Ogłoszenie z dnia 2005-11-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa czekolady o masie 100g w ilości 1.200.000szt. (pakowanej po 8 szt.) Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, do kontaktów: Łukasz Guliński, Jakub Bernacki, ul. Marcelińska 44, 60-354 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8674031 w. 177; 601 568072, fax 061 8672521, e-mail: skalisz@rckik-poznan.com.pl, rckik-poznan.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa czekolady o masie 100g w ilości 1.200.000szt. (pakowanej po 8 szt.). 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Czekolada mleczna 300.000szt. Czekolada mleczna z bakaliami 300.000szt. Czekolada biała z bakaliami 150.000szt. Czekolada gorzka 150.000szt. Czekolada mleczna z rumem i rodzynkami 150.000szt. Czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi 150.000szt. Opakowanie dla 8szt. czekolad 150.000szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań ul. Marcelińska 44. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.84.21.00 - Czekolada Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.21.00 - Czekolada Oryginalny kod CPV: 21.21.11.00 - Kartony, pudełka lub pudła Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.70.00 - Pudła 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa: ilości 1.200.000szt Dostawa będzie następować sukcesywnie do 31.12.2007r. w terminie 78 godzin od złożenia zamówienia na podstawie składanych przez Zamawiającego telefonicznych zamówień potwierdzonych faksem lub drogą pocztową. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 23.01.2006; data zakończenia: 31.12.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium o wartości 6.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Podstawą rozliczeń między stronami będzie faktura Dostawcy, wystawiona po każdorazowej dostawie partii towaru. Zamawiający zapłaci za fakturę przelewem w terminie 30 dni od daty jej otrzymania na konto wskazane przez Dostawcę na fakturze. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 5.posiadają jako producenci i dystrybutorzy na dzień otwarcia ofert wdrożony System Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli - HACCP; 6.dołączył do oferty próbki przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Potwierdzenie wniesienia wadium. 3.Formularz nr 4 -wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zamówień. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Formularz nr 2-opis przedmiotu zamówienia, potwierdzający charakterystykę oferowanej czekolady. 2.Specyfikację jakościową produktu określającą kaloryczność i wartości odżywcze. 3.Aktualne świadectwo wdrożenia systemu HACCP przez Wykonawcę producenta, Wykonawcę dystrybutora oraz producenta, którego czekolada jest oferowana przez niniejszego dystrybutora. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 1; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% jakość - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 30/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.01.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Wykonawcy oraz członkowie komisji przetargowej. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.01.2006, godzina 11:00, Poznań ul. Marcelińska 44.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Dostawy czekolad mają charakter dostaw powtarzających się 01.12.2007. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: W związku z oceną jakości do oferty należy dołączyć próbki czekolady (Po jednej czekoladzie z każdego rodzaju).Próbki przedmiotu zamówienia, o których mowa powyżej należy opakować w sposób uniemożliwiający dekompletację. Zamawiający zapłaci Dostawcom za dostarczone próbki. Prosimy o dołączenie do próbek przedmiotu zamówienia faktury VAT z terminem płatności 14 dni od daty otwarcia ofert. 5) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





