Ogłoszenie z dnia 2015-03-19
Poznań: Zakup shavera do operacji endoskopowych wraz z konsolą i oprzyrządowaniem
Numer ogłoszenia: 61662 - 2015; data zamieszczenia: 19.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 848 10 11, faks 61 848 49 90/91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup shavera do operacji endoskopowych wraz z konsolą i oprzyrządowaniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup shavera do operacji endoskopowych wraz z konsolą i oprzyrządowaniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medim Sp. z o.o., ul. Puławska 45b, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44199,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44199,98
Oferta z najniższą ceną: 44199,98 / Oferta z najwyższą ceną: 44199,98
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą zastosowania trybu z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP (t.j. Dz. U. 2013. 907 z późn. zm.) - ze względu na wyjątkową sytuację nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Na Oddziale Otolaryngologicznym doszło do uszkodzenia urządzenia shavera do operacji zatok przynosowych, które nagminnie wykorzystywane jest przy operacjach endoskopowych polipów nosa oraz nowotworów nosa. Naprawa tego urządzenia jest niemożliwa ze względu na przestarzałą technologię i brak części zamiennych, konieczny jest zakup nowej aparatury. Ze względu na dobro pacjentów zakupu nowego urządzenia należy dokonać w trybie pilnym, co tym samym wyczerpuje przesłankę do zastosowania wskazanego trybu postępowania.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Malowanie hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi hali A POSiR przy ul. Jana Spychalskiego 34 w Poznaniu"
- Dostawa sprzętu AGD i RTV dla jednostek UAM.
- Zakup echokardiografu oraz aparatu do terapii nerkozastępczej
- dostawa samochodów dostawczych oraz ciągnika do prac leśnych
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na trzy części.
- "Opracowanie diagnostyczne pn. Diagnoza stanu oraz kierunki rozwoju i finansowania systemu oświaty w Metropolii Poznań - analiza uwarunkowań, wyzwań i perspektyw rozwojowych do 2035 roku"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierząt przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Sprzedaż i dostawa materiałów do sterylizacji
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby oddziału noworodkowego
- Dostawa materiałów do odbudowy tkanki kostnej oraz implantów zębowych
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych j. u. dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.