Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Blachownia: dostawy obłożeń Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Urszula Leniec, ul. Sosnowa 12, 42-290 Blachownia, woj. śląskie, tel. 034 327 03 41, fax 034 327 03 41, e-mail: zozblachownia@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zozblachownia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.zozblachownia.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy obłożeń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital im. R. Weigla w Blachowni. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy obłożeń dla potrzeb Szpitala im. R. Weigla. Realizacja zamówienia natąpi w 3 zadaniach. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W odniesieniu do wyrobów medycznych, Zamawiający wymaga zgodnie z przepisami Ustawy o wyrobach medycznych: a) deklaracji zgodności wystawionej przez producenta, b) certyfikatu jednostki notyfikowanej - jeżeli jednostak ta współpracuje w procedurze oceny zgodności, c) wpisu lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem przstąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w kwocie 3.203,15 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki okreslone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana wg. spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2.dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczneie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości decyzji ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniek niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.wykaz wykonanyc w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załącznia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie złożonych 5 referencji, z ktorych jednoznacznie będzie wynikało, że dostawy były realizowane w zakresie dostaw obłożeń i że zostały wykonane należycie, 8.informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnośiciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wyskość posiadanych środków finansowych lub zdolnośc kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto oferty 80 2. Czas realizacji zamówienia 5 3. Okres kredytowania 15 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozblachownia.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 20.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.12.2006, godzina 11:00, Szpital im. R. Weigla ul. Sosnowa 16 42-290 Blachownia (świetlica).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zestawy obłożeń do operacji różnych i folii operacyjnych. 1) Krótki opis: 1.Jednorazowy zestaw serwet sterylnych do operacji brzusznych szt. 2150 2.Zestaw serwet uniwersalnych sterylnych kpl. 100 3.Serweta jałowa na stolik Mayo szt. 2300 4.Sterylny fartuch chirurgiczny wysokobarierowy szt. 7560 5.Jednorazowy zestaw serwet sterylnych do oparecji biodra szt. 100 6.Sterylna oslona na przewody szt. 820 7.Sterylna kieszen na narzędzia szt. 150 8.Sterylna serweta pod narzędzia szt. 1350 9.Sterylna serweta z przylepcem na Kombilon szt. 400 10.Higieniczne prześcieradła szt. 7400 11.Sterylna serweta do laparotomii brzusznej szt. 100 12.Sterylna oslona na kończynę szt. 165 13.Sterylna taśma włókninowa samoprzylepna szt. 700 14.Czepek chirurgiczny szt. 10650 15.Maska chirurgiczna szt. 10650 16.Sterylny pełnobarierowy fartuch chirurgiczny szt. 900 17.Sterylna serweta przeznaczona do zabiegu artroskopii kolana szt. 100 18.Sterylna folia chirurgiczna (30x21cm) szt. 500 19.Sterylna folia chirurgiczna (40x35cm) szt. 1500 20.Sterylna folia chirurgiczna (45x49cm) szt. 500. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00. 3) Wielkość lub zakres: 20 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto oferty 80 2. Czas realizacji zamówienia 5 3. Okres kredytowani 15 6) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć próbki oferowanego produktu. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków oreslonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dane techniczne wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów gotowych. 3.Wymagane jest dołączenie do oferty certyfikatu okreslającego dane techniczne tkanin z ktorych wykonane sa wyroby. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Obłożenia ginekologiczne. 1) Krótki opis: 1.Podkład sterylny do porodu pakowany pojedyńczo szt. 1100 2.Serweta operacyjna z otworem szt. 1180 3.Sterylne serwety operacyjne szt. 1350 4.Higieniczne podkłady i prześcieradła szt. 4050 5.Pokrycie higieniczne na kozetkę szt. 139 6.Fartuch higieniczny szt. 4300 7.Obłożenia jałowe do operacji dolnych ginekologicznych szt. 50 8.Pokrowce higieniczne na obuwie szt. 2000 9.Obłożenia do cięć cesarskich. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00. 3) Wielkość lub zakres: 9 pozycji. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto oferty 80 2. Czas realizacji zamówienia 5 3. Okres kredytowania 15 6) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć próbki oferowanego produktu. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków oreslonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dane techniczne wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów gotowych. 3.Wymagane jest dołączenie do oferty certyfikatu okreslającego dane techniczne tkanin z ktorych wykonane sa wyroby. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Sterylny pakiet do porodu. 1) Krótki opis: Sterylny pakiet do porodu szt. 550. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 pozycja. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena brutto oferty 80 2. Czas realizacji zamówienia 5 3. Okres kredytowania 15 6) Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć próbki oferowanego produktu. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków oreslonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dane techniczne wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów gotowych. 3.Wymagane jest dołączenie do oferty certyfikatu okreslającego dane techniczne tkanin z których wykonane są wyroby.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





