eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ INSTALACJE GAZÓW MEDYCZNYCH W SP ZOZ W SIEMIATYCZACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24



Ogłoszenie nr 615151-N-2020 z dnia 2020-11-24 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ INSTALACJE GAZÓW MEDYCZNYCH W SP ZOZ W SIEMIATYCZACH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 50653482000000, ul. ul. Szpitalna  8 , 17-300  Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 552 825, e-mail zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl, faks 856 552 825.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozsiemiatycze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://miniportal.uzp.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.spzozsiemiatycze.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.spzozsiemiatycze.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający dopuszcza aby oferty były dostarczone pocztą tradycyjna; kurierem; bądź osobiście w siedzibie Zamawiającego.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach ul. Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze z dopiskiem budynek Pogotowia I piętro sekcja zamówień Publicznych


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ INSTALACJE GAZÓW MEDYCZNYCH W SP ZOZ W SIEMIATYCZACH
Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/14/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozprowadzenie sieci gazów medycznych w istniejącej części szpitala. Wraz z wpięciem ich do już istniejącej sieci, uruchomieniem oraz oddaniem do użytku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem rozprowadzenie sieci gazów medycznych na Oddziały Szpitalne według dołączonych rzutów poszczególnych pięter (zał. nr 2 do SIWZ), które zostały wymienione w pkt 7 OPZ Oraz wpięcie do istniejącej sieci w miejscu według w/w załącznika. 3. Opis nie obejmuje istniejących źródeł zasilania gazów tzn. rozprężalni tlenu, sprężarkowni i stacji próżni. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje doprowadzenie gazów medycznych do nowych punktów poboru gazów oraz likwidacje niepotrzebnych punktów poboru gazu. 5. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą z przeprowadzonej rozbudowy instalacji. 6. Wykonawca udzieli minimalnej 24 miesięcznej gwarancji, oraz bezpłatnych przeglądów w okresie gwarancji (ocena parametru gwarancji nastąpi wg kryterium ocen przewidzianym SIWZ). 7. Instalacja ma być wykonana na parterze budynku w Izolatorium (ZPO) i Izbie Przyjęć, na III piętrze w Oddziale Ginekologiczno - Położniczym oraz na IV piętrze na Oddziale Chirurgicznym z Pododdziałem Ortopedycznym. Ilość i rodzaj punktów przewidziana do montażu w konfiguracji : Izba Przyjęć : O2, A,V, O2, - 4 punkty Izolatorium (ZPO) O2, A,V, O2, - 5 punktów Oddział Ginekologiczno - Położniczy O2, A,V, O2, - 7 punktów O2, A,V, - 11 punktów Oddział Chirurgiczny z pododdziałem ortopedycznym O2, A,V, O2, - 16 punktów O2, A,V, - 10 punktów 8. W miejscach gdzie znajduje się sufit podwieszany należy tam umieścić instalację, w przypadku braku sufitu podwieszanego instalacje należy wykonać napowierzchniowo pod istniejącym sufitem, natomiast doprowadzenie do stanowisk łóżkowych należy wykonać w korytach. 9. Na każdym z oddziałów przewiduje się montaż skrzynek zaworowo - informacyjno - alarmowych SZIAN wraz z sygnalizatorami zewnętrznymi PSW/N, informujące o ciśnieniu w każdej z instalacji oraz umożliwiającą odcinanie i kontrolę tej strefy instalacji. Skrzynki SZIAN należy zlokalizować w miejscu ogólnodostępnym (do uzgodnienia) natomiast sygnalizator zewnętrzny odwzorowujący stan poszczególnych gazów w dyżurkach pielęgniarek. 10. Instalacja ma być certyfikowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wyrobów medycznych. 11. Na każdym z obszarów należy włączyć się do istniejącej instalacji gazów medycznych znajdujących się na ewakuacyjnej klatce schodowej 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 13. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać obowiązujące standardy, posiadać wymagane dopuszczenia, aprobaty, oceny techniczne i pozwolenia, a także wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215 z późn. zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych producentów, które odpowiadają standardowi określonemu w opisie (są równoważne) lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 14. Instalacje gazów medycznych należy wykonywać zgodnie z wymogami oraz zasadami zawartymi w podanych poniżej podstawowych normach i wytycznych: - Norma PN-EN 737-3 Systemy rurociągowe dla gazów medycznych; - Wytyczne projektowania Szpitali Ogólnych - Zeszyt III - Instalacje i urządzenia gazów, sprężonego powietrza i próżni dla celów medycznych i laboratoryjnych, MZiOS, 1987; - Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych, Tom II, 1988; - Aktualne przepisy BHP. Podstawowe wytyczne wykonania instalacji gazów medycznych. Wszystkie piony, zawory, skrzynki zaworowe oraz punkty poboru muszą być oznaczone w sposób czytelny i trwały. Oznaczenia pionu oraz skrzynek zaworowych powinny zawierać: - Nazwę lub symbol gazu. - Określenie strefy lub obszaru instalacji gazów medycznych, odłączanej przez zawór odcinający (znajdującej się za zaworem, patrząc w kierunku przepływu). Wszystkie rurociągi gazów medycznych prowadzone po ścianach i w kanałach instalacyjnych powinny posiadać oznaczenie barwne z podaną nazwą lub symbolem gazu oraz strzałki wskazujące kierunek przepływu mediów. Strzałki należy umieszczać zawsze wzdłuż osi rurociągu. Oznaczenia barwne należy umieszczać w sąsiedztwie zaworów odcinających, rozgałęzień, przed i za przegrodami budowlanymi oraz na prostych odcinkach - w odstępach nie większych niż ok. 10 m. Oznaczenia barwne winny być zgodne z normą PN-EN 1089: . Tlen - barwa biała . Sprężone powietrze do celów medycznych - barwa biała i czarna . Próżnia medyczna- barwa żółta. Przejścia, przepusty i piony instalacyjne przechodzące przez ściany i stropy (oddzielenia przeciwpożarowe - granice stref pożarowych) należy zabezpieczyć pożarowo uszczelnieniami o odporności ogniowej jak dany element budowlany. Wszystkie przejścia ogniochronne przez przegrody, należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta materiałów uszczelniających. Po zakończeniu wszystkich prac montażowych, ale przed przekazaniem instalacji do użytkowania, należy przeprowadzić wymienione poniżej próby i czynności kontrolne: - Próbę szczelności instalacji. - Próbę szczelności oraz sprawdzenie zamykania zaworów odcinających oraz ich przyporządkowanie do poszczególnych stref i identyfikację. - Próbę na obecność połączeń krzyżowych. - Próbę na obecność zatorów. - Próbę działania mechanicznego i identyfikacji punktów poboru gazów medycznych. - Sprawdzenie przepustowości systemu rurociągów. - Próbę działania systemów monitorujących i sygnalizacyjnych. - Płukanie systemu rurociągów gazem do prób. - Próbę na obecność zanieczyszczeń stałych w rurociągach. - Napełnianie instalacji gazami przeznaczenia. - Próbę na tożsamość gazu przeznaczenia. Próby i czynności kontrolne należy przeprowadzić zgodnie z zaleceniami normy PN-EN 737-3. Na czas próby wytrzymałości mechanicznej należy odłączyć od instalacji przetworniki pomiarowe ciśnienia i podciśnienia, zainstalowane w skrzynkach zaworowo - informacyjnych. Po zakończeniu prób, ale przed przekazaniem instalacji do użytkowania, komisja odbierająca winna potwierdzić wyniki przeprowadzonych prób oraz stwierdzić, że wszystkie wymagania zostały spełnione i instalacja nadaje się do eksploatacji. Wyniki prób i czynności kontrolnych zaleca się potwierdzać na formularzach zgodnych z podanymi w Załączniku J do normy PN-EN 737-3. Próby i czynności kontrolne przeprowadzić zgodnie z zaleceniami normy PN-EN 737-3. Instalację należy przekazać Użytkownikowi pod ciśnieniem roboczym, ustalonym w trakcie rozruchu. Po zakończeniu pracy Wykonawca powinien przekazać Zamawiającemu następujące dokumenty: - Instrukcję obsługi, - Harmonogram przeglądów konserwacyjnych, - Dokumentację "powykonawczą" - w przypadku konieczności jej opracowania. Instrukcja obsługi - powinna zawierać istotne wskazówki eksploatacji instalacji gazów medycznych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na : - Działanie systemów sygnalizacji i monitorowania. - Niebezpieczeństwo pożaru lub wybuchu w przypadku używania olejów i tłuszczów w źródłach zasilania lub punktach odbioru instalacji tlenowej. 15. Wszystkie nowoprojektowane rurociągi gazów medycznych wykonane będą z rur miedzianych ciągnionych twardych, spełniających wymagania normy PN-EN 13348:2004 "Miedź i stopy miedzi". Do produkcji wymienionych rur stosuje się wyłącznie miedź odtlenioną o zawartości czystej miedzi nie mniejszej niż 99,9% i dopuszczalnej zawartości fosforu na poziomie 0,015-0,040% wagowo. Ten gatunek miedzi może być oznaczony symbolami: Cu-DHP. Rury miedziane należy łączyć lutem twardym LS-45, przy użyciu złączek i kształtek miedzianych lub mosiężnych. W trakcie montażu należy zachowywać warunki zawarte w "Wytycznych projektowania szpitali ogólnych" Zeszyt III oraz stosować zalecenia normy PN-EN 737-3. Odcinki poziome instalacji gazów medycznych prowadzone będą wzdłuż ścian sali w korytach natynkowo, a pod tynkami gdy będzie taka możliwość. W przypadku równoległego prowadzenia, odległość rurociągów gazów medycznych od przewodów instalacji elektrycznej nie może być mniejsza niż 10 cm. Możliwe jest krzyżowanie się rurociągów z instalacją elektryczną, należy jednak w miejscach krzyżowań zachować minimalny prześwit 10 cm lub zastosować tuleje ochronne z PCV. Odległość rurociągów gazów medycznych od rurociągów gazów palnych lub przenoszących gorące media nie może być mniejsza niż 25 cm. Rurociągi należy zaopatrzyć w zaciski uziemiające i przyłączyć do instalacji połączeń wyrównawczych budynku. Przyłączenie winno być wykonane przynajmniej w dwóch miejscach w obrębie każdej strefy. Przy przechodzeniu rurociągów gazów medycznych przez ściany lub stropy należy bezwzględnie stosować tuleje ochronne z PCV. Rurociągi prowadzone na tynku należy układać na uchwytach wsporczych wykonanych z materiałów odpornych na korozję oraz posiadających przekładkę izolacyjną od rurociągów. Odstępy pomiędzy kolejnymi uchwytami muszą uniemożliwić ugięcie lub odkształcenie rurociągów. Należy zachowywać podane w zestawieniu poniżej odległości pomiędzy podporami, z jednoczesnym zapewnieniem podparcia każdego wykonanego na rurociągach łuku lub odgałęzienia. Odstępy pomiędzy podporami rurociągów sieci zewnętrznych. Średnica zewnętrzna rury (mm) Maksymalne odstępy (m) do 15 1,5 od 18 do 28 2,0 od 35 do 54 2,5 Rozstaw podpór należy dobierać do najmniejszej średnicy rury, w prowadzonych wspólną trasą rurociągach gazów medycznych. Istniejący system rozprowadzający gazy medyczne nie jest wyposażony w skrzynki zaworowo-kontrolne z sygnalizatorem - strefowe zespoły kontrolne SZK. Dla każdego rodzaju gazu medycznego w skrzynce zainstalowany będzie blok zaworowy, który poza możliwością zamknięcia strefy zasilania zaworem odcinającym, umożliwia również fizyczne odcięcie zasilania, a dodatkowo jeszcze wyposażony jest w specyficzne dla rodzaju gazu przyłącze NIST do podłączenia zasilania awaryjnego. Strefowe zespoły kontrolne zgodnie z wymogami normy PNEN ISO 7396-1 wyposażone są w patentowy zamek z zespołem awaryjnego otwierania. Strefowe zespoły kontrolne wykonane są jako podtynkowego. Systemy rurociągowe gazów medycznych zakończone będą punktami poboru, wykonanymi zgodnie z dyrektywą MDD93/42/EEC oraz normami PN-EN 737-1 "Punkty poboru sprężonych gazów medycznych i próżni". W przypadku instalacji tlenu do celów medycznych oraz próżni, przewiduje się zastosowanie punktów poboru. Montaż punktów poboru do uzgodnienia z Zamawiającym. Punkty poboru należy zawsze montować w kolejności - od lewej do prawej lub z góry na dół: tlen - sprężone powietrze do celów medycznych . Punkty poboru instalowane w ścianie należy montować na wysokości zabezpieczającej przed uszkodzeniem mechanicznym oraz zapewniającej dogodną obsługę podłączanej do nich aparatury medycznej. Zaleca się przyjmować wysokość ok. 150 cm od poziomu posadzki. Wymagane jest, aby na terenie każdej jednostki organizacyjnej zakładu opieki zdrowotnej, stosowane były punkty poboru tylko jednego typu. Kasetony elektryczno - gazowe należy podłączyć zgodnie z wytycznymi producenta sprzętu. 16. Harmonogram prac konserwacyjnych - powinien zawierać informacje dotyczące zalecanych zadań konserwacyjnych z określeniem częstości ich przeprowadzania, oraz wykaz podstawowych części zamiennych. 17. Dokumentacja "powykonawcza" - zawierać winna oddzielny zestaw rysunków instalacji, pokazujących rzeczywisty przebieg systemu rurociągów gazów medycznych. Rysunki te dotyczyć powinny przede wszystkim odcinków instalacji znajdujących się pod ziemią, pod tynkiem lub w inny sposób ukrytych, tak aby w przyszłości mogły być łatwo i pewnie zlokalizowane. Rysunki "powykonawcze" należy wykonywać równolegle z montażem instalacji i powinny być każdorazowo aktualizowane w przypadku wystąpienia zmian. Wykonawca winien również przeprowadzić szkolenie personelu "medycznego" oraz "technicznego" w zakresie czynności obsługowych tak instalacji gazów medycznych jak i związanych z nią systemów sterowania, sygnalizacji czy monitorowania. 18. W przypadku wystąpienia awarii podczas prac związanych z montażem instalacji tlenowej Wykonawca dokona naprawy na własny koszt 19. W celu poprawnej kalkulacji oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 20. Jeżeli to konieczne Wykonawca dokona wszelkich niezbędnych prac w tym budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 21. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, w porozumieniu z Zamawiającym, tak przebiegu realizacji inwestycji, aby wykonywane prace nie zakłócały pracy Szpitala, ponieważ inwestycja będzie wykonywana w połączeniu z czynnie pracującym obiektem szpitalnym. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów oraz do sytuacji, która mogłaby zagrozić zdrowiu i życiu pacjentów przebywających w szpitalu.

II.5) Główny kod CPV: 45333000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45215140-0
71220000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający podał maksymalny okres realizacji Zamówienia. Jednocześnie Zmawiający informuje, iż termin realizacji stanowi kryterium poza cenowe oceny oferty i podlega ocenie według zapisów SIWZ (Rozdział XIII)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: posiada opłaconą polisę OC, w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 100 000,00 zł aktualna na dzień składania oferty. Suma ta obejmuje każde jedno zdarzenie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie w zakresie instalacji i uruchomienia sieci gazów medycznych dla obiektu ochrony zdrowia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto; b. dysponuje lub będzie dysponować osobami legitymującymi się doświadczeniem i umiejętnościami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj.: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń legitymującą się dwuletnim doświadczeniem w tej specjalności, liczone od dnia uzyskania wymaganych uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

4.1. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13),14) i 21) ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP; 4.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 4.4. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, wykaz powinien zawierać usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt. 3a SIWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ); b. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zał. nr 6 do SIWZ), Wykaz powinien zawierać wskazanie osób na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 2 ppkt. 3b SIWZ. c. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w Rozdziale VI.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy PZP z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykład treści oświadczenia - Zał. nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacii30,00
Gwarancja10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zawartej umowy zostały przewidziane zapisami § 17 wzoru umowy (załącznik nr 3) tj 1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do postanowień Umowy w stosunku do treści oferty (pkt. 1) - 3) - zmiany terminowe, a pkt. 4) - zmiana Wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności: 1) wydłużonych terminów opiniowania i uzgadniania, procedur administracyjnych, oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, niezawinionych przez Wykonawcę, 2) koniecznością zmiany Przedmiotu Umowy spowodowaną wystąpieniem okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili udzielania niniejszego zamówienia, skutkującą tym, że Wykonawca przy dołożeniu należytej staranności, ze względów obiektywnych nie może wykonać zmienionego Przedmiotu Umowy w terminie określonym dla zamówienia podstawowego, 3) realizacją w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z Przedmiotem Umowy, powodującą konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie: a) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a także zmiany zasad lub wysokości składki w zakresie podlegania pracowniczym planom kapitałowym lub b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub c) wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych Umową, która wejdzie w życie po zawarciu Umowy - zmiana Wynagrodzenia Wykonawcy po wejściu w życie ustawowej zmiany w wysokości proporcjonalnej do wpływu zmian stanu prawnego na koszty wykonania Umowy (w oparciu o szczegółową kalkulację wraz z uzasadnieniem przedstawione przez Wykonawcę), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Wykonawca ma obowiązek udokumentować zaistnienie okoliczności powodujących zmianę Umowy, a określonych w ust. 1 oraz udowodnić wpływ wystąpienia poszczególnych okoliczności na wykonanie Przedmiotu Umowy. 3. Wszelkie zmiany w Umowie dokonywane będą za zgodą obu Stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
5. Zamówienie jest realizowane w ramach i na zasadach polityki rozwoju w zakresie finansowania z dotacji budżetu państwa. 6. Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy PZP zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli środki pochodzące z budżetu Państwa, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.