eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabutydostawa staplerów



Ogłoszenie z dnia 2006-12-05

POZYCJA 61427

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Prabuty: dostawa staplerów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Specjalistyczny, do kontaktów: Mirosław Rutkowski, ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782009, fax 055 2782435, e-mail: zamowienia@szpitalprabuty.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.szpital.prabuty.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny, Tomasz Szczęsny, ul.Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2624 377, fax 055 2782 435, e-mail: szczesny@lungcancer.med.pl, www.bip.szpital.prabuty.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny, Mirosław Rutkowski, ul.Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2624 346, fax 055 2782 435, e-mail: zamowienia@szpitalprabuty.pl, www.bip.szpital.prabuty.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa staplerów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Specjalistyczny - Prabuty ul.Kuracyjna 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa staplerów iładunków do staplerów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Parafowany wzór umowy. 2. aktualny odpis właściwego rejestru , albo aktualne zaśiadzcenie o wpisie do działalności gospodarczej, 3.koncesje, zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności w zakresie objętym zamówieniem, 4. aktualne informacje z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego, lub administracyjnego kraju pochpdzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i 9 Pzp, 5. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowergo oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie, lub rozłożenia na raty zaległości płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania oferty, 6. oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z SIWZ oraz wzorem umowy,7.pisemne uppoważnieni do reprezentowania firmy z zastrzeżeniem dokumentów, które stanowią tajemnicę handlową, 8. kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, zę Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9.oświadczenie Wykonawcy,że posiada certyfikaty lub świadectwa na oferowane wyroby med. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zad.nr 1 - staplery i ładunki do staplerów jednorazowe Zad.nr 2 - ładunki do stapleo wielorazowe 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wnosi wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę n ie podlegającą odrzuceniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 oraz spełnią warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpita.prabuty.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 10:15, Szpital Specjalistyczny Prabuty, ul.Kuracyjna 30 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: zadanie nr 1 staplery i ładunki do staplerów jednorazowe. 1) Krótki opis: staplery. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22. 3) Wielkość lub zakres: staplery. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.05.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zad.nr 2 - ładunki do staplerów wielorazowe. 1) Krótki opis: ładunki do staplerów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22. 3) Wielkość lub zakres: ładunki do staplerów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.05.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.