eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockWykonanie remontu I piêtra w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-26



Og³oszenie nr 616259-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.

P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.: Wykonanie remontu I piêtra w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w P³ocku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 61141659000000, ul. ul. Ko¶ciuszki  28 , 09-402  P³ock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 24 3645100, 3645124, e-mail zamowienia_publiczne@plockizoz.pl, faks 24 3645102, 3645249.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.szpitalplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.szpitalplock.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Dopuszczone jest z³o¿enie oferty w postaci elektronicznej. Zamawiaj±cy jako ¶rodek komunikacji elektronicznej do z³o¿enia oferty okre¶la platformê ePUAP i MiniPortal. szczegó³y w siwz
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Sk³adanie oferty odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. ul. Ko¶ciuszki 28 09-402 P³ock, Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok, nr 203


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie remontu I piêtra w budynku Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w P³ocku
Numer referencyjny: PZOZ/DZP/382/37PN/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont I piêtra w budynku ul. Reja 15/3 w P³ocku nale¿±cego do P³ockiego Zak³adu Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o Szczegó³owy zakres zamówienia zawiera Za³±cznik Nr 1, 2 i 3 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 45262500-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45410000-4
45432100-5
45442100-8
45431000-7
45330000-9
45421146-9
45332200-5
45311200-2
45450000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 70
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: - Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: - Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: - warunek ten bêdzie spe³niony przez Wykonawcê: o je¿eli wyka¿e, ¿e zrealizowa³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± robotê budowlan± w zakresie remontu lub modernizacji budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³ brutto w czynnym obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej - je¿eli skieruje do realizacji zamówienia: o jednego kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ, o jednego kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt III. 1.3) niniejszego og³oszenia winien spe³niæ przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy potwierdzaj±c, ¿e ³±cznie spe³niaj± te warunki. 2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt III.1.3) niniejszego og³oszenia w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 3. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ "stosowna sytuacja" o której mowa w pkt 2. wyst±pi wy³±cznie w przypadku kiedy: 3.1. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.2. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22. 3.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 3.4. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 2.4.Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów za³±cza do oferty zobowi±zanie tych podmiotów do udostêpnienia zasobów Zamawiaj±cemu.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
- Wykaz robót dot. przedmiotu zamówienia wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, wg za³±cznika nr 7 do SIWZ; - Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, - wg za³±cznika nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: - Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - wg za³. nr 3 do SIWZ; - O¶wiadczenie Wykonawcy wynikaj±ce z pkt 7.1. SIWZ - wg za³. nr 4 do SIWZ; - Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do udostêpnienia zasobów Zamawiaj±cemu o ile dotyczy Zaleca siê z³o¿enie w ofercie aktualnego wyci±gu z KRS/CEIDG z uwagi na czêste przerwy techniczne w ogólnodostêpnej bazie danych przedsiêbiorców. 2. O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - wg. Za³. nr 5 do SIWZ. W odpowiedzi na zamieszczon± informacjê, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje stosowne o¶wiadczenie. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 000,00 PLN (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z po¼n. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, Wykonawca wnosi je w postaci elektronicznego orygina³u dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) w formacie umo¿liwiaj±cym Zamawiaj±cemu odczyt dokumentu (Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostaæ przes³ane do Zamawiaj±cego przed terminem sk³adania ofert. Wadium mo¿e byæ przes³ane wraz z ofert± (skompresowane do jednego pliku). 3. Wadium wnoszone w formie pieni±dza (przelewu bankowego) nale¿y wnie¶æ na rachunek Zamawiaj±cego - Bank Handlowy w Warszawie, konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem "Wadium - Nr sprawy: PZOZ/DZP/382/37PN/20". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 5. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; 2) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Tre¶æ gwarancji powinna zawieraæ stosowne zapisy dla skuteczno¶ci prawid³owego zabezpieczenia oferty uwzglêdniaj±c postaæ dokumentu elektronicznego i fakt istnienia wielu orygina³ów takiej postaci, w tym zapisy dotycz±ce warunków wyga¶niêcia i zwrotu (zwolnienia) gwarancji w postaci dokumentu elektronicznego. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. 8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dopu¶ci zmianê umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a. zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana ta bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, b. zmian wynikaj±cych z przepisów prawa. