eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Kraków: Dostawa materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 61501 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: CZĘŚĆ 1 - Materiały biurowe różne CZĘŚĆ 2 - Papier ksero.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia wynosi: 5.800 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1 - 2.800 zł Część 2 - 3.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (9,74 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały biurowe różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Brulion A4/96 szyty - 550 szt; 2. Brulion A5/96 szyty - 500 szt; 3. Cienkopis (4 kolory) - 2 200 szt; 4. Deska z klipsem A4 zamykana (Clipboard A4 zamykany) - 45 szt; 5. Długopis typu Zenith nr 7 - 1300 szt; 6. Długopis zwykły (w 4 kolorach) - 1 200 szt; 7. Długopis żelowy (w 4 kolorach) - 3200 szt; 8. Dziurkacz mały (20 kartek) - 30 szt; 9. Etykieta 105 x 35 - 70 opakowań; 10. Gumka do mazania - 70 szt; 11. Kalka maszynowa A4 - 2 500 arkuszy; 12. Klej biurowy biały w tubie - 450 szt; 13. Klej w sztyfcie 21 gram - 1 300 szt; 14. Koperta szara duża B4 samoprzylepna - 2 000 szt; 15. Koperta szara średnia B5 samoprzylepna - 20 000 szt; 16. Koperta szara duża C4 samoprzylepna - 53 000 szt; 17. Koperta biała średnia B5 samoprzylepna - 1 000 szt; 18. Koperta biała duża C4 samoprzylepna - 16 000 szt; 19. Koperta biała mała C6 samoprzylepna - 32 000 szt; 20. Koperta średnia biała C5 - 27 000 szt; 21. Koperta średnia szara C5 - 60 000 szt; 22. Korektor pisak z metalową końcówką - 20 szt; 23. Korektor w płynie - 400 szt; 24. Korektor w taśmie - 200 szt; 25. Koszulka do segregatorów A4 /100 - 1 500 opakowań; 26. Koszulka z klapką A4/25 - 150 opakowań; 27. Książka do podpisu 15 kartek - 10 szt; 28. Linijka dł 20 - 50cm - 20 szt; 29. Notes A4/50 - 200 szt; 30. Notes A5/50 - 200 szt; 31. Notes samoprzylepny 76x76 - 1 400 bloków; 32. Nożyczki biurowe 21 cm - 150 szt; 33. Ofertówka gruba A4 przeźroczysta - 800 szt; 34. Ołówek zwykły HB - 150 szt; 35. Papier FAX 210x30 - 200 rolek; 36. Papier FAX 216x30 - 100 rolek; 37. Papier komputerowy 2402 (oryginał + 1 kopia) - 80 opakowań; 38. Papier komputerowy 2403 (oryginał + 2 kopie) - 80 opakowań; 39. Papier komputerowy 2404 (oryginał + 3 kopie) - 90 opakowań; 40. Papier komputerowy 3752 (oryginał + 1 kopia) - 10 opakowań; 41. Pisak do klisz biały, cienki, olejowy - 250 szt; 42. Pisak do tkanin czarny, cienki, olejowy - 20 szt; 43. Pisak suchościeralny Marker - 50 szt; 44. Pisak do szkła gruby (kolorowy) - 3 000 szt; 45. Pisak zwykły różne kolory - 2 200 szt; 46. Rozszywacz - 25 szt; 47. Segregator A4 4 cm kolorowe - 100 szt; 48. Segregator A4 5 cm kolorowe - 100 szt; 49. Segregator A4 7 cm kolorowe - 1 500 szt; 50. Segregator A5 7 cm - 50 szt; 51. Skoroszyt plastikowy zwykły A4, pierwsza strona przeźroczysta - 1 000 szt; 52. Skoroszyt zawieszkowy plastikowy - 2 000 szt; 53. Spinacz metalowy 28 mm - 800 opakowań; 54. Spinacz metalowy 33 średni - 1 200 opakowań; 55. Spinacz metalowy 50 duzy - 300 opakowań; 56. Szuflada na dokumenty - 120 szt; 57. Taśma klejąca przeźroczysta 1,8 cm - 1 000 szt; 58. Teczka z gumką kolorowa - 4 000 szt; 59. Teczka wiązana biała - 18 000 szt; 60. Tusz do pieczątek czarny - 350 szt; 61. Wkład typu Zenith nr 7 - 600 szt; 62. Zakreślacz - 300 szt; 63. Zeszyt 60 - kartkowy A5 - 350 szt; 64. Zeszyt 80 - kartkowy A5 - 500 szt; 65. Zeszyt 96 - kartkowy A4 (notatnik akademicki) - 400 szt; 66. Zeszyt 96 - kartkowy A5 - 450 szt; 67. Zszywacz duży na 40 kartek - 3 szt; 68. Zszywacz mały na 10 kartek - 220 szt; 69. Zszywki 24/6 - 3 000 szt; 70. Pianka do czyszczenia komputerów - 15 szt; 71. Powietrze sprężone w sprayu - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Papier ksero.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier ksero A4 GRAM 80 GR (1 ryza=500 kartek) - 12 000 ryz; 2. Papier ksero A3 GRAM 80 GR (1 ryza=500 kartek) - 50 ryz; 3. Papier ksero A4 GRAM 160 GR (1 ryza=250 kartek) - 40 ryz; 4. Papier ksero A4 GRAM 80 GR kolor (1 ryza=500 kartek) - 60 ryz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.