To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-23
Katowice: Dostawa materiałów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 12/13
Numer ogłoszenia: 61425 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50419 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Katowicach im. sierż. Grzegorza Załogi, ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 7827333, faks 32 7827333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Katowicach Nr ref. 12/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla SP ZOZ MSW w Katowicach. Zamówienie zostało podzielone na 8 zadań. Dostawę staplerów medycznych, taśm do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu,jednorazowych wkładu do systemu iniekcji automatycznych wstrzyknięć kontrastu, błon medycznych termoczułych, podskórnych portów do podawania leków, strzykawek z NaCl, specjalnych igieł medycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.14.13.20 - Igły medyczne 19.51.00.00 - Produkty z gumy 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SUPRA-MED M.Kalińska-Matysek, G. Baro Sp. jawna, ul. Kalinowa 11, 41-707 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6480,00
Oferta z najniższą ceną: 6480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7084,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa SP. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9256,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8199,40
Oferta z najniższą ceną: 8199,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOMED SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EKOMED SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- EKOMED Sp. z o.o., Ul. Łotewska 17/01, 03-918 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12900,00
Oferta z najniższą ceną: 12900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13740,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. S.K.A, Ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1425,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1625,00
Oferta z najniższą ceną: 1625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa SP. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 ul. Tysiąclecia 14, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3859,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3142,00
Oferta z najniższą ceną: 3142,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6016,67
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med LTD. , England, , Zjednoczone Królestwo, 1st floor, 26 fouberts place,, London, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9256,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10162,00
Oferta z najniższą ceną: 10162,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24518,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego"
- Zakup subskrypcji pakietu biurowego i usług zarządzania urządzeniami oraz tożsamością użytkowników na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Usługa wynajmu, montażu oraz kompleksowa obsługa atestowanej konstrukcji scenicznej w ramach wydarzenia z okazji urodzin miasta "Kocham Katowice 2025"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Dostawa mebli i wyposażenia sal nauki przedmiotów zawodowych w ZS nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy preparatów do żywienia pozajelitowego wraz z najmem pomp dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawy preparatów do żywienia pozajelitowego wraz z najmem pomp dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Sukcesywne dostawy drobnych materiałów jednorazowych.
- Dostawy wyrobów medycznych - II
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej
- Dostawa materiałów do chirurgii szczękowo - twarzowej oraz implantów zębowych
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.