eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Knurów: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów
Numer ogłoszenia: 61465 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, fax 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem miasta na 6 rejonów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem na 6 rejonów: 1. Rejon Nr 1 o pow. 12,69 ha, 2. Rejon Nr 2 o pow. 8,99 ha, 3. Rejon Nr 3 o pow. 4,90 ha, 4. Rejon Nr 4 o pow. 5,20 ha, 5. Rejon Nr 5 o pow. 2,40 ha, 6. Rejon Nr 6 o pow. 8,92 ha, Zakres prac obejmuje m.in.: koszenie trawników; pielęgnację żywopłotu miękkiego; wiosenne wygrabienie liści; jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko; odmłodzenie żywopłotów; pielęgnację drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików); pielęgnację drzew i krzewów iglastych; odmłodzenie krzewów; pielęgnację krzewinek, krzewów liściastych, krzewów żywopłotowych; oczyszczanie i odchwaszczanie powierzchni przykrawężnikowych, ciągów pieszych i zatok przy ławkach; oczyszczanie i odchwaszczanie chodnika; bieżące utrzymanie terenu; malowanie ławek, naprawę ławek, uzupełnienie siedzisk, oparć dybli (deski sosnowe); wymianę piasku w piaskownicach; usunięcie warstwy brudnego piasku z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem piaskownic (piasek płukany z atestem); itp. Szczegółowy opis i charakterystykę rejonów zawierają załączniki nr 2 do wzorów umów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, w tym: 1.1. być podmiotem zarejestrowanym zgodnie z wymogami ustawowymi, 1.2.wykonać całość prac objętych przedmiotem zamówienia siłami własnymi, 1.3.prowadzić działalność z zakresu prac objętych przedmiotem zamówiena, 1.4.wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze i zakresie do objętych przedmiotem zamówienia, 1.5.dysponować właściwie wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym kierownikiem prac, który winien posiadać co najmniej wykształcenie średnie ogrodnicze lub konserwacji terenów zielonych lub podobne (leśne, rolnicze), 1.6.być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. oświadczenie, że wykona siłami własnymi całość prac objętych przedmiotem zamówienia, 1.4. wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, a także nazwę zamawiającego. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje), 1.5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wskazaniem kierownika prac. Do wykazu należy dołączyć - dla kierownika prac - dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe (świadectwo lub dyplom ukończenia szkoły), 1.6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę /Za zgodność z oryginałem/. 3.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 4.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania (zamawiający uzna dokumenty dopuszczone przepisami prawa łącznie dla spółki cywilnej), 4.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy, w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 34,50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 54..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania sie z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - mgr inż. Grażyna Szweda, tel. 032- 339-23-08, Z-ca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych - mgr Kornelia Loch, tel. 032- 339-23-10. Fax 032- 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem na 6 rejonów: REJON NR 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 1 o pow. 12,69 ha, obejmujący obiekty zieleni: 1 Plac 700-lecia przy ul.Al.Lipowej; 2 Zieleń pom. ul. Al.Lipową ,Kapelanów Wojskowych, MSP nr 7 i MSP nr 9; 3 Zieleń wzdłuż ciągów pieszych: a) ul.Witosa; b) ul.Lotników-Sikorskiego; c) WP I-WP II ; 4 Zieleniec przy ul.Piłsudczyków; 5 Pasy zieleni wzdłuż ul.1 