To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Sosnowiec: COW ZAF 27.PŚC.3.2014
Numer ogłoszenia: 61580 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46084 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie, ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 7854600, faks 032 7854600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: COW ZAF 27.PŚC.3.2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych do placówek tworzących Centrum Opiekuńczo-Wychowawczego Pomocy Dziecku i Rodzinie w Sosnowcu, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał takie same lub lepsze parametry jak produkt przykładowo wskazany przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta zaproponowanego produktu zgodnie z zał. Nr 3,4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego w stosunku do pozycji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć karty charakterystyki, atesty lub świadectwa wystawione przez Państwowy Zakład Higieny (PZH) dla każdego zaproponowanego produktu równoważnego, celem potwierdzenia, czy oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dostarczane środki nie mogą zawierać materiałów niebezpiecznych (definiowanych przepisami § 91 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy tekst jedn. Dz. U. z 2003r Nr 169 poz.1650 ze zm.) dla zdrowia w środowisku pracy oraz dla zdrowia pracowników. Podstawą do zweryfikowania zaproponowanych przez Wykonawców równoważnych środków czystości będą dołączone do oferty karty charakterystyki, atesty lub świadectwa wystawione przez Państwowy Zakład Higieny (PZH). technicznym, użytkowym i jakościowym. Oferowane środki czystości powinny posiadać gwarancję producenta. Wszystkie artykuły zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez przedstawicieli ZOW 1-4, ZAF. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 08:00 do godziny 14:00 własnym środkiem transportu i na własne ryzyko, a kosztami transportu nie będzie obciążał Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do budynku Zamawiającego. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów licząc od dnia dostawy. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo-cenowym. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru. Dostarczany towar musi być odpowiednio posortowany przez Wykonawcę i musi być dobrej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów, muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących dobrą jakość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 3,4 do SIWZ). Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość towaru i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmieniającej się liczby dzieci w placówkach ZOW 1-4. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonego do Zamawiającego towaru i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00 - Detergenty 33.72.12.00 - Maszynki do golenia 33.71.18.10 - Kremy do golenia 33.71.16.10 - Szampony 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.52.51.00 - Ściereczki do kurzu 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.81.13.00 - Odświeżacze 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa środków higieny osobistej, środków czystości, środków piorących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "SERDELEK" BEATA MACHURA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "SERDELEK" BEATA MACHURA
- Firma Handlowa MARPOL, ul. Michałkowicka 51, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39443,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47961,92
Oferta z najniższą ceną: 47961,92 / Oferta z najwyższą ceną: 47961,92
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa środków myjąco -dezynfekujących
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "SERDELEK" BEATA MACHURA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "SERDELEK" BEATA MACHURA
- Firma Handlowa MARPOL, ul. Michałkowicka 51, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 875,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1094,76
Oferta z najniższą ceną: 1094,76 / Oferta z najwyższą ceną: 1094,76
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-31/25 (uzupełniające) Żywienie pacjentów szpitala
- Modernizacja obiektów budowlanych Stacji Pogotowia Ratunkowego oraz Miejsc Stacjonowania Zespołów Ratownictwa Medycznego SP ZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Przychodni Milowice Sp. z o.o.
- "Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi"
- Dostawa sprzętu sportowego dla sekcji hokeja na lodzie
- Sprzątanie powierzchni wewnętrznych i wyposażenia obiektu Stadion Zimowy w kompleksie ArcelorMittal Park w Sosnowcu.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna 24 miesięczna dostawa pieluszek dziecięcych, pieluchomajtek dla dorosłych i podkładów ginekologicznych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Dostawa środków czystości na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- SUKCESYWNY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawy środków czystości do Składnic, Ośrodków i centrali RARS
więcej: Szampony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.