizacyjnych tj. kot³ownie przy Zespole Szkó³ w Dobrczu ulica D³uga 33A, Zespole Szkó³ w Wudzynie ulica Zamkowa 12 i Zespole Szkó³ w Kotomierzu ulica Koronowska 2. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla kot³owni gminnych w Dobrczu przy ulicach D³ugiej 24, Jesionowej 9 i Ogrodowej 1 oraz dla gminnych jednotek organizacyjnych tj. kot³owni przy Zespole Szkó³ w Dobrczu ulica D³uga 33A, Zespole Szkó³ w Wudzynie ulica Zamkowa 12 i Zespole Szkó³ w Kotomierzu ulica Koronowska 2 w latach 2007-2008 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Informacje o wymaganych o¶wiadczeniach i dokumentach podano w pkt III.2 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.13.20.00 - Oleje lekkie Kod CPV wg s³ownika 2008: 09.21.18.10 - Oleje lekkie 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: Dostawa 400 000 litrów oleju opa³owego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Po¿±dany; okres w miesi±cach: 24
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium: 8 000,00 z³ 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 U stawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówieñ publicznych 2. spe³niaj± warunki okre¶lone w SpecyfIkacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z³o¿± ofertê na formularzu ofertowym - druk nr 1. 3. spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia, tj.: a/ wyka¿± wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia 2-ch dostaw odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. nie mniejszych ni¿ 200 000 litrów rocznie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie. b/ wyka¿± co najmniej l osobê kadry przewidzian± przy realizacji zamówienia, która bêdzie odpowiedzialna za realizacjê dostaw ze strony Wykonawcy. c/ dysponuj± w³asnym lub dzier¿awionym sprzêtem niezbêdnym do wykonania przedmiotu zamówienia 5/znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, tj.: przedstawi± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci do warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków: spe³nia lub nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, które wymagane s±jako za³±czniki do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wszystkie warunki Wykonawca spe³ni³ Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie art. 22 ust. 1 Prawa Zamówieñ Publicznych. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku spó³ek cywilnych nale¿y za³±czyæ wpis do ewidencji dzia³alno¶ci ka¿dego z udzia³owców oraz umowê reguluj±c± wspó³pracê podmiotów wystêpuj±cych wspólnie. 3. Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. l pkt. 4 -8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z pó¼no zm.) - wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycz±ca podmiotów zbiorowych w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r -Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z pó¼no zm.) - wystawiona nie wcze¶niej niS 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert . 6. Koncesja wymagana na podjêcie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie - nale¿y wykazaæ zrealizowanie co najmniej 2-ch umów na dostawê oleju opa³owego, w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 litrów rocznie, 8. Wykaz kadry przewidzianej do wykonania zamówienia - nale¿y wykazaæ co najmniej l osobê przewidzian± przy realizacji zamówienia, która bêdzie odpowiedzialna za realizacjê dostaw ze strony Wykonawcy. 9. Wykaz niezbêdnego do wykonania przedmiotu zamówienia w³asnego lub dzier¿awionego sprzêtu 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci do warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 PLN. 11. Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres w przypadku gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik. 12. Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców wystêpuj±cych wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia. l3.Kopia dowodu Wniesienia wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena. 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrcz.pl. Op³ata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: Odbiór specyfikacji po dokonaniu wp³aty w kasie Urzêdu Gminy Dobrcz (pokój nr 9) lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim z³o¿eniu wniosku o pobranie SIWZ zawieraj±cego nazwê i adres firmy oraz numery telefonu i faksu. 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.12.2006, godzina 10:10, Siedziba zamawiaj±cego: Urz±d Gminy w Dobrczu, 86-022 Dobrcz, ulica D³uga 50 - sala narad.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 28.11.2006.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.