Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-27
Og³oszenie nr 617258-N-2020 z dnia 2020-11-27 r.
Gmina Czermin: Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na terenie gminy Czermin
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czermin, krajowy numer identyfikacyjny
25085490300000, ul.
Czermin
47
,
63-304
Czermin, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
62 7416031, , e-mail
ugczermin@czermin.wlkp.pl, zp@czermin.wlkp.pl, faks
62 7417324.
Adres strony internetowej (URL): www.czermin.wlkp.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.czermin.wlkp.pl oraz https://czermin-wlkp.bip.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Gminy w Czerminie, Czermin 47, 63-304 Czermin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na terenie gminy Czermin
Numer referencyjny:
RB.271.3.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na terenie gminy Czermin. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: a) Odbiór zmieszanych odpadów komunalnych od wszystkich w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne z terenu gminy Czermin. b) Odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych (tworzywa sztuczne i drobne metale, szk³o bia³e, szk³o kolorowe, papier i tektura, biodegradowalne, popió³) od wszystkich w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych, na których powstaj± odpady komunalne z terenu gminy Czermin oraz pojemniki typu dzwon znajduj±ce siê na terenach u¿yteczno¶ci publicznej. c) Wykonawca zobowi±zany jest do transportu wszystkich odebranych zmieszanych odpadów komunalnych i selektywnie zbieranych do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Jarocinie zlokalizowanej w Witaszyczkach ul. Mariusza Ma³ynicza 1 63-200 Jarocin) w terminie od 1 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2021r. d) Wykonywanie innych obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa w szczególno¶ci przepisów: ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz. U. z 2020. poz. 1439), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony ¶rodowiska (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1219 z zm.), Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122), Uchwa³a Nr XX/99/20 Rady Gminy Czermin z dnia 28 maja 2020 w sprawie Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie gminy Czermin oraz Uchwa³a Nr XXIII/109/20 Rady Gminy Czermin z dnia 13 lipca 2020r zmieniaj±ca datê wej¶cia w ¿ycie Regulaminu. e) Wykonywanie zamówienia w sposób, który uniemo¿liwi mieszanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. f) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki nr 7 i 8 do SIWZ. Przez nieruchomo¶æ niezamieszka³± nale¿y rozumieæ - nieruchomo¶æ, na której nie zamieszkuj± mieszkañcy a powstaj± odpady komunalne np. zak³ady pracy, dzia³alno¶æ gospodarcza prowadzona na posesji, obiekty handlowe i us³ugowe, domki letniskowe, ogrody dzia³kowe, szko³y, urzêdy, obiekty u¿yteczno¶ci publicznej, cmentarze, ulice, place zabaw, tereny zieleni i parki. 2. Nazwa i kod CPV - Wspólnego S³ownika Zamówieñ: 90.50.00.00-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami. Z terenu gminy Czermin wg. dostêpnych danych w minionych latach zebrano nastêpuj±ce ilo¶ci odpadów komunalnych: Rok 2019 ilo¶ci podane w MG/12 m-cy Kod odpadu 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych i drobnych metali - 53,312 kod odpadu 15 01 07 - opakowania ze szk³a - 89,520 Kod odpadu 15 01 01 - opakowania z papieru - 6,640 Kod odpadu 20 03 01 - zmieszane odpady komunalne - 879,220 Razem: 1028,692 Mg Rok 2020 - ilo¶ci podane s± w Mg/10 m-cy Kod odpadu 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych i drobnych metali - 68,06 kod odpadu 15 01 07 - opakowania ze szk³a - 95,92 Kod odpadu 15 01 01 - opakowania z papieru - 16,12 Kod odpadu 20 03 01 - zmieszane odpady komunalne - 612,56 Razem: 792.66 Mg 3. Przewidywalna liczba mieszkañców od których bêdzie trzeba odebraæ odpady na podstawie z³o¿onych deklaracji na terenie gminy Czermin: 4.430 (stan na dzieñ 17.11.2020 r.- dane z systemu GOK). Zamawiaj±cy nie dysponuje odrêbnym wykazem z liczb± osób faktycznie zamieszkuj±cych. 4. Przewidywalna ilo¶æ wytworzonych odpadów komunalnych zmieszanych z terenu gminy Czermin, któr± trzeba bêdzie odebraæ od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych wynosi 581,00 Mg/12 m-cy 5. Przewidywalna ilo¶æ wytworzonych odpadów komunalnych zbieranych selektywnie (opakowania z papieru i tektury, tworzywa sztuczne i drobne metale, szk³o bia³e, szk³o kolorowe, odpady ulegaj±ce biodegradacji, leki, popió³). z terenu gminy Czermin, któr± trzeba bêdzie odebraæ od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych wynosi 427,10 Mg /12 m-cy. 6. Przewidywalna ilo¶æ wytworzonych odpadów meble i odpady wielkogabarytowe (kompletne) 20 03 07 z terenu gminy Czermin, któr± trzeba bêdzie odebraæ i zagospodarowaæ od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych wynosi 40,00 Mg/12 m-cy. 7. Przewidywalna ilo¶æ wytworzonych odpadów urz±dzenia zawieraj±ce freony- 8,00 Mg/12 m-cy 8. Przewidywalna ilo¶æ wytworzonych odpadów - urz±dzenia elektryczne i elektroniczne o kodzie 20 01 35 -7,00 Mg/ 12m-cy. 9. Przewidywalna ilo¶æ wytworzonych odpadów - urz±dzenia elektryczne i elektroniczne o kodzie 20 01 36 - 10,00 Mg/ 12 m-cy 10. Przewidywalna liczba pojemników typu dzwon wynosi ok. 15 szt. 11. Ustalone ilo¶ci s± szacunkowe i mog± ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego uwzglêdniaj±c ilo¶æ odpadów wytworzonych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. Podane ilo¶ci nale¿y traktowaæ jako orientacyjne. 