eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozbudowa mostu w ciągu drogi krajowej Nr 39 w km 56 + 082,00 w m. Lubsza na rz. Śmieszka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Opole: Rozbudowa mostu w ciągu drogi krajowej Nr 39 w km 56 + 082,00 w m. Lubsza na rz. Śmieszka
Numer ogłoszenia: 6171 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa mostu w ciągu drogi krajowej Nr 39 w km 56 + 082,00 w m. Lubsza na rz. Śmieszka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa mostu w ciągu drogi krajowej nr 39 w km 56 + 082 w m. Lubsza na rz. Śmieszka Zamówienie obejmuje wszelkie roboty określone szczegółowo w Tomie III , IV i V specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: a. Budowa tymczasowej drogi objazdowej wraz z wykonaniem przepustu, - długość drogi tymczasowej - 119.79m, - przepust rurowy 2x1500mm - 20,0m, - szerokość jezdni o nawierzchni bitumicznej - 7,60m, - chodnik jednostronny o szerokości -1,25m, - zabicie ścianek szczelnych G-63, - tymczasowa organizacja ruchu b. Rozbiórka istniejącego mostu, - przyczółki i skrzydła żelbetowe, - ustrój nośny z belek stalowych I 360mm, długość 6,28m, - nawierzchnia bitumiczna szerokości 6,13m, obustronne chodniki. c. Budowa nowego mostu o długości 11,7m - zabicie ścianek szczelnych G-63 z pozostawieniem w gruncie, - fundamenty z pali dużych średnic - 1200mm, - przyczółki i mury oporowe - żelbetowe z betonu B-30 (C25/30), - ustrój nośny - płyta żelbetowa z betonu B-35 (C30/35), - kapy chodnikowe żelbetowe, barieroporęcze stalowe ocynkowane, - izolacja termozgrzewalna, - nawierzchnie - asfalt twardolany, mieszanka SMA i żywiczna chodników, - dylatacje bitumiczne szczelne, - zabezpieczenie powierzchni betonowych, - umocnienie dna i skarp rzeki. d. Przebudowa dojazdów do mostu na długości - 121,46 m, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, - nawierzchnia z mieszanki SMA - chodniki z kostki brukowej, - tymczasowa i docelowa organizacja ruchu e. Przebudowa sieci na moście i dojazdach : - energetycznej niskiego napięcia, - telefonicznej, - kanalizacyjnej f. Rozbiórka tymczasowej drogi objazdowej W/w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami i normami. W ramach zamówienia , oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania PZJ i planu BIOZ oraz szczegółowego harmonogramu robót . - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót , - wykonania pomiaru powykonawczego i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy ( po uprzednim potwierdzeniu przez ODG ) , - organizacji placu budowy oraz wykonania wszystkich innych prac , robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia . Na okres rozbiórki istniejącego mostu oraz budowy nowego ruch samochodowy oraz pieszy będzie przełożony na tymczasową drogę objazdowa po stronie dolnej wody w stosunku do rozbudowywanego mostu . Zamawiający wymaga , aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 82.000,00 PLN ( słownie złotych: osiemdziesiąt dwa tysiące złotych 00/100 ) . 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 2.1.1) posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,,) w wysokości nie mniejszej niż 10.200.000,00 PLN , 2.1.2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.025.000,00 PLN , 2.1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 3.000.000,00 PLN , 2.2.mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby , na wszystkie niżej wymienione stanowiska , dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie : - kierownik budowy : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży mostowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lata od uzyskania uprawnień , - kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lata od uzyskania uprawnień , - kierownik robót telekomunikacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży teletechnicznej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień , - kierownik robót energetycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień , - kierownik robót kanalizacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci , instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień , - geodeta - uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji - zakres czwarty ; doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień 2.3. dysponować n/w narzędziami i urządzeniami ( lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia) : - komplet deskowania ( wraz z rusztowaniem ) o powierzchni 9,8 m x 15,0 m 1 kpl. , - koparka o pojemnosci min. 0,6 m3 - 1 szt. , - żuraw samochodowy -1 szt. ; 2.4. wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy obiekty o konstrukcji żelbetowej typu - mosty, wiadukty, estakady, o długości teoretycznej przęsła minimum 10,0m, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu tj. budowa lub przebudowa polegająca co najmniej na budowie podpór, wymianie ustroju nośnego wraz z wyposażeniem - każdy . Ocena spełnieniwa warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie na zasadzie : spełnia / nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanych sprawozdaniach w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , 2.1.2. Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej jako warunek . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż określona jako warunek . 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu . 2.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy , na formularzu określonym w siwz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doswiadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ oraz www.gddkia.uxnet.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego - pok. 307. Koszt SIWZ : 300,00 zł , płatność przelewem na konto Zamawiającego nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000 lub za zaliczeniem pocztowym ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiajacego : 45-085 Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , pok. 101 - sekretariat ( I piętro )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/1-418-01/09..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.