Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: dostawa artykułów spożywczych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społ."Dom Kombatanta" im.Gen.Mieczysława Boruty-Spiechowicza, do kontaktów: Jarosław Szubartowski, ul. Krucza 17, 71-747 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 4557210, fax 0-91 4557210, e-mail: dpskrucza@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dpskrucza.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Krucza 17; 71-747 Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części. 1) część I - produkty mleczarskie. Kod CPV- 15500000-3 2) część II- jaja świeże. Kod CPV- 01242000-5 3) część III - warzywa i owoce przetworzone. Kod CPV- 15330000-0 4) część IV- wyroby ciastkarskie i ciasta. Kod CPV- 15812000-3 5) część V- pieczywo. Kod CPV- 15811000-6 6) część VI- produkty przemiału ziarna. Kod CPV-15610000-7 7) część VII- dania gotowe. Kod CPV- 15894300-4 8) część VIII- ryby przetworzone i konserwowane. Kod CPV- 15200000-0 9) część IX- warzywa i owoce mrożone. Kod CPV- 15331170-9 10) część X- artykuły spożywcze różne. Kod CPV- 15800000-6 11) część XI- świeże warzywa i owoce. Kod CPV- 01121000-1 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej o 15% ilości produktów. W takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Dostawy będą uruchamiane sukcesywnie na każde zamówienie telefoniczne zamawiającego złożone do godziny 15:00 dnia poprzedzającego realizacje zamówienia. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała do godziny 11:00 dnia następnego po złożeniu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych. Ocena zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dpskrucza.szczecin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Rozliczenie za dostarczone towary nastąpi na podstawie faktury za dostarczone partie towaru. Należność oparta na wystawionej fakturze, zostanie przelana na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury,. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego71-747 Szczecin ul. Krucza 17; pokój nr 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Produkty mleczarskie. 1) Krótki opis: dostawa miedzyinnymi: mleko św., jogurt, kefir, ser żółty, masło, margaryna, smietana, twarożki homogenizowane. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: kompleksowa dostawa artykułów wyszczególnionych w załączniku nr 1A do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Jaja świeże. 1) Krótki opis: jaja kl. L. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 37500 szt. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: warzywa i owoce przetworzone. 1) Krótki opis: dostawa między innymi: ananasy krążki, chrzan, groszek kons., ketchup, marmolada, ogórki kons., soki pitne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00. 3) Wielkość lub zakres: kompleksowa dostawa artykułow określonych w załączniku nr 1C do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: wyroby ciastkarskie i ciasta. 1) Krótki opis: dostawa bułki maslane, jagodzianki, sernik, makowiec, pączki, herbatniki kruche, ciasto jogurtowe, ciasto piaskowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.20.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa artykułów określonych w załączniku nr 1D do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: pieczywo. 1) Krótki opis: Dostawa chleba, bułek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa artykułów określonych w załączniku nr 1E do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Produkty przemiału ziarna. 1) Krótki opis: dostawa między innymi: kasza gryczana, kasza jęczmienna, mąka, płatki owsiane, ryż. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa artykułów określonych w załączniku nr 1 F do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Dania gotowe. 1) Krótki opis: Dostawa świeżych krokietów, kopytek, pierogów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa artykułów określonych w załączniku nr 1G do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Ryby przetworzone i konserwowane. 1) Krótki opis: dostawa między innymi: filet śledziowy, filet z mintaja mrozony, filet z czerniaka mrożony, makrela wędzona, śledź w oleju, tuńczyk w oleju. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00. 3) Wielkość lub zakres: dostawa artykułów określonych w załaczniku nr 1 H do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Warzywa i owoce mrożone. 1) Krótki opis: dostawa: brokuły mrozone, brukselka mrożona, bukiet warzyw, włoszczyzna mrozona,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa artykułów określonych w załączniku nr 1I do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Artykuły spożywcze różne. 1) Krótki opis: dostawa między innymi: budyń, kisiel, przyprawy, czekolada gorzka, herbata, kawa inka, kawa zbozowa, miód, musztarda, olej, ocet, krakersy. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa artykułów określonych w załączniku nr 1 J do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Świeże warzywa i owoce. 1) Krótki opis: Dostawa między innymi: ziemniaki, marchew, por, seler, jabłka, cytryny, pomarańcze, groch łuskany, fasola sucha, sałata. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa artykułów określonych w załączniku nr 1 K do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 5 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego im. Misia Uszatka w Nowym Mieście
- Dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