12. Powierzchnia gminy Czermin wynosi: 9.774,13 ha. 13. Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy przy us³udze zwi±zanej z przedmiotem zamówienia okre¶la wymóg zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê minimum 10 pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê. Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu podpisania umowy wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem czynno¶ci jakie bêd± oni wykonywaæ. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e w/w pracownicy bêd± w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1320). Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniæ osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzaæ na podstawie odrêbnych przepisów oraz które wyra¿± zgodê na dostêp przez Zamawiaj±cego do ich danych osobowych. Osoby, które takiej zgody nie wyra¿± nie mog± braæ udzia³u w realizacji zamówienia. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy okre¶laj± w szczególno¶ci: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³niania tych wymagañ, c) rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 90.50.00.00 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-01-01 lub zakoñczenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, i¿:
--jest wpisany do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminie (Dz. U. z 2020r. poz. 1439).
--aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów komunalnych wymaganego na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797)
--wpis do rejestru podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, i¿:
--posiada op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê minimum 400.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem:
--baz± transportowo - magazynow± spe³niaj±c± wymagania Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122),
--pojazdami:
-co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych spe³niaj±cymi wymagania Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122), w tym 1 pojazd umo¿liwiaj±cy odbieranie odpadów z nieruchomo¶ci trudnodostêpnych (drogi gruntowe, w±skie),
-jednym do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej spe³niaj±cym wymagania Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122),
- -jeden pojazd z d¼wigiem typu HDS umo¿liwiaj±cy za³adunek z pojemników typu dzwon,
- dwoma przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych spe³niaj±cymi wymagania Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. 2013r. poz. 122) w tym jeden pojazd z d¼wigiem typu HDS umo¿liwiaj±cy za³adunek z pojemników typu dzwon,
- 1 pojazd przystosowany do odbierania odpadów komunalnych selektywnie zebranych umo¿liwiaj±cy odbieranie odpadów z nieruchomo¶ci trudnodostêpnych (drogi gruntowe, w±skie),
- 1 pojazd umo¿liwiaj±cy odbiór odpadów z nieruchomo¶ci trudnodostêpnych o ³adowno¶ci do 3,5 t bez funkcji kompaktuj±cej przystosowany do transportu kontenerów.
Pojazdy musz± spe³niaæ co najmniej normy emisji spalin EURO 4, EURO 5, EURO 6.
Pojazdy w dyspozycji Wykonawcy, winny byæ trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny byæ zarejestrowane, posiadaæ aktualne badania techniczne i ¶wiadectwa dopuszczenia do ruchu. Wszystkie pojazdy na dzieñ rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi musz± byæ wyposa¿one w system: monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisuj±cych dane o miejscach wy³adunku odpadów umo¿liwiaj±cy weryfikacje tych danych. Wykonawca wyposa¿y wszystkie pojazdy odbieraj±ce odpady komunalne, w tym odbieraj±ce odpady zbierane selektywnie w kamery pozwalaj±ce na monitorowanie odbioru odpadów z przodu i z ty³u pojazdu rejestruj±ce zawarto¶æ opró¿nianych pojemników, a tak¿e udostêpni dane z monitoringu na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. Wykonawca zapewni synchronizacjê kamer i systemu GPS zamontowanych na danym poje¼dzie odbieraj±cym odpady (nagrany obraz z obydwu kamer powinien byæ wy¶wietlony przez Zamawiaj±cego w tym samym czasie ukazuj±c jednocze¶nie do weryfikacji nagrania przód i ty³ pojazdu wraz ze wspó³rzêdnymi lokalizuj±cymi pojazd (GPS) oraz godzin±, w której by³a wykonywana us³uga). Wszystkie pojazdy odbieraj±ce odpady powinny byæ wyposa¿one w kamerê monitoruj±c± za³adunek i wy³adunek odpadów. Ponadto pojazdy musz± byæ wyposa¿one w rejestrator jazdy (kamerê samochodow±) w celu rejestracji przebiegu trasy jazdy. Rejestrator musi byæ wyposa¿ony w kartê pamiêci lub inny no¶nik umo¿liwiaj±cy udostêpnienie nagrania Zamawiaj±cemu. Rejestrator jazdy winien byæ zamontowany w kabinie pojazdu w taki sposób aby mo¿na by³o zweryfikowaæ przebieg trasy oraz wystawione pojemniki/worki przez mieszkañców gminy Czermin.