Maja; 6 Zieleń pomiędzy ul.1 Maja-Marynarzy; 7 Ciąg zieleni wzdłuż ul.26 Stycznia. Zakres prac obejmuje: 1 koszenie trawników - 4-ro krotne pow. - 121.300 m2; 2 pielęgnacja żywopłotu miękkiego 3 razy - 2020 m2; 3 wiosenne wygrabienie liści, suchych traw,zanieczyszczeń likwidacja kretowisk i wywóz odpadów na wysypisko - 16.590 m2; 4 jesienne grabienie liści i wywóz j/w (bez placu 700-lecia ) - 81.000 m2 ; 5 pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 44 szt ; 6 pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 57 szt; 7 odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m -3 razy - 5 szt; 8 odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m -3 razy - 5 szt; 9 pielęgnacja krzewinek - 10 szt; 10 pielęgnacja krzewów liściastych - 110m2; 11 pielęgnacja krzewów żywopłotowych - 135 szt; 12 usuwanie odrostów przy i z drzew - 52 szt; 13 oczyszczenie i odchwaszczenie powierzchni przykrawężnikowych o szer. 20cm, ciągów pieszych i zatok przy ławkach -1 raz - 1.100 mb; 14 oczyszczenie i odchwaszczenie chodnika - 370 m2; 15 bieżące utrzymanie terenu (łącznie z ciągami pieszymi i placami ) - 126.890 m2; 16 malowanie ławek - 25 szt; 17 naprawa ławek, uzupełnienie siedzisk, oparć dybli (deski sosnowe) - 25 szt kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem na 6 rejonów: REJON NR 2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 2 o pow. 8,99 ha, obejmujący obiekty zieleni: 1 Zieleń w ul. Szpitalnej; 2 Zieleń wzdłuż ul.1 Maja (skarpa); 3 Zieleń wzdłuż ul.Kosmonautów i Szpitalnej do Ziętka; 4 Plac zabaw przy ul.Kosmonautów 1-11; 5 Zieleń i plac zabaw przy ul.Armii Krajowej; 6 Pas zieleni wzdluż ul.Szpitalnej (od Ziętka do stacji kontroli); 7 Pas zieleni od ul.Szpitalnej do Sikorskiego; 8 Tereny przy ul.Ułanów i MSP Nr 9; 9 Teren zielony /oczko wodne/; 10 Teren przy ul. Jedności Narodowej. Zakres prac obejmuje: 1 koszenie trawników - 4-ro krotne pow.- 51.366 m2; 2 koszenie trawników - 6-cio krotne pow.- 29.287 m2; 3 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy- 1.730 m2; 4 odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy - 63 szt; 5 wiosenne wygrabienie liści, zanieczyszczeń i wywóz na zorganizowane wysypisko - 17.992 m2; 6 pielęgnacja drzew (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 139 szt; 7 pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 171 szt; 8 jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko - 80.653 m2; 9 bieżące utrzymanie terenu łącznie z ciągami pieszymi, chodnikami, placem wypoczynkowym - 89.957 m2; 10 odchwaszczenie ścieżki żwirowej i placu piaskowego 2 razy- 841 m2; 11 odchwaszczenie ciągów pieszych, ścieżek i placu wypoczynkowego- 8162 m2; 12 zamiatanie naw. Conipur placu zabaw 1 raz w tyg. w okresie maj-listopad- 82 m2; 13 pielęgnacja kwietnika obsadzonego krzewinkami- 34 m2; 14 pielęgnacja krzewów liściastych - 165 szt; 15 pielęgnacja róż - 464 szt; 16 pielęgnacja tawuł (krzewów liściastych) - 454 szt; 17 codzienne oczyszczanie nawierzchni żwirowych i piaskowych na placach zabaw - 1.061m2; 18 dowóz i uzupełnienie ziemią urodzajną (kompostową) kwietnika obsadzonego różami - 18 m3; 19 malowanie ławek - 39 szt; 20 mycie ławek z PCV - 16 szt; 21 bieżące naprawy ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe) - 20 szt; 22 wymiana piasku w piaskownicach, usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem piaskownic -2 razy (piasek płukany z atestem) - 40 m3; 23 uzupełnienie żwirem płukanym o grubości 2-8mm, ścieżki żwirowej o pow.156 m2 warstwą 10cm plac zabaw A.Krajowej - 15,6m3; 24 usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z podłoża placu piaskowego placu zabaw A.Krajowej o pow. 685m2 wraz z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem podłoży na głębokość 30 cm (piasek płukany z atestem) - 205m3; 25 usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z podłoża placu piaskowego na terenie /Oczka wodnego/ o pow. 220m2 wraz z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem podłoży na głębokość 30 cm (piasek płukany z atestem) - 66m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem na 6 rejonów: REJON NR 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 3 o pow. 4,9 ha, obejmujący obiekty zieleni: 1 Zieleń przy ul.1 Maja; 2 Place zabaw przy ul.Mieszka I i Chrobrego; 3 Zieleń wzdłuż ul.K.Wielkiego i S.Batorego; 4 Ciąg ul. Mieszka I i Mieszka I boczna; 5 Zieleń pomiędzy ul.Batorego a ul.Jagiełły; 6 Zieleń pomiędzy ul.Batorego i Kosmonautów; 7 Zieleń przed budynkiem K.Wielkiego2 i trawnik wzdłuż parkingu targowiska; 8 Zieleń na os.Redyna; 9 Zieleń w ul .Szpitalnej; 10 Teren przy przepompowni ul.Wilsona i Wilsona 15. Zakres prac obejmuje: 1 koszenie trawników - 4-ro krotne pow. - 42.660 m2; 2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 3.880 m2; 3 odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy - 35 szt; 4 odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m - 3 razy - 39 szt; 5 wiosenne wygrabienie liści, zanieczyszczeń i wywóz na zorganizowane wysypisko - 8.500 m2; 6 pielęgnacja drzew (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 45 szt; 7 pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 41 szt; 8 jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko- 42.660 m2; 9 usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 39 szt; 10 bieżące utrzymanie terenu - 49.000 m2; 11 zamiatanie naw. płytek wokół piaskownicy 1 raz w tyg. na placu zabaw ul.Chrobrego w okresie maj-listopad - 50 m2; 12 pielęgnacja krzewów liściastych - 115 szt; 13 malowanie ławek - 42 szt; 14 bieżące naprawy ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe) - 30 szt; 15 wymiana piasku w piaskownicach, usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem piaskownic -2 razy (piasek płukany z atestem) - 64 m3; 16 usunięcie 20 cm warstwy nagromadzonego piasku dookoła piaskownicy i przy ławkach na placu zabaw przy ul.Mieszka I,na szer.2 m, obwód piaskownicy 29mb, wywóz zebranego piasku na zorganizowane wysypisko - 11,6 m3; 17 wyrównanie, wyprofilowanie terenu wokół piaskownicy - 58 m2; 18 czyszczenie ścieku odwadniającego 1 raz w tyg. w okresie kwiecień -listopad - 150 mb; 19 oczyszczenie pow. przykrawężnikowych boiska na szer.20cm- 138 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem na 6 rejonów: REJON NR 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 4 o pow. 5,2 ha, obejmujący obiekty zieleni: 1 Park przy ul.Ogana; 2 Parking przy ul.Kopalnianej; 3 Teren przy ul.Dworcowej 2; 4 Zieleń pomiędzy ul.1 Maja -Koziełka; 5 Tereny ul.Wilsona 3-5 i TBS. Zakres prac obejmuje: 1 koszenie trawników 4-ro krotne pow.- 49.450 m2; 2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 2.200 m2; 3 odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3razy - 200 szt; 4 pielęgnacja róż - 140 szt; 5 pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 55 szt; 6 pielęgnacja drzew f.naturalnej - 25 szt; 7 pielęgnacja drzew iglastych - 8 szt; 8 usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 20 szt; 9 wiosenne wygrabienie liści,zanieczyszczeń i wywóz na zorganizowane wysypisko - 14.835 m2; 10 jesienne grabienie liści i wywóz j/w - 49.450 m2; 11 bieżące utrzymanie terenu - 52.000 m2; 12 czyszczenie ścieku odwadniającego 1 raz w tyg. - 395 mb; 13 odchwaszczenie alejek żużlowych -2 razy - 800 m2; 14 odchwaszczanie alejek z płytek 2 razy - 1.960 m2; 15 malowanie ławek - 91 szt; 16 naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć i dybli (deski sosnowe) - 40 szt kpl.; 17 wymiana piasku w piaskownicy (piasek płukany) - 50 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem na 6 rejonów: REJON NR 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 5 o pow. 2,40 ha, obejmujący obiekty zieleni: 1 Zieleńce w ul.Dworcowej; 2 Zieleniec i ciąg zieleni przy ul.Niepodległości; 3 Zieleniec przy ul.Dworcowej-Kopalnianej; 4 Skwer przy ul.Plac Powstańców Śląskich; 5 Nieczynny cmentarz przy ul.Koziełka. Zakres prac obejmuje: 1 koszenie trawników - 6-ro krotne pow. - 10.985 m2; 2 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 300 m2; 3 odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy - 3 szt; 4 pielęgnacja róż - 368 szt; 5 oprysk róż na mszyce- 368 szt; 6 oprysk róż na choroby grzybowe - 368 szt; 7 jesienne wapnowanie róż - 368 szt; 8 pielęgnacja krzewów liściastych - 4237 szt; 9 pielęgnacja różaneczników - 43 szt; 10 pielęgnacja drzew i krzewów iglastych - 218 szt; 11 pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami - 90 m2; 12 uzupełnienie ściółki z kory pod krzewami - 12 m3; 13 uzupełnienie kwietników obsadzonych różami ziemią urodzajną (humusem) - 10 m3; 14 wiosenne wygrabienie liści, zanieczyszczeń, uschniętych traw, gałęzi i wywóz na zorganizowane wysypisko - 11.600 m2; 15 jesienne grabienie liści i wywóz j/w - 23.353m2; 16 pielęgnacja drzew piennych i f.naturalnej (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 76 szt; 17 usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 81 szt; 18 bieżące utrzymanie terenu - 23.906 m2; 19 zamiatanie alejek,placów,schodow,pochylni, ciągów pieszych, chodników, nawierzchni z kostki - 7.399 m2; 20 zamiatanie nawierzchni z płyt gumowych - 104 m2; 21 odchwaszczanie alejek z kostki brukowej 2 razy - 551 m2; 22 malowanie ławek - 81 szt; 23 bieżące naprawy ławek,uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe) - 30 szt kpl.; 24 wymiana piasku w piaskownicy ( piasek płukany) - 15,5 m3; 25 zebranie nagromadzonego piasku wokół piaskownicy w pasie do 1m - 1,08 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa kompleksowego utrzymania i konserwacji terenów zielonych z podziałem na 6 rejonów: REJON NR 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Nr 6 o pow. 8,92 ha, obejmujący obiekty zieleni: 1 Zieleniec w ul.Michalskiego; 2 Skwer przy ul.Staszica; 3 Zieleń w ul.Al..Piastów; 4 Teren przy ul.Sztygarskiej; 5 Zieleniec przy ul.Lignozy; 6 Skwer przy ul.Parkowej; 7 Park przy ul.Parkowej. Zakres prac obejmuje: 1 koszenie trawników - 4-ro krotne pow. - 58.200 m2; 2 koszenie trawników - 6-cio krotne - 1.700 m2; 3 odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy - 3.900 m2; 4 odmłodzenie żywopłotu twardego 2 razy - 150 m2; 5 odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy - 12 szt; 6 odmłodzenie krzewów o śr. korony pow.2m-3 razy - 10 szt; 7 wiosenne wygrabienie liści, zanieczyszczeń , uschniętych traw, gałęzi i wywóz na zorganizowane wysypisko - 5.870 m2; 8 jesienne grabienie liści i wywóz j/w - 39.900m2; 9 pielęgnacja drzew piennych i f.naturalnej (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) - 16 szt; 10 usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa - 80 szt; 11 przycięcie krzewów starszych 2 razy - 20 m2; 12 zamiatanie nawierzchni z kostki i asfaltobetonowej - 6547 m2; 13 bieżące utrzymanie terenu - 89.200 m2; 14 oczyszczanie nawierzchni żwirowej i piaskowej placu zabaw - 520 m2; 15 odchwaszczenie alejek żużlowych 2 razy -598 m2; 16 malowanie ławek - 57 szt; 17 bieżące naprawy ławek,uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe)- 30 szt kpl.; 18 wymiana piasku w piaskownicach ( piasek płukany) - 15 m3; 19 wymiana piasku na polu piaskowym (10cm) - 17,3 m3; 20 wymiana nawierzchni żwirowej (10cm) - 34,7 m3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.