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji w przypadkach okre¶lonych w § 2 ust 3 oraz w przypadkach: a. zaistnienia nieprzewidzianych utrudnieñ, zwi±zanych z konstrukcj± budynku, b. gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, c. wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn le¿±cych po jego stronie, w szczególno¶ci gdy zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿e byæ wymuszona nie dotrzymaniem terminów przekazania pomieszczeñ przez Zamawiaj±cego, w których bêd± realizowane prace remontowe bêd±ce przedmiotem niniejszego postêpowania, d. wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, e. w razie zaistnienia zdarzeñ o charakterze dzia³ania si³y wy¿szej, przez któr± strony rozumiej± klêski ¿ywio³owe, stan wyj±tkowy, nowe akty prawne lub decyzje w³a¶ciwych w³adz, a tak¿e dzia³ania lub zaniechania dzia³ania organów pañstwowych, samorz±dowych lub osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych terminow± realizacjê zamówienia, o okres nie przekraczaj±cy czasu trwania przeszkody w wykonaniu zamówienia, f. ze wzglêdów technologicznych zwi±zanych ze specyfik± procesu budowlanego. g. przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, maj±cych bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ realizacji Przedmiotu Umowy. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy przez Zamawiaj±cego skutkuje jego przed³u¿eniem o okres przestojów i opó¼nieñ, 3. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian spowodowanych nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: - konieczno¶ci± usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - konieczno¶ci± wprowadzenia uszczegó³owienia Umowy w zakresie dotycz±cym realizacji Umowy przez Podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê w celu mo¿liwo¶ci dokonania bezpo¶redniej zap³aty na rzecz Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, - przed³u¿enia siê czynno¶ci odbiorowych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, pod warunkiem zg³oszenia przez Wykonawcê robót budowlanych Zamawiaj±cemu do odbioru koñcowego robót w terminie okre¶lonym Umow±. 4. W przypadku wyst±pienia któregokolwiek ze zdarzeñ wymienionych w ust. 2 i 3 termin realizacji Przedmiotu Umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do zakoñczenia realizacji Przedmiotu Umowy w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku konieczno¶ci zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia na skutek nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) niedostêpno¶ci na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji budowlanej spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; b) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji; c) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych/zamiennych ni¿ wskazane w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy lub gdy zastosowanie innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych/zamiennych bêdzie skutkowaæ poprawieniem parametrów technicznych i u¿ytkowych lub pozwoli na zaoszczêdzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy. W przypadku dostarczenia w wyniku zmiany urz±dzeñ lub materia³ów, na które wymagane by³o posiadanie okre¶lonych prawem ¶wiadectw, certyfikatów lub innych podobnych za¶wiadczeñ, takie ¶wiadectwa, certyfikaty lub za¶wiadczenia bêd± wymagane wobec urz±dzeñ lub materia³ów zastêpuj±cych te wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, d) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci Przedmiotu Umowy, e) wykonania robót zamiennych. f) Konieczno¶ci wprowadzenia podzia³u Przedmiotu Umowy na etapy lub na kolejne etapy, zmian w Przedmiocie Umowy z przyczyn technicznych, technologicznych, prowadzonych spraw s±dowych, administracyjnych, konieczno¶ci uzyskania decyzji. g) Doprecyzowania lub zmiany tre¶ci protoko³ów odbiorów. 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w sytuacji rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci Przedmiotu Umowy, wyst±pienia robót dodatkowych/zaniechanych/zamiennych, w tym zmiany materia³u budowlanego lub technologii, rozwi±zañ technicznych. Zakres robót, przy którym to uczyniono, wy³±czony zostanie spod wynagrodzenia rycza³towego i rozliczony zostanie zgodnie z Umow±. 7. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany Umowy w przypadku, gdy Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: - w wyniku nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian Umowy lub - w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego Podwykonawców, w szczególno¶ci na skutek utraty p³ynno¶ci finansowej przez Wykonawcê i niezap³acenia nale¿no¶ci Podwykonawców. 8. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany Umowy polegaj±cej na kumulatywnym przyst±pieniu do d³ugu po stronie Wykonawcy podmiotu trzeciego. 9. Dopuszcza siê inne zmiany tre¶ci umowy pod warunkiem, i¿ s± one korzystne lub obiektywnie konieczne dla Zamawiaj±cego tzn. przewidywane inne ni¿ wymienione wy¿ej zmiany maj± charakter korzystny dla Zamawiaj±cego w szczególno¶ci polegaj± na: obni¿eniu ceny, udzieleniu rabatu, zaoferowaniu produktu o lepszych parametrach bez zmiany ceny brutto, zaproponowaniu przez Wykonawcê wykonania nieodp³atnie innych, nie przewidzianych umow± dodatkowych czynno¶ci przez Wykonawcê w ramach umowy, przesuniêciu terminu realizacji umowy, je¶li przesuniêcie wynika z potrzeb Zamawiaj±cego oraz inne maj±ce charakter przysporzenia materialnego lub niematerialnego na rzecz Zamawiaj±cego lub s± zwi±zane z zachowaniem p³ynno¶ci w dzia³alno¶ci Szpitala itp. lub wyst±pieniem innej okoliczno¶ci niezale¿nej od Zamawiaj±cego, która przemawia za konieczno¶ci± zmiany tre¶ci umowy, w szczególno¶ci w przypadku zmiany procedur medycznych w Szpitalu, która powoduje, i¿ brak jest dalszego uzasadnienia dla realizacji przedmiotu umowy w pierwotnym kszta³cie. 10. Wszelkie zmiany do niniejszej Umowy wymagaj± pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-11, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.