Ogłoszenie z dnia 2005-11-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sucha Beskidzka: dostawa leków Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Monika Kubasiak, Sabina Steczek, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11, e-mail: jack@suimed.tpnet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: leki: immunoglobuliny, albuminy, heparyny, szczepionki p/WZW, leki przeciwnowotworowe, roztwoty do dializoterapii, produkty lecznicze dla układu nerwowego, witaminy, środki znieczulające, hormony, produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego, środki antybakteryjne, surowice odpornościowe, chemikalia farmaceutyczne, środki znieczulające, środki obniżające krzepliwość krwi, preparaty przeciw anemii, produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne, produkty lecznicze używane przy cukrzycy, produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego, wyroby higieniczne lub farmaceutyczne z gumy wylkanizacyjnej, produkty lecznicze dla dermatologii, preparaty przeciw kaszlowe i przeciwko przeziębieniom, odczynniki i środki kontrastowe, środki przeciw hemoroidom, środki dla odżywiania wewnątrz jelitowego, preparaty antyhistaminowe, preparaty do mycia i dezynfekcji i inne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.20.00 - Środki przeciwnowoworowe i immunomodulacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.20.00 - Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne Oryginalny kod CPV: 24.47.30.00 - Produkty lecznicze przeciwko przewlekłym chorobom przenoszonym drogą kropelkową Kod CPV wg słownika 2008: 33.67.30.00 - Produkty lecznicze przeciwko przewlekłym chorobom przenoszonym drogą kropelkową Oryginalny kod CPV: 24.49.80.00 - Produkty lekarskie Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.80.00 - Produkty lekarskie Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.41.60.00 - Witaminy Kod CPV wg słownika 2008: 33.61.60.00 - Witaminy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość powyżej 60.000 eur. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 60 pakietów. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 34.182,00 zł (całość zadania). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: określone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: określone w SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 214 - 211180 z dnia 08.11.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% termin płatności - 20% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZOZ-I-023ZP/77/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.12.2005, cena - 36,6 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.12.2005, godzina 11:00, Sala konferencyjna ZOZ Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: listopad 2006. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Usługi ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020, poz. 350, ze zm.) - usługi społeczne
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej III postępowanie
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych III
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekujących i środków czystości
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych na potrzeby 22 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo - Rehabilitacyjnego SPZOZ w Ciechocinku
więcej: Witaminy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





