Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Tarnów: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla GP CKiW OHP w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 61468 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy , ul. Mościckiego 27, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 627 38 79, faks 0-14 627 38 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych - gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich dla GP CKiW OHP w Tarnowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż i dostarczanie w partiach nabiału i produktów mleczarskich. Zamówienie realizowane będzie partiami na podstawie telefonicznych zamówień własnym transportem asortymentu wymienionego w SIWZ, przez okres jednego roku od daty podpisania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przystępując do postępowania o zamówienie publiczne oświadczam, że firma, którą reprezentuję spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami), to znaczy że: posiadam(y) uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przystępując do postępowania o zamówienie publiczne oświadczam, że firma, którą reprezentuję spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami), to znaczy że: posiadam(y) niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję(emy) osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia, lub przedstawimy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przystępując do postępowania o zamówienie publiczne oświadczam, że firma, którą reprezentuję spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zmianami), to znaczy że: znajduję(emy) się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 - 4 ustawy - sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odraczające lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckiw-tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum kształcenia i Wychowania OHP w Tarnowie
33-100 Tarnów, ul. Mościckiego 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze przy Centrum kształcenia i Wychowania OHP w Tarnowie 33-100 Tarnów, ul. Mościckiego 27 Recepcja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usługi eksploatacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacyjnego w Tarnowie na sieci stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa
- "Roboty budowlane - Solidarności" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska -trzecie postępowanie
- Świadczenie usług przez psychoterapeutę.
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego na zakup rezonansu magnetycznego w wysokości 7 000 000,00 PLN dla Szpitala.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 41 przez okres 6 miesięcy.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025-lipiec 2026"
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2025
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Mleko i produkty mleczne"
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.