eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica › dostawa produktów leczniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61719

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Żurawica: dostawa produktów leczniczych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny w Żurawicy, do kontaktów: Legenc, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 6723740 wew. 361, fax 672-37-21, e-mail: szpitalzurawica@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.szpitalzurawica.regiony.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Podkarpacki szpital Psychiatryczny w Żurawicy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica (Apteka Szpitalna). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, materiałów opatrunkowych i produktów medycznych dla wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego w Żurawicy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności oraz spełniają obowiązujące powszechnie wymagania posiadają koncesję, zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej i posiadają dokumenty potwierdzające, iż wykazane w postępowaniu produkty lecznicze są wpisane do Urzędu Wykazu Produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie RP oraz posiadają deklaracje zgodności wystawione przez producenta. 3. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał dostawę produktów leczniczych o podobnym charakterze, co do rodzaju i wartości dostawy zrealizowanej w ciągu ostatnich 2 lat. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił okres niezmienności cen za dostawę Określił produktów leczniczych w okresie trwania umowy. 6. Termin płatności 30 dni za dostawy przedmiotu umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.20.00 - Roztwory lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 462.147,28 PLN netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1% wartości asortymentu złożonej oferty 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy (formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik 3 -w oryginale. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5) aktualnego zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia następującego dokumentu, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy wykazu wykonanych podobnych dostaw produktów leczniczych realizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Wykonawców, w postaci określonej w załączniku 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały należycie wykonane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu z pkt.7 ust. 2, 3, 4 to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.6. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt.7 ust 1, 2, 3 sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Wykonawca dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawca. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia np. przez Spółkę Cywilną, wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt.7 ust.1 i 2.(lub odpowiednio 4.) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia np. przez Spółkę Cywilną, Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców i opatrzone znakami opłaty skarbowej prawidłowo skasowanymi. 9. W przypadku, gdyby oferta została podpisana przez inną osobę, niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy, o których mowa w pkt. 7 ust. 8. 10.Zmawiający zaleca, aby Wykonawca wnoszący wadium w formie pieniężnej załączył do oferty potwierdzenie wniesienia wadium (wadium w pieniądzu musi być wniesione wyłącznie przelewem). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać wszystkie wymagania szczegółowo określone w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpitalzurawica.regiony.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.01.2007, godzina 12:30, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica - Świetlica Szpitalna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Leki. 1) Krótki opis: Częścią zamówienia jest każda pozycja z wykazu (załącznik nr 1 do SIWZ). Pozycji (części) - 606. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 606 pozycji leków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: częścią zamówienia jest każda pozycja z wykazu (załącznik nr 1 do SIWZ) Pozycji (części) - 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.20.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres obejmuje 5 pozycji płynów infuzyjnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: środki dezynfekcyjne. 1) Krótki opis: Częścią zamówienia jest każda pozycja z wykazu (załącznik nr 1 do SIWZ). Pozycji (części) - 6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje 6 pozycji środków dezynfekcyjnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: Częścią zamówienia jest każda pozycja z wykazu (załącznik nr 1 do SIWZ). Pozycji (części) - 24. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje 24 pozycje materiałów opatrunkowych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: produkty medyczne. 1) Krótki opis: Częścią zamówienia jest każda pozycja z wykazu (załącznik nr 1 do SIWZ). Pozycji (części) - 78. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zakres zamówienia obejmuje 78 pozycji produktów medycznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.02.2007; Zakończenie: 31.01.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.