Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-14
Warszawa: Szkolenie informatyczne
Numer ogłoszenia: 61420 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5644 , ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 687 75 50, faks 22 687 85 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie informatyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkolenia z technologii informatycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji szkoleń zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się realizacją przynajmniej 3 (trzech) szkoleń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia (w części w której wykonawca składa ofertę) w okresie ostatnich trzech lat lub w krótszym okresie jeżeli, okres prowadzenia działalności jest krótszy. Dla każdego z asortymentów (części) w których wykonawca składa ofertę musi wykazać doświadczenie realizacji minimum 3 szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykładowcy, trenerzy), zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobami wykładowców (trenerów) posiadających wykształcenie wyższe, minimum 2 (dwu) letnie doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby prowadzący szkolenia byli wykładowcami certyfikowanymi (zgodnie z wymaganiami w poszczególnych częściach); Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie realizowana na podstawie treści złożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale V niniejszej SIWZ. Ocena będzie prowadzona metodą spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku podpisywania oferty (dokumentów, oświadczeń itd.) przez ustanowionego pełnomocnika stosowne pełnomocnictwo dla zachowania ważności złożonej oferty winno być dołączone do oferty. Z treści złożonej oferty powinno wynikać wprost, iż osoba podpisującą ofertę (dokumenty) jest do tego prawnie umocowana. 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia (wykładowcy, trenerzy) innych podmiotów Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami przedkładając: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób (wykładowców, trenerów) na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na zmianie osób, pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.jw5644.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej 5644 (budynek 78, pokój 8) lub pocztą 01-783 Warszawie (CYTADELA) ul. Dymińska 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej 5644 (budynek 78, pokój 8) 01-783 Warszawie (CYTADELA) ul. Dymińska 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia specjalistyczne z technologii informatycznych. Dokładne nazwy szkoleń to: 1. MS-6419 Configuring, Managing and Maintaining Windows Server 2008 - based Servers (5 dni); 2. MS-6420 Fundamentals of a Windows Server 2008 Network Infrastructure and Application Platform (5 dni); 3. MS-6421 Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructure (5 dni); 4. MS-6423 Implementing and Managing Windows Server 2008 Clustering (3 dni); 5. MS-6427 Configuring and Troubleshooting Internet Information Services in Windows Server 2008 (3 dni); 6. MS-6236 Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services (3 dni); 7. MS-2524 Developing XML Web Services Using Microsoft ASP.NET (3 dni); 8. MS-10325 Automating Administration with Windows PowerShell 2.0 (5 dni); 9. MS-20410 Installing and Configuring Windows Server 2012 (5 dni); 10. Developing SharePoint Service Extensions (autorski) (10 dni); 11. Automatyzacja zadań w SharePoincie (autorski) (5 dni)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Developing SharePoint Service Extensions Szkolenie przeznaczone jest dla osób administrujących farmą SharePointową oraz wdrażających rozwiązania na bazie platformy SharePoint 2010. Celem części I szkolenia jest zapoznanie uczestników szkolenia z zagadnieniami instalacji, konfiguracji i administracji platformą SharePoint 2010. Ponadto nauczenie zarządzania i monitorowania witrynami/użytkownikami w SharePoint 2010. Celem części II jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami kierowania projektami, opracowywaniem identyfikacji problemów i ich rozwiązywania w zakresie aplikacji SharePoint 2010. Dodatkowo celem szkolenia jest nauczenie najlepszych praktyk, które są niezbędne przy projektowaniu i przygotowywaniu aplikacji na platformę SharePoint. Szkolenie bazuje na autoryzowanych kursach Microsoft (Cześć I na szkoleniu MS-10174, Cześć II na szkoleniu MS-10232), dlatego ćwiczenia realizowane przez słuchaczy w trakcie zajęć powinny być analogiczne/podobne do ćwiczeń zawartych w autoryzowanych kursach. Celem zamawiającego jest stworzenie sobie możliwości poszerzenia niektórych tematów z powyższych kursów (rozwinięcia prezentowanych zagadnień), niektóre tematy natomiast mogą zostać potraktowane pobieżnie. Zamawiający z 4 tygodniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę, które tematy zamierza poszerzyć a które zawęzić. Wykonawca jest zobowiązanych do: przygotowania stacji roboczych z zainstalowanym oprogramowaniem umożliwiającym realizację ćwiczeń, przygotowania materiałów szkoleniowych, dostarczenia kodów źródłowych (Code Snippets) dla opracowywanych w trakcie zajęć rozwiązań. Czas szkolenia 10 dni (Cześć I - 5 dni, Cześć II 5 dni).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów rz. Gostynki w km P: 2+838 - 4+125, L: 4+107-4+193 m. Bieruń, Bojszowy w formule "zaprojektuj i buduj"
- Wykonanie modernizacji budynków przy ul. Grzybowskiej 47 i Grzybowskiej 47A w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej (dokończenie etapu I + wykonanie etapu II)
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania
- Dostawy środków czystości dla KM PSP m.st. Warszawy
- Wykonanie remontu ogrodzenia zewnętrznego wraz z robotami towarzyszącymi wzdłuż ulicy Marii Skłodowskiej-Curie przy budynku Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa platformy do pozyskiwania danych do trenowania algorytmów sztucznej inteligencji
- Przygotowania i przeprowadzenia szkolenia w zakresie szkolenia specjalistycznego pt. "Programy korekcyjno - edukacyjne wobec osób stosujących przemoc domową z wykorzystaniem metody Duluth".
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z podnoszenia kompetencji kadr Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu
- Realizacja szkolenia "FortiGate - administracja i bezpieczeństwo sieci" w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Administracja Rządowa Województwa Lubelskiego"
- "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - ZWIĘKSZENIE CYFRYZACJI GMINY NOWY STAW I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH" - II postępowanie
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 109 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.