eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa autobusów interwencyjnych do przewozu policjantów



Ogłoszenie z dnia 2005-11-21

POZYCJA 61600

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa autobusów interwencyjnych do przewozu policjantów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komendant Stołeczny Policji, do kontaktów: Marek Szafraniec, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, tel. +48 22 6037692, fax +48 22 6037642, e-mail: zamowienia@warszawa.policja.gov.pl, www.zamowienia.policja.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa autobusów interwencyjnych do przewozu policjantów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa autobusów interwencyjnych przeznaczonych do przewozu policjantów. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Dostarczenia autobusów wyprodukowanych w roku 2005 lub 2006 wyposażonych w klimatyzację oraz pneumatyczny układ hamulcowy. Szacunkowa ilość autobusów, którą Zamawiający zamierza zakupić to 6 sztuk. Autobus na bazie, którego wykonana zostanie adaptacja (nadwozie jednobryłowe, trzydrzwiowe drzwi: dla kierowcy po lewej stronie, do przedziału pasażerskiego po prawej stronie i dwuskrzydłowe w tylnej ścianie) musi posiadać świadectwo homologacji dopuszczające do rejestracji na terenie Polski ). Wykonawca musi posiadać autoryzację na sprzedaż i serwis oferowanych autobusów bazowych. Autobusy muszą spełniać wymagania określone w rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej, Finansów oraz Sprawiedliwości z dnia 24 listopada 2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, kontroli skarbowej. Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej (Dz. U. Nr 262, poz. 2615) 2. Adaptacji autobusów zgodnie z wymaganiami zamawiającego oraz konsultowania z zamawiającym elementów i materiałów przeznaczonych do wykonania adaptacji pojazdów oraz bezpłatnego udzielania doradztwa i pomocy przy montażu w pojazdach instalacji antenowych, zasilania urządzeń łączności radiowej i innego specjalistycznego sprzętu policyjnego. 3. Udzielenia na dostarczone autobusy i wyposażenie minimum: - 12 miesięcznej gwarancji na sprawność mechaniczną, - 24 miesięcznej gwarancji na powłokę lakierniczą, - 12 miesięcznej gwarancji na elementy zabudowy, - 36 miesięcznej gwarancji na perforację elementów nadwozia. Zmiany adaptacyjne każdego z pojazdów powstałe w trakcie ich eksploatacji, dotyczące montażu policyjnego wyposażenia specjalnego i środków łączności nie powodują utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. 4. Wykonywania przeglądów technicznych w ramach gwarancji na sprawność mechaniczną, zgodnie z zaleceniami producenta. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wydział Transportu KSP ul. Karolkowa 46. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 28;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni licząc od daty otrzymania od wykonawcy faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, co potwierdzą: 1) Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnym zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) Aktualnymi zaświadczeniami naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, co potwierdzą: 1) Wykazem wykonanych w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 2 dostawy o ilościach nie mniejszych niż wynikające z przedmiotu zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) Wykazem autoryzowanych stacji serwisowych na terenie Warszawy. 3) Świadectwem homologacji pojazdu bazowego dopuszczającym do rejestracji na terenie Polski. Wykonawcy, którzy nie spełniają któregokolwiek z warunków albo nie przedłożą wymaganych dokumetów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Oferta oraz wymienione wyżej dokumenty muszą być podpisane przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, musi być do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu załączone upoważnienie lub pełnomocnictwo podkreślające zakres upoważnienia. Dokument ten winien być wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawa o opłacie skarbowej z dnia 9.9.2000 r. (Dz.U.Nr 86, poz. 960). Dokumenty, o których mowa w pkt III.2.1) lit, a) 1-4) oraz referencje mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z Rozporzadzeniem z dnia 7.4.2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 645) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ofertę oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ustanowiony przez nich pełnomocnik, dokumenty, o których mowa w pkt pkt III.2.1) lit a) 1 )-4) składa każdy z wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty składają wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają również dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub mfejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2-1) lit a) 1), 3) i 4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt III.2.1) lit. a) 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa ofertę i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w pstępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w języku polskim w formie oryginału, natomiast pozostałe dokumenty składa się w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Inne dokumenty sporządzone wjęzyku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Patrz pkt III.2.1) lit a) 1)-3). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Patrz pkt III.2.1) lit a) 4). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Patrz pkt III.2.1) lit b) 1)-3) oraz dane techniczne oferowanych autobusów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WZP-4164/05/213/T. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.01.2006, cena - 65,50 PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać po uprzednim złożeniu wniosku o przesłanie SIWZ - osobiście w siedzibie zamawiającego - Punkt Obsługi Interesanta KSP lub na numer faksu +48 22 6037642 z dołączeniem potwierdzenia opłaty za SIWZ. Sposób płatności za specyfikację: 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.01.2005 godzina 12:00. Dla ofert przesłanych pocztą kurierska liczy się data i godzina dostarczenia do Punktu Obsługi Interesanta Komenty Stołecznej Policji. Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia do Wydziału Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.01.2005, godzina 13:00, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.