Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-10
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMUJĄCYCH PROJEKTY WŁASNE REALIZOWANE PRZEZ WUP
Numer ogłoszenia: 61667 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMUJĄCYCH PROJEKTY WŁASNE REALIZOWANE PRZEZ WUP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promujących projekty własne realizowane przez WUP według opisu przedstawionego poniżej. Kod CPV- 39294100-0 - artykuły informacyjne i promocyjne 1.część I : Publiczne służby zatrudnienia PROFESJONALIZM - SKUTECZNOŚĆ - ZAANGAŻOWANIE 1.1. Rollbanner - 1 szt. 1.2. Teczka z rączką - 400 szt. 1.3. Notatnik - format A5 - 400 szt. 1.4. Komplet piśmienniczy - 400 szt. 1.5. Zegar ścienny z termometrem i higrometrem z logo EFS - 400 szt. 1.6. Filiżanka z talerzykiem - 400 szt. 1.7. Tabliczka na drzwi informująca o projekcie EFS - 1 szt. 1.8. Tabliczka na biurko informująca o projekcie EFS - 1 szt. 1.9. Plakat formatu B1 z listowaniem z projektem - 100 szt. 2.Część II: Publiczne służby zatrudnienia PROFESJONALIZM - SKUTECZNOŚĆ - ZAANGAŻOWANIE - akcesoria komputerowe 2.1. Pendrive USB 2 GB - 400 szt. 2.2. Myszka bezprzewodowa - 400 szt. 3. część III: Program monitorowania regionalnego rynku pracy 3.1. Bluza z polaru - 20 szt. 3.2. Kurtka wiatrówka - 20 szt. 3.3. Podkoszulki typu t-shirt - 450 szt. 3.4. Torba - teczka - 20 szt. 3.5. Torba typu pilot - 20 szt. 3.6. Zegar na biurko - 20 szt. 3.7. Brelok z logo - 450 szt. 3.8. Smycz na szyję z karabinkiem - 450 szt. 3.9. Etui na CD/DVD - 450 szt. 3.10. Portfel skórzany - 20 szt. 3.11. Biwuar skórzany - 20 szt. 3.12. Zestaw piśmienniczy w etui - 20 szt. 3.13. Teczka na materiały konferencyjne - 450 szt. 3.14. Kubek termiczny z pokrywką - 450 szt. 3.15. Długopis reklamowy metalowy - 450 szt. 3.16. Baner reklamowy promujący projekt - 2 szt. 3.17. Torby papierowe - 850 szt. 3.18. Kalendarz książkowy dzienny - 500 szt. 4. część IV: Program monitorowania regionalnego rynku pracy - akcesoria komputerowe 4.1. Bezprzewodowy sterownik do prezentacji - 20 szt. 4.2. Zestaw IT - 20 szt. 4.3. Pendrive USB 8 GB - 20 szt. 4.4. Pendrive USB 2 GB - 450 szt. 4.5. Płyty DVD + R z nadrukiem promującym projekt - 3 000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: część I : 1 100,00 zł. (słownie: tysiąc sto złotych); część II: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych); część III: 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych); część IV: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych). Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto prowadzone w GETIN Bank S. A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH nr: 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 W pozostałych formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00). 11.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 20 kwietnia 2009 roku , godz. 10.00 11.3. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 11.4. Z zastrzeżeniem pkt. 11.5, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 11.5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykażą się realizacją co najmniej pięciu dostaw odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje. 3. wpłacą wadium w wysokości określonej w pkt 11 SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wyżej wymienione należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - przedstawione w formie oryginału. 4 Wykaz co najmniej pięciu dostaw określonych w punkcie 3 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - referencje przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 5. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
40 - 048 Katowice
III piętro, pok. nr 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach ul. Kościuszki 30 40 - 048 Katowice III piętro, pok. nr 352 - Kancelaria Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów promocyjnych dla Biura RPD"
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa artykułów promocyjnych dla programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów promocyjnych w podziale na 4 części
- "Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla DWMPC".
- Dostawa materiałów promocyjnych i kalendarzy książkowych w ramach projektu gospodarczego Marka LUBELSKIE z podziałem na dwie części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





