Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zawiercie: bieżące utrzymanie obiektów mostowych na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu, do kontaktów: Mariola Jędruch, ul. Towarowa 24, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6723427, fax 032 6709310, e-mail: rdk6@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie obiektów mostowych na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Obiekty mostowe w ciągu dróg kra-jowych nr S-1, 1, 46, 78, S-86, 86 i 94 administrowane przez Rejon GDDKiA w Zawierciu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na sieci dróg krajowych administrowanych przez Oddział GDDKiA w Katowicach Rejon w Zawierciu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są następujące sortymenty robót: a) roboty porządkowe i konserwacyjne; b) roboty rozbiórkowe; c) roboty remontowe na obiektach mostowych; d) montaż i wymiana elementów e) roboty wykończeniowe; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): - warunek określony w pkt.1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; - warunek określony w pkt.2) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) Wykonawca musi wykazać roczny przychód (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów") w latach 2004 do 2006 w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, dane należy podać za cały okres. 2) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 3)Wykonawca musi dysponować doświadczonym personelem o odpowiednich kwalifikacjach potwierdzonych właściwymi uprawnieniami, który będzie uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia. Powinien dysponować: - min. 1 osobą z uprawnieniami w branży budowlanej do kierowania robotami w specjalności mostowej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych; min 1 osobą z uprawnieniami w branży budowlanej do kierowania robotami w specjalności drogowej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; - przynajmniej 2 brygadami do wykonywania robót na obiektach mostowych - przynajmniej 1 brygady do pozostałych robót. 4) Wykonawca musi posiadać potencjał ekonomiczny i sprzętowy gwarantujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Powinien dysponować w szczególności: Charakterystyka, wymagania / Wymagana minimalna ilość - walcem wibracyjnym chodnikowym 2,5Mg / 1 szt. - płytą wibracyjną 1 szt. - piłą do ciecia asfaltu / 1 szt. - remonterem lub urządzeniami alternatywnymi (młoty udarowe) / 1 szt. - koparką kołową lub koparko-ładowarką o pojemności min. 0,25 m / 31 szt. - samochodem samowyładowczym o ładowności pow. 5Mg / 2 szt. - samochodem dostawczym do 0,9 t / 2 szt. - samojezdnym podnośnikiem hydraulicznym o wysięgu min. 6,0m / 1 szt. - agregatem do spawania elektrycznego min. 300A / 1 szt. - zestawem do spawania gazowego / 1 szt. - piłami spalinowymi, łańcuchowymi do drewna / 1 szt. - przenośną sygnalizacją świetlną / 1 szt. - urządzeniem do czyszczenia powierzchni metalowych i betonowych / 2 szt. - wibratorem pogrążalnym do betonu / 1 szt. - kosami spalinowymi / 4 szt. - rusztowaniem stalowym składanym / 1 kpl 5) Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca powinien wykazać, że w wyżej wymienionym okresie wykonał: - roboty remontowe na obiektach mostowych (roboty betonowe, naprawa powierzchni betonowych zaprawami bezskurczowymi, wykonywanie nawierzchni chodników z żywic epoksydowych, zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni metalowych i betonowych, konserwacja łożysk) na kwotę min. 500 000,00 zł; - montaż lub wymiana elementów wyposażenia obiektów (poręcze mostowe, bariery energochłonne krawężniki, kratki ściekowe) na kwotę min. 100 000,00 zł; - inne roboty utrzymaniowe na kwotę min. 80 000,00 zł. 6) Wykonawca musi zapewnić obsługę laboratoryjną prowadzonych robót w zakresie wymaganym przez Specyfikacje Techniczne. Wykonawca powinien w ofercie wskazać firmę do obsługi laboratoryjnej prowadzonych robót potwierdzając ten fakt umową przedwstępną lub zobowiązaniem do współpracy. 7) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): - warunki określone w pkt 1 do 6 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; - warunek określony w pkt 7 musi spełniać każdy z Wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych przez Zamawiającego polegać będzie na ocenie "spełnia/nie spełnia warunki/ów". Zamawiający dokona przeglądu złożonych przez Wykonawcę dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń) i porówna je z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wszystkich warunków Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: cena - znaczenie 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami (wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): - właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; - właściwego Oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4do8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 6) Oświadczenie Wykonawcy o wysokości przychodów firmy w latach 2004 do 2006 wraz z informacją o bankach kredytujących Wykonawcę oraz o wysokości dostępnego kredytu - potwierdzone sprawozdaniami finansowymi za wyżej wymieniony okresy, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności. 7) Wykaz personelu kierowniczego przewidywanego do realizacji zamówienia wraz z kopiami dokumentów potwierdzających - posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych; - przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 8) Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy i planowanego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania (umowy przedwstępne, najmu, dzierżawy, oświadczenie woli). 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 12:00, .
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.11.2006.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach 4 części.
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- Dostawa wraz z montażem komór chłodniczych
- Dostawa mebli medycznych
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. (3 Części)
- Zakup wraz z dostawą samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr P 1583 R Studzian - Wojciechówka w km 0+000-0+300 polegająca na budowie chodnika w m. Studzian
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





