eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskDOSTAWA, INSTALACJA, URUCHOMIENIE I WDROŻENIE DO EKSPLOATACJI SYSTEMU REJESTRUJĄCEGO OBRAZ I DŹWIĘK Z PRZEBIEGU EGZAMINÓW PRAKTYCZNYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B W SAMOCHODACH EGZAMINACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Słupsk: DOSTAWA, INSTALACJA, URUCHOMIENIE I WDROŻENIE DO EKSPLOATACJI SYSTEMU REJESTRUJĄCEGO OBRAZ I DŹWIĘK Z PRZEBIEGU EGZAMINÓW PRAKTYCZNYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B W SAMOCHODACH EGZAMINACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 61666 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Mierosławskiego 10, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8482135, 8482130, faks 059 8482130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, INSTALACJA, URUCHOMIENIE I WDROŻENIE DO EKSPLOATACJI SYSTEMU REJESTRUJĄCEGO OBRAZ I DŹWIĘK Z PRZEBIEGU EGZAMINÓW PRAKTYCZNYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B W SAMOCHODACH EGZAMINACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i wdrożenie do eksploatacji systemu rejestrującego obraz i dźwięk z przebiegu egzaminów praktycznych na prawo jazdy kategorii B w 9-ciu pojazdach egzaminacyjnych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz. U. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm./.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.30.00 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.34.10.00 - Mikrofony 51.31.40.00 - Usługi instalowania urządzeń wideo 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych; przedłożą stosowne dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Formularz cenowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń do systemu monitoringu - załącznik nr 7 do SIWZ (umożliwiający weryfikację spełnienia każdego warunku). W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 8. wykazu minimum 2 wykonanych prac (usług, nie dostaw, tj. nie wliczać wartości urządzeń) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł brutto każda oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie z potwierdzeniem wartości wykonanych prac (faktura, protokół odbioru końcowego z wpisaną wartością, umowa, referencje z wpisaną wartością) - załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 9. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 50 000 złotych wraz z potwierdzeniem opłaty wymaganej składki..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Słupsku, ul. Mierosławskiego 10, 76 - 200 Słupsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul.Mierosławskiego 10, 76 - 200 Słupsk, Sekretariat, pokój nr 18 /I piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.