eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubinprzebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych - Gmina Lubin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-06

POZYCJA 61697

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubin: przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych - Gmina Lubin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lubin, do kontaktów: Andrzej Podbucki lub Mieczysław Wyszatycki, ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax (076) 8403140, e-mail: ri@ug.lubin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ug.lubin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych - Gmina Lubin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: teren Gminy Lubin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych wewnętrznych klasy L i D w zakresie podniesienia jakości nawierzchni istniejących dróg, wraz z częściowym uporządkowaniem odwodnienia pasa drogowego. Zakres robót remontowych przewiduje częściową wymianę istniejącej warstwy konstrukcji drogi na warstwę z podbudowy z kruszywa łamanego - niesortu 0 - 31 mm, grubości 20 cm oraz wykonanie modernizacji poprzez ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm. Zakres prac obejmuje również remont pobocza gruntowego przez plantowanie oraz wykonanie regulacji studzienek urządzeń podziemnych w pasie drogowym. Na włączeniach dróg należy zamontować oznakowanie pionowe, zgodnie z projektem. Przewidziano również remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i ułożenie dywanika asfaltowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: wymagany jest kosztorys szczegółowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje przebudowę i modernizację dróg wewnętrznych w 22 wsiach na terenie Gminy Lubin. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: po 18000,00 zł na każde zadanie 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ.Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich pięciu lat, remontów, przebudowy, modernizacji lub budowy, co najmniej 20 km dróg o nawierzchni asfaltowej, fakt wykonania takich robót, wykazanych w odpowiednim zestawieniu, musi być potwierdzony referencjami od inwestora oraz protokołami odbioru końcowego; - załączenie do oferty potwierdzonych kserokopii uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej; - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; - załączenie do oferty aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych; - załączenie do oferty aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeśli dotyczy danego Wykonawcy ); - załączenie do oferty aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w zakresie przewidzianym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,-aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,-dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży drogowej,- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( remontów, przebudowy, modernizacji lub budowy, co najmniej 20 km dróg o nawierzchni asfaltowej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje i protokoły odbioru końcowego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl. Opłata: 250 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia w terminie 5 dni. Do ceny specyfikacji doliczony zostanie koszt przesyłki pocztowej. W przypadku osobistego odbioru specyfikacji - opłata w kasie urzędu. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 10:15, W siedzibie Zamawiającego,Urząd Gminy Lubin, ul. Łokietka 6a,pok. nr 15 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych - Gmina Lubin - Zad. A. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych wewnętrznych klasy L i D w zakresie podniesienia jakości nawierzchni istniejących dróg, wraz z częściowym uporządkowaniem odwodnienia pasa drogowego. Zakres robót remontowych przewiduje częściową wymianę istniejącej warstwy konstrukcji drogi na warstwę z podbudowy z kruszywa łamanego - niesortu 0 - 31 mm, grubości 20 cm oraz wykonanie modernizacji poprzez ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm. Zakres prac obejmuje również remont pobocza gruntowego przez plantowanie oraz wykonanie regulacji studzienek urządzeń podziemnych w pasie drogowym. Na włączeniach dróg należy zamontować oznakowanie pionowe, zgodnie z projektem. Przewidziano również remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i ułożenie dywanika asfaltowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zad. A obejmuje przebudowę i modernizację dróg wewnętrznych w następujących miejscowościach na terenie Gminy Lubin: Lisiec, Bukowna, Karczowiska, Raszówka,Miłoradzice, Miłosna,Gogołowice, Niemstów, Buczynka. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych - Gmina Lubin - Zad. B. 1) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg gminnych wewnętrznych klasy L i D w zakresie podniesienia jakości nawierzchni istniejących dróg, wraz z częściowym uporządkowaniem odwodnienia pasa drogowego. Zakres robót remontowych przewiduje częściową wymianę istniejącej warstwy konstrukcji drogi na warstwę z podbudowy z kruszywa łamanego - niesortu 0 - 31 mm, grubości 20 cm oraz wykonanie modernizacji poprzez ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grubości 4 cm. Zakres prac obejmuje również remont pobocza gruntowego przez plantowanie oraz wykonanie regulacji studzienek urządzeń podziemnych w pasie drogowym. Na włączeniach dróg należy zamontować oznakowanie pionowe, zgodnie z projektem. Przewidziano również remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i ułożenie dywanika asfaltowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Zad. B obejmuje przebudowę i modernizację dróg wewnętrznych w nastepujących miejscowościach na terenie Gminy Lubin: Gorzelin, Chróstnik, Obora, Krzeczyn Wielki, Siedlce, Składowice, Zalesie, Ustronie, Księginice, Osiek, Pieszków, Miroszowice, Szklary Górne. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.