Poza wymaganiami okre¶lonymi powy¿ej zastosowanie ma Rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013r. poz. 122). Wykonawc± mo¿e byæ osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadaj±ca osobowo¶ci prawnej lub podmioty wystêpuj±ce wspólnie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania o udzielenie zamówienia nale¿y przed³o¿yæ: a) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi - za³±cznik nr 3 do SIWZ. b) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, c) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, d) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, e) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. - za³±cznik nr 9 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
a) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci:
o wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci,
o aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych,
b) wykaz narzêdzi, wyposa¿ania zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik nr 10 do SIWZ w tym o¶wiadczenie o dysponowaniu baz± magazynowo - transportow± usytuowan± w gminie Czermin lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy tej gminy.
-posiadaniu tytu³u prawnego do terenu, na którym zlokalizowano bazê magazynowo-transportow±, pojazdach odbieraj±cych odpady komunalne, pisemnych zobowi±zaniach dotycz±cych udostêpnienia sprzêtu,
c) op³acon± polisê, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Informacje o podwykonawcach, 2. O¶wiadczenie w sprawie powstania obowi±zku podatkowego u Zamawiaj±cego, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Zaakceptowany projekt umowy, akceptacjê projektu umowy nalezy potwierdziæ podpisem na ka¿dej stronie umowy oraz piecz±tk± i podpisem na ostatniej stronie osoby lub osób podpisuj±cych ofertê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu zgodnie z art. 45 ustawy Pzp jest zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 9. 000,00 z³. (dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert z tym, ¿e:
- wadium w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Pleszewie o/Czerminie nr 64 8407 0003 0200 0101 2000 0003 z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postêpowaniu RB.271.3.2020 na us³ugê Odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zbieranych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na terenie gminy Czermin. "(wp³ata musi zostaæ zaksiêgowana najpó¼niej przed dat± otwarcia ofert.
- wadium w innej formie, ni¿ w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert do Gminy Czermin - Biuro Podawcze Urzêdu Gminy Czermin, Czermin 47, 63 - 304 Czermin.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. IX. 1 niniejszej SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty;
2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
5. Oferta Wykonawcy, który nie wniós³ wadium w formie akceptowanej przez Zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z przetargu zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
6. Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a Pzp.
7. Zamawiaj±cy zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
8. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy zwróci siê o ponowne wniesienie wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza.
10. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 , pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej, lub je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
--odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
--nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
--zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Dysponowanie pojazdami spe³niaj±cymi europejski wymóg standardu emisji spalin Euro 6 | 30,00 |
termin p³atno¶ci faktur | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, by zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy, 3. Do umów w sprawach zamówieñ publicznych, zwanych dalej "umowami" stosuje siê przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny, je¿eli przepisy ustawy Pzp nie stanowi± inaczej. 4. Umowa wymaga pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 8 ustawy PZP nie ujawnia siê informacji stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³ ¿e nie mog± byæ one udostêpnione oraz wykaza³ za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia i¿ zastrzeg³ informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa. O¶wiadczenia i za¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 ze zm.), co do których Wykonawca zastrzega, ¿e nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania, musz± byæ oznaczone klauzul±: DOKUMENT STANOWI TAJEMNICÊ PRZEDSIÊBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI. Wykonawca nie mo¿e zastrzec, ¿e nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania nastêpuj±ce informacje: nazwa (firma) i adres Wykonawcy oraz dotycz±ce ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci. W zwi±zku z powy¿szym za³±czniki zastrze¿one nale¿y wymieniæ w wykazie Za³±czników do oferty i umie¶ciæ je w oddzielnym pakiecie, spiêtym, ponumerowanym i opatrzonym: NAZW¡ WYKONAWCY, NUMEREM SPRAWY i NAZWA ZADANIA oraz opisem "ZA£¡CZNIKI ZASTRZE¯ONE - O NUMERACH, NR ......... -NR .......... NIE ZWI¡ZANYM Z OFERT¡ W SPOSÓB TRWA£Y".
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-07, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na wywozie nieczysto¶ci ciek³ych ze zbiorników bezodp³ywowych z zasobu Zarz±du Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci i zieleni miejskiej na terenie Gminy Tychowo
- ¦wiadczenie us³ug wywozu nieczysto¶ci sta³ych, komunalnych, zmieszanych i zbieranych selektywnie w Sk³adnicach i O¶rodkach Rz±dowej Agencji Rezerw Strategicznych
- ¦WIADCZENIE US£UGI W ZAKRESIE ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZE SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Odbiór odpadów komunalnych z podwarszawskich oddzia³ów Zamawiaj±cego
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodz±cych z terenu gminy Brody
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.