eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowary › Dostawy leków i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Kowary: Dostawy leków i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach
Numer ogłoszenia: 61665 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. w Kowarach, ul. Sanatoryjna 15, 58-530 Kowary, tel. 075 6415706, 6415700.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona zdrowia.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków i wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kowarach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy leków i wyrobów medycznych (CPV: 24.40.00.00-8, 33.14.11.10-4, 25.16.12.00-9, 33.14.11.21-4) do Apteki Szpitalnej w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach ul. Sanatoryjna 15 w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Ww w załączniku określono szacunkowe zapotrzebowanie na potrzeby szpitala. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamówionego leków i materiałów medycznych określonych w opisie zamawianego przedmiotu zamówienia w momencie zmiany zasad realizacji usług medycznych związanych z działalnością Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach. 4. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie, po uprzednim zgłoszeniu potrzeb przez uprawnionych pracowników zamawiającego do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Cz. V. Opis części zamówienia 1.Przedmiot zamówienia, który uwzględnia zapotrzebowanie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach na leki i materiały medyczne został podzielony na 7 następujących pakietów : Pakiet nr 1 - Asortyment Radiologiczny Pakiet nr 2 - Asortyment mammograficzny Pakiet nr 3 - Enoxiparin sodium Pakiet nr 4 - Dalteparin sodium Pakiet nr 5 - Pozostały asortyment jednorazowego użytku Pakiet nr 6 - Przyrządy do przetaczania płynów Pakiet nr 7 - Przyrządy do wkłucia Pakiet nr 8 - Rękawice winilowe diagnostyczne Pakiet nr 9 - Streptokinaza 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na wybrane przez wykonawcę zadania. 3. Każde zadanie stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Cz. VI. Termin wykonania zamówienia Sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8, 33.14.11.10-4.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem, 2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w części VIII niniejszej specyfikacji.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wraz z ofertą winni złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień zamówieniach publicznych - na formularzu, stanowiącym załącznik nr 2 do oferty. 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - jeżeli nie to prosimy o złożenie stosownego oświadczenia, 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) W przypadku składania ofert na leki, do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające, że leki będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września Prawo farmaceutyczne (Dz.U. nr 126 poz.1381, z późn. zm).lub stosowne oświadczenie W przypadku składania ofert na wyroby medyczne, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wyroby medyczne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896). 7 ) Zamiast dokumentów, o których mowa dopuszczamy możliwość złożenia oświadczenia o posiadaniu w/w dokumentów, wraz z zobowiązaniem do ich dostarczenia na każde żądanie zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz-kowary.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach , 58-530 Kowary ul. Sanatoryjna 15.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kowarach , ul. Sanatoryjna 15 - sekretariat Prezesa Powiatwego Centrum Zdrowia Pani Jadwiga Kaniuk.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: asortyment radiologiczny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy rtg ,kasety, fantomy,wywoływacz, utrwalacz.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: asortyment mammograficzny.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filmy z kasetami , wywoływacz i utrwalacz.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Enoxiparin sodium.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: heparyna drobnocząsteczkowa.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dalteparine sodium.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: heparyna drobnoczasteczkowa.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pozostały asortyment jednorazowego uzytku.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki , cewniki do odsysania , pojemniki ,termometry i inne.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przyrządy do przetaczania płynów.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrzady do przetaczania płynów infuzyjnych i krwi.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyrządy do wkłucia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule do wkłucia naczyń obwodowych.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rekawice winilowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rekawice diagnostyczne winilowe w rozmiarach S,M,L.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Streptokinaza.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat leczniczy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.