eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa fabrycznie nowych pianin klasycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-26



Ogłoszenie nr 615817-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego: Dostawa fabrycznie nowych pianin klasycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego, krajowy numer identyfikacyjny 27772400000000, ul. ul. Muzyczna  10 , 20-620  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 326 921, e-mail osmlublin@op.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://osmuzlublin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://osmuzlublin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://osmuzlublin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej w postaci papierowej
Adres:
Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego w Lublinie; ul. Muzyczna 10; 20-620 Lublin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pianin klasycznych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę, do siedziby Zamawiającego (Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Karola Lipińskiego w Lublinie), transportem własnym, 15 sztuk fabrycznie nowych pianin klasycznych, nie będących uprzednio przedmiotem ekspozycji, targów, prezentacji, testów fabrycznych lub klienckich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-23

II.9) Informacje dodatkowe: Zasady ochrony danych osobowych (RODO) zostały określone w rozdziale II specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych podstaw wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 13 - 23 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje w niniejszym postępowaniu zastosowania fakultatywnych podstaw wykluczenia, o których mowa w art.24 ust.5 ustawy Pzp. 1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku. c) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku. 1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 13 - 23 ustawy Pzp. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA: 1. Na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, wraz z ofertą, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, każdy Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert: oryginalne oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust.1 pkt.13 - 22 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wymienione w pkt.1 składa każdy z Wykonawców. Niniejsze oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w stosunku do każdego z Wykonawców na dzień składania ofert. 3. W związku z treścią rozdziału V.1.2, Zamawiający nie wymaga złożenia wstępnego ogłoszenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Na podstawie art.24 ust.11, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego, na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania, przekaże Zamawiającemu oryginalne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w ramach grupy kapitałowej, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Jeżeli z informacji na stronie internetowej będzie wynikało, że w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, Wykonawca nie składa przedmiotowego oświadczenia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Do treści i formy oświadczeń wymienionych w pkt 1 i 4 stosuje się odpowiednio przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (...) (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Informacje dodatkowe 6. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający odpowiednio na podstawie art.26 ust.3, 3a i 4 ustawy Pzp, wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia, w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Oświadczenie (oświadczenia) wymienione w pkt 1 i 4, należy składać w oryginale, w formie pisemnej, w postaci papierowej, z zastrzeżeniem pkt 8. 8. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca może złożyć w postaci elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, na adres: sekretariat@osmuzlublin.pl . Oświadczenie w postaci elektronicznej Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. W przypadku podpisywania oświadczeń przez pełnomocnika, wraz z oświadczeniem wymagane jest złożenie oryginału stosownego pełnomocnictwa. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymaga się aby Pełnomocnikiem, zgodnie z art.23 ust. 2 ustawy Pzp, był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginalne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w ramach konsorcjum winno być załączone do oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum: 1) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem (Liderem), 2) wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu umowę, o której mowa w art.23 ust.4 ustawy Pzp, zawierającą w szczególności postanowienia dotyczące: a) celu gospodarczego oraz odpowiedzialności Wykonawców w sposób czytelny, nie budzący żadnej wątpliwości, b) podmiotu uprawnionego (Lidera) do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia; c) oznaczenia czasu trwania konsorcjum obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz okresu gwarancji i rękojmi, d) zakazu zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, e) solidarnej odpowiedzialności Wykonawców za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o czym mowa w art.141 ustawy Pzp. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: 1. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI.1, wykonawcy składają wyłącznie w formie pisemnej, w postaci papierowej. 2. Wszelkie inne oświadczenia, w tym oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdziale VI.4 oraz dokumenty takie jak zawiadomienia, wnioski i informacje, Zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać w formie pisemnej w postaci papierowej lub elektronicznej. 3. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 2, przekazywane w formie pisemnej w postaci papierowej, można składać za pośrednictwem poczty, przesyłką kurierską lub osobiście do siedziby Zamawiającego, wskazanej w rozdziale I. 4. Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 2, przekazywane w formie pisemnej w postaci elektronicznej, należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: sekretariat@osmuzlublin.pl podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. Każda ze stron może żądać niezwłocznego potwierdzenia na piśmie otrzymania korespondencji w postaci elektronicznej, nie mniej nie jest to warunkiem koniecznym do powzięcia wiadomości o zaistniałym fakcie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 6. Osoba upoważniona w imieniu Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami - Marta Stelmach, tel. 815326921; e-mail: sekretariat@osmuzlublin.pl 7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. 8, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 10. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa pkt. 8. 11. Zamawiający jednocześnie przekazuje treść wyjaśnienia wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego url: http://osmuzlublin.pl 12. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. 13. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 8. 14. Zamawiający udostępni treść ogłoszenia o zamówieniu oraz treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z wszystkimi załącznikami na stronie internetowej http://osmuzlublin.pl , od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do upływu terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przyste?puja?cy do przetargu zobowia?zany jest wnies?c? wadium w wysokos?ci 5 000,00 PLN (słownie: pie?c? tysie?cy PLN 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium moz?e byc? wnoszone w jednej lub kilku naste?puja?cych formach: 1)pienia?dzu; 2) pore?czeniach bankowych lub pore?czeniach spo?łdzielczej kasy oszcze?dnos?ciowo-kredytowej, z tym z?e pore?czenie kasy jest zawsze pore?czeniem pienie?z?nym; 3)gwarancjachbankowych; 4)gwarancjachubezpieczeniowych; 5) pore?czeniach udzielanych przez podmioty, o kto?rych mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsie?biorczos?ci (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wnoszone w pienia?dzu nalez?y wpłacic? przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP, nr konta podany jest w rozdziale VIII.3 SIWZ . W tytule wpłaty nalez?y zamieścić zapis :"Wadium - przetarg na dostawę pianin". 4. Skuteczne wniesienie wadium w pienia?dzu naste?puje z chwila? uznania s?rodko?w pienie?z?nych na rachunku bankowym Zamawiaja?cego, o kto?rym mowa w ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niz? pienia?dz - dokument potwierdzaja?cy wniesienie wadium nalez?y złoz?yc? przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiaja?cego lub doła?czyc? do oferty. Z dokumentu tego musi wynikac? dokładna nazwa przetargu oraz to, z?e gwarancja/pore?czenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/pore?czenie nie moz?e w swojej tres?ci uzalez?niac? wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jaka?kolwiek inna? osobe? trzecia? lub instytucje? podpiso?w oso?b złoz?onych pod z?a?daniem wypłaty wadium w imieniu zamawiaja?cego. Wypłata kwoty wadium nie moz?e byc? tez? uwarunkowana z?adnymi innymi formalnos?ciami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złoz?enia wraz z z?a?daniem wypłaty wadium. Gwarancja lub pore?czenie winny przewidywac? okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego z?a?dania wypłaty wadium przez Zamawiającego. 6. Oferta Wykonawcy, kto?ry nie wniesie wadium, wniesie je w niepełnej wysokości lub w sposo?b nieprawidłowy, zostanie odrzucona.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena30,00
barwa dźwięku25,00
wyrównana intonacja15,00
wyrównany dźwięk15,00
precyzyjna technika15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający nie przewiduje możliwości istotnych zmian postanowień umowy. 2. Postanowienia art.144 ust.1 pkt 3 lit.a i pkt 5 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio, tj. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy, jeżeli: 1) konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust. 1e ustawy Pzp. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zgody Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY: 1. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, oraz aktualny odpis z KRS, CEDIG lub innego właściwego rejestru, potwierdzający sposób reprezentacji i osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy przedstawią umowę, o której mowa w rozdziale VI.10.2 SIWZ 3. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdziale XIV SIWZ. 4. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy PZP. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. 1. Na poczet pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający żąda od Wykonawcy którego oferta została wybrana, wniesienia najpóźniej w dniu podpisania umowy; przed jej podpisaniem, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej "zabezpieczeniem" (art.147 ustawy), w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczenia w formach wymienionych w art.148 ust.2 ustawy. Zabezpieczenia zostanie zwrócone w całości, w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA 1. Każdemu Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp, jak dla postępowań poniżej kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.