eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZelówBudowa archiwum Urzędu Miejskiego w Zelowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-31

Zelów: Budowa archiwum Urzędu Miejskiego w Zelowie
Numer ogłoszenia: 61397 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85264 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa archiwum Urzędu Miejskiego w Zelowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.) Opis przedmiotu zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego o pomieszczenia archiwum. Zakres robót obejmuje również utwardzenie terenu w geoSystemie wokół budynku, wykonanie miejsc parkingowych oraz niezbędnych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych. b) Rozbudowa budynku o pomieszczenia archiwum wymaga wykonania nowych fundamentów, ścian zewnętrznych, wewnętrznych, ocieplenia ścian, nowych posadzek, stolarki i tynków. W części istniejącej należy wykuć otwór zapewniający dostęp do projektowanego archiwum. Do Wykonawcy należało będzie również wykonanie instalacji wentylacji, ogrzewczej, elektrycznej: oświetlenia podstawowego oraz awaryjnego, instalacji siły, instalacji gniazd wtykowych, instalacji zasilania urządzeń wentylacji, odgromowej i uziomu, tablica zasilająca TA, rozbudowa rozdzielnicy głównