Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Dobroń: DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY
Numer ogłoszenia: 61602 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń, ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, fax 043 6772679.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOSTKI BRUKOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej ,krawężników i obrzeży własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego w następujących ilościach: 1.kostka brukowa prostokątna o wymiarach 10x20 cm gr 6 cm - w kolorze czerwonym - około 700 m2 - w kolorze szarym - około 450 m2 2. kostka brukowa prostokątna o wymiarach 10 x 20 cm gr 8 cm - w kolorze czerwonym - około 400 m2 - w kolorze szarym - około 250 m2 3. obrzeża 6x20x100cm w kolorze szarym - około 1100 szt 4.krawęzniki 10x30x100 cm w kolorze szarym - około 130 szt 2) Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb i w miejsce wskazane przez Zamawiającego. /miejscowość Dobroń/ Podane wyżej ilości są orientacyjne , które należy przyjąć do ustalenia ceny oferty. Ilości te mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wspólny Słownik Zamówień /CPV/ - 28813100-5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy : (art.22 ust.1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest.. 1) wyroby będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać ;certyfikat zgodności z międzynarodową normą jakości, aprobaty techniczne. 2 wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być wykonane nowoczesną technologią przy użyciu wibroprasy 3)Udzielenie na wyroby będące przedmiotem zamowienia długoletniej gwarancji ,co najmniej 10 -letniej na wyroby. . Ocena spełnienia warunków wymaganych przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów żądanych w pkt 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się : (art.24 Pzp) - wykonawców , którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawców wykonujących bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, - wykonawców ,którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców , którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp Zamawiający odrzuca ofertę , która : (art.89 Pzp) - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny , których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty : 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Oświadczenie wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 3, Przez pojęcie aktualny należy rozumieć : - datę wystawienia dokumentu przez organ uprawniony do wystawienia lub - datę potwierdzenia na oryginale lub kserokopii dokumentu przez organ uprawniony, iż dokument ten jest aktualny na dzień ................ 4) Zaświadczenie potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków- Urząd Skarbowy , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne( ZUS, KRUS) , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 4 , w tym : - Zaświadczenie - US - nr 4a - Zaświadczenie - ZUS lub KRUS - nr 4b 5) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie zamawianych asortymentów do stosowania na budowę chodników (certyfikaty , aprobaty techniczne) - dokument ten będzie stanowił załącznik nr 5, 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik 7Oświadczenie wykonawcy - tajemnica przedsiębiorstwa dokument ten będzie stanowił załącznik nr 6 8) Oświadczenie dostawcy o udzieleniu gwarancji na wyroby. UWAGA ! załączniki należy ułożyć w kolejności Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę /osoby - uprawnioną /one do podpisania oferty z dopiskiem Za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie zamawiającego pok. 3 budynek B lub na stronie internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę z ofertą oznaczoną tematem przetargu należy złożyć w siedzibie zamawiającego, pokój nr 1/sekretariat/ w terminie do dnia 8 kwietnia 2008 r do godz. 9:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.05.2008.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników na terenie Gminy Nowa Sucha
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
więcej: Materiały chodnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.