eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczdruk i dostawa recept lekarskich



Ogłoszenie z dnia 2005-11-21

POZYCJA 61609

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bydgoszcz: druk i dostawa recept lekarskich

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kujawsko Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, do kontaktów: Katarzyna Knopik, Ewa Śledzikowska, Arkadiusz Krawczyk, Aleje Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252702, fax 052 3252709, e-mail: katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl, www.nfz-bydgoszcz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kujawsko Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Katarzyna Knopik, Ewa Śledzikowska, Arkadiusz Krawczyk, ul. Słowackiego 3, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252763, fax 052 3252762, e-mail: katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl, www.nfz-bydgoszcz.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Kujawsko Pomorki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Katarzyna Knopik, ul. Słowackiego 3, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3252763, fax 052 3252762, e-mail: katarzyna.knopik@nfz-bydgoszcz.pl, www.nfz-bydgoszcz.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: druk i dostawa recept lekarskich. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Druk i dostawa recept lekarskich wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2004 r. r. w sprawie recept lekarskich ( Dz. U. nr 213, poz. 2164 ) : 1. różowych kodowanych i numerowanych na leki odurzające - 1 000 bloczków, 2. białych kodowanych i numerowanych - 120 000 bloczków. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: - w Bydgoszczy, Al. Mickiewicza 15, ul. Słowackiego 3, - w Toruniu, ul. Grudziądzka 46/48, - we Włocławku, ul. Kilińskiego 16. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.13.00.00 - Usługi w zakresie drukowania druków ścisłego zarachowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Druk i dostawa recept lekarskich wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2004 r. r. w sprawie recept lekarskich ( Dz. U. nr 213, poz. 2164 ) : 1. różowych kodowanych i numerowanych na leki odurzające - 1 000 bloczków, 2. białych kodowanych i numerowanych - 120 000 bloczków. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.01.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i SIWZ. - na potwierdzenie wypełnione i podpisane oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykluczenia (wg załącznika nr 2 do SIWZ), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o następujące wymogi : 1. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzić działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem przez okres nie krótszy niż trzy lata, na potwierdzenie - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. wykonawca winien wykazać zrealizowanie w ostatnich 3 latach co najmniej 3 zamówień o podobnym rodzaju (druk druków ścisłego zarachowania z zabezpieczeniem kodowym) i wielkości jak w niniejszym postępowaniu - na potwierdzenie wykaz kontraktów w zakresie objętym zamówieniem z ostatnich trzech lat (2003- 2005) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Wykaz kontraktów winien uwzględnić zakres wykonanych zamówień (rodzaj kodowanych druków ścisłego zarachowania), z dokładną nazwą, adresem, nr telefonu zleceniodawcy, datą wykonania. 3. wykonawca winien przedstawić wraz z ofertą wzory recept, na papierze oferowanym wraz z opisem papieru oraz zabezpieczenia kodu kreskowego ( trzy egzemplarze recept białych i trzy egzemplarze recept różowych z wtórnikiem) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca winien przedstawić ofertę zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, w szczególności dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.01.2006, cena - 0. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - Bydgoszcz, ul. Słowackiego 3, III piętro - pok. nr 305.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.