Ogłoszenie z dnia 2005-11-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH I WYKONAWCZYCH: PRZEBUDOWA ODCINKÓW ULIC AL. JANA PAWŁA II I HYNKA W GDAŃSKU
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, do kontaktów: Barbara Mańkowska, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758, e-mail: info@zdiz.gda.pl, www.zdiz.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, Andrzej Lemański, Marian Werner, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 341-20-41 w. 611, 618, fax 058 341 67 58, e-mail: nfo@zdiz.gda.pl, www.zdiz.gda.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH I WYKONAWCZYCH: PRZEBUDOWA ODCINKÓW ULIC AL. JANA PAWŁA II I HYNKA W GDAŃSKU. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej - projektów budowlano - wykonawczych na przebudowę odcinków ulic: -Al. Jana Pawła II od ul. Hynka do Al. Rzeczypospolitej - na dł. około 700 m. -ul. Hynka na długości od skrzyżowania z ul. Jana Pawła II do ul. Dywizjonu 303 - na dł. około 700 m. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: W ramach zadania zakłada się: -Budowę odcinka ulicy Al. Jana Pawła II jako dwujezdniowej, wyposażonej w kanalizację deszczową i oświetlenie uliczne. -Przebudowę odcinka ulicy Hynka wraz ze zmianą geometrii skrzyżowań z ulicami Al. Jana Pawła II i Dywizjonu 303 i budową sygnalizacji świetlnej. -Przebudowa skrzyżowania Al. Jana Pawła II z ul. Startową wraz z budową sygnalizacji świetlnej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;
III.1) Wymagane wadium: 3.500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: 1. posiadają doświadczenie w projektowaniu i wykażą się realizacją w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech opracowań projektowych w zakresie projektów drogowych i branżowych o złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia. Uwaga : spełnienie warunku pkt.1. poprzez wykaz wykonanych opracowań zał.SIWZ oraz dokumenty np. referencje na dowód że usługi zostały wykonane z należytą starannością 2.do realizacji przedmiotu zamówienia wskażą projektantów wiodących w branżach : drogowej, sanitarnej, elektrycznej, ze stosownymi uprawnieniami projektowymi, należący do stosownej Izby samorządu zawodowego z doświadczeniem na stanowisku projektanta minimum 5 lat Uwaga : spełnienie warunku pkt. 2. poprzez zał. SIWZ, uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, stosownie do danej branży. 3.wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczającej odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone z tytułu prowadzonej działalności w zakresie projektowania, na dowód czego powinien: załączyć do oferty aktualną polisę ubezpieczeniową, lub w terminie przed zawarciem umowy przedłożyć polisę ubezpieczeniową - stosowne oświadczenie. Uwaga : spełnienie warunku pkt.3. poprzez załączoną do oferty aktualną polisę ubezpieczeniową, lub w terminie przed zawarciem umowy przedłożyć polisę ubezpieczeniową - stosowne oświadczenie zał.SIWZ. 4. oświadczą, że nie zachodzą okoliczności wykluczające ich z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki art. 22 ust.1 Pzp.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.01.2006, cena - 52.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.01.2006 godzina 08:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.01.2006, godzina 09:00, Siedziba Zamawiającego Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul Partyzantów 36 80-254 Gdańsk, budynek A pokój nr 3.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.11.2005.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





