eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Digitalizacja plakatów ze zbiorów CBW, postęowanie ZP-13_2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Warszawa: Digitalizacja plakatów ze zbiorów CBW, postęowanie ZP-13_2014
Numer ogłoszenia: 61711 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej , ul. Nieświeska 54/56 bud. 35, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6872-535, faks 22 6872506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wceo.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Digitalizacja plakatów ze zbiorów CBW, postęowanie ZP-13_2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa digitalizacji do 1330 plakatów z lat 1916-2013. Usługa obejmuje zeskanowanie, wykonanie wersji prezencyjnych obiektów oraz przekazanie ich na nośnikach dostarczonych przez Wykonawcę do siedziby Centralnej Biblioteki Wojskowej. Usługa obejmuje skanowanie z oryginałów w ilości do 2660 skanów (stron) w siedzibie Zamawiającego, w formacie TIFF wraz z zapisem na nośnikach danych, a następnie konwersja tych plików do formatu JPG oraz elektroniczna archiwizacja kolekcji na osobnych nośnikach danych (wszystkie nośniki danych dostarcza i przekazuje na własność Zamawiającego Wykonawca.Opis stanu zbiorów przeznaczonych do digitalizacji. Przeznaczone do digitalizacji plakaty z kolekcji plakatów CBW Papier, na którym są drukowane, jest bardzo różnorodny, ma różną gramaturę i strukturę. Formaty przeznaczonych do digitalizacji egzemplarzy nie są w 100 % znormalizowane. Większość to formaty zbliżone do B1 lub mniejsze. Podczas skanowania plakatów wymaga się szczególnej pieczołowitości i staranności by nie dopuścić do powstania uszkodzeń. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za otrzymane od Zamawiającego materiały do digitalizacji. Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie działania niezbędne do zabezpieczenia tych materiałów przed utratą lub zniszczeniem oraz zwrócić te materiały w stanie niepogorszonym. Skanowanie nie powinno być powtarzane więcej niż 1 raz. Wymagania dotyczące wykonania usługi. Miejsce skanowania: Zbiory nie mogą opuszczać siedziby Zamawiającego, skanowanie zbiorów realizowane będzie na jego terenie: w Warszawie przy ul. Ostrobramskiej 109 pod nadzorem pracowników i konserwatora zabytków. Zamawiający udostępni Wykonawcy miejsce w zabezpieczonym pomieszczeniu, z którego korzystają także pracownicy Biblioteki,. Pomieszczenie wyposażone będzie w podstawowe meble biurowe. W pomieszczeniu tym Wykonawca zainstaluje urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia. Prace mogą być realizowane w godzinach od 8:00 do 15:00 przez pracowników Wykonawcy na podstawie wystawionych imiennie przepustek. Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania przebiegu prac z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca ma prawo na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia, zwracać się pisemnie do Zamawiającego z pytaniami lub propozycjami dotyczącymi realizacji przedmiotu zamówienia. Realizacja wszelkich, uwzględnionych propozycji nie może mieć wpływu na zmianę ceny za wykonanie zamówienia, przedstawionej przez Wykonawcę w ofercie, koszt wszystkich środków i usług ma być wkalkulowany w cenę usługi Zakres prac objętych zamówieniem. Skanowanie zbiorów. Skanowanie zbiorów może odbywać się jedynie przy użyciu profesjonalnych skanerów przeznaczonych do digitalizacji kolekcji archiwalnych, zapewniając im bezpieczeństwo, mając na uwadze ich stan zachowania. Jakość uzyskanych skanów musi jak najwierniej odwzorowywać obraz oryginału. Skanowanie i obróbka zeskanowanych zbiorów ma być wykonane na sprzęcie własnym Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, z potwierdzonym legalnym oprogramowaniem. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma używać sprzętu, który został wskazany w ofercie w celu potwierdzenia warunku posiadania odpowiedniego potencjału technicznego. Kontrola techniczna i merytoryczna. Kontrola będzie wykonywana na bieżąco podczas skanowania, natomiast kontrolę po zakończeniu etapu skanowania, wykonuje osoba nie uczestnicząca w procesie skanowania. Kontrola dokonywana przez Zamawiającego będzie odbywać się w trybie uzgodnionym przez obie strony po zawarciu umowy. Parametry plików. Obróbka graficzna zeskanowanych plików , nazywanie plików i katalogów. Pliki master (archiwalne) UWAGA: pliki master nie podlegają obróbce graficznej (dopuszczalne jedynie kadrowanie i obracanie o wielokrotność 90st). zapis w formacie jednostronicowego TIFF, rozdzielczość skanowania (nie przetwarzana, nie interpolowana) - 300 dpi, bez kompresji, kolor RGB, profil kolorów z wykorzystaniem absolutnej przestrzeni barw na poziomie powyżej 30%, 8 bitów na kanał, obiekt zeskanowany w całości, 1 strona= 1 skan, z przestrzenią otaczającą obiekt szerokości około 2-5 mm, wymiary (wysokość, szerokość) poszczególnych stron oraz poszczególnych plików w formacie macierzystym musi odpowiadać wymiarom stron digitalizowanego obiektu, wszystkie strony wchodzące w skład obiektu, nawet puste-nienumerowane muszą być zeskanowane, nazwy plików i katalogów zostaną uzgodnione w oparciu o standardy nazywania plików macierzystych w Centralnej Bibliotece Wojskowej, po zawarciu umowy), przeskalowania plików TIFF są niedopuszczalne, w każdym pliku mają być zapisane metadane wewnętrzne (m.in. lokalizacja oryginału, sygnatura, numer inwentarza, numer metryki, nazwa katalogu zawierającego plik), do każdego numeru będzie dołączona wydrukowana metryka digitalizacyjna, którą Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić w zakresie: kto skanował, wielkości i objętości plików master, daty skanowania, uwag) Pliki prezencyjne pliki powinny być czytelne , oddające jakość oryginału, pliki zostaną opatrzone znakiem wodnym dostarczonym przez Zamawiającego, w formacie JPG [kolorowe, w jakości umożliwiającej prezentację na stronach biblioteki cyfrowej (z reguły rozmiar dłuższego boku określa się na 800-1024 piksele z zachowaniem rozdzielczości skanowania), każdy plakat będzie zapisany w osobnym, odpowiednio nazwanym, zgodnie z wytycznymi katalogu. Dopuszczalna obróbka graficzna plików prezencyjnych obejmuje: prostowanie stron, indywidualne ustawianie ostrości, Elektroniczna archiwizacja plików. Archiwizacja zeskanowanych plików (master) w formacie plików TIFF: każdy plakat zostanie przez Wykonawcę umieszczony w osobnym katalogu o nazwie zgodnej ze standardem obowiązującym w Centralnej Bibliotece Wojskowej (nazwa katalogu jest zapisana w analogowej metryce dołączanej do każdego obiektu), kopie plików master muszą być przechowywane u Wykonawcy do końca okresu gwarancyjnego, Wykonawca dostarczy do Zamawiającego pliki master w 2 kopiach zapisanych na osobnych nośnikach danych. wszystkie pliki master będą posiadały metadane wewnętrzne (m.in. lokalizacja oryginału, sygnatura, numer inwentarza, numer metryki, nazwa katalogu zawierającego plik). Archiwizacja zeskanowanych plików prezencyjnych w formacie plików JPG: pliki prezencyjne (JPG) zostaną zapisane w katalogach umieszczonych o nazwie zgodnej ze standardem obowiązującym w Centralnej Bibliotece Wojskowej (nazwa katalogu jest zapisana w na metryce każdego obiektu), wszystkie pliki zostaną nazwane zgodnie z z nazwami katalogów wpisanymi do metryki skanowanego obiektu z dodaniem licznika stron. pliki prezencyjne (JPG) zostaną dostarczone do Zamawiającego w 2 kopiach zapisanych na osobnych nośnikach danych, NOŚNIKI DANYCH: każdy z nośników danych na których będą archiwizowane pliki master i osobno pliki prezencyjne musi pomieścić komplet zeskanowanych oryginałów, każdy nośnik danych będzie posiadał łącze z komputerem o transferach co najmniej takich jakie zapewnia USB 3.0. wszystkie pliki zostaną dostarczone na nośnikach dostarczonych przez Wykonawcę, wszystkie one przejdą na własność Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 79999100-4 usługi skanowania CPV 72252000-6 usługi komputerowe w zakresie archiwizowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania 79.99.91.00 - Usługi skanowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego ze wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ.;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego ze wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ.;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje skanerem o oświetleniu górnym, zimnym - fluoroscencyjnym lub diodowym, zapalanym tylko podczas skanowania, bez promieniowania UV i IR. Źródło światła oddalone od skanowanego dokumentu o min 80 cm umożliwiające digitalizację druku głęboko zszytego bez istotnych różnic naświetlania powierzchni przy zewnętrznej i wewnętrznej krawędzi strony, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 5 do SIWZ.;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego ze wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ.;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego ze wzorem - Załącznik nr 2 do SIWZ.;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, nieotrzymania przez Zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy; b) zmiany terminu wykonania umowy; c) zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; d) zmiany warunków płatności. 3. Zmiana umowy, z wyjątkiem zmiany dotyczącej osób realizujących umowę, musi być dokonana za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu. 4. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy z naruszeniem pkt 3 niniejszego rozdziału nie będą wiążące dla żadnej ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wceo.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ ul. Nieświeska 54/56 bud. 35 03-867 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 09:30, miejsce: WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ ul. Nieświeska 54/56 bud. 35 03-867 Warszawa Kancelaria jawna pok. 12 czynna poniedziałek-piatek 7:00-15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.