eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (Meble drewniane i siedziska) na potrzeby KPP w Nowej Soli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-24

Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (Meble drewniane i siedziska) na potrzeby KPP w Nowej Soli.
Numer ogłoszenia: 61477 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28545 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (Meble drewniane i siedziska) na potrzeby KPP w Nowej Soli..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (Meble drewniane i siedziska) na potrzeby KPP w Nowej Soli. 2. Kod CPV: 39100000-3 (Meble), 39130000-2 (Meble biurowe), 39110000-6 (Siedziska, krzesła i ich części), 39141000-2 (Meble i wyposażenie kuchni), 39150000-8 (Różne meble i wyposażenie) . 3. Szczegółowy wykaz asortymentu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z opisem wymagań technicznych zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. 5. Termin płatności: do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w Projekcie umowy zał. nr 8 do SIWZ. 7. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralna część. 8. Miejsce dostawy: Komenda Powiatowa Policji w Nowej Soli, ul. Jana Pawła II. 9. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu całkowitej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od daty jego ustawienia w miejscu dostawy, przy czym jeżeli udzielona gwarancja jakości, jest udzielona na okres krótszy niż gwarancja jakości producenta, wówczas okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę ulega wydłużeniu do okresu trwania gwarancji producenta. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia przez okres 24 miesięcy od dnia wykonania umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 10. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.14.10.00-2, 39.15.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas Sp. z o.o., Aleja Solidarnosci 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 281672,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197279,70

  • Oferta z najniższą ceną: 197279,70 / Oferta z najwyższą ceną: 320835,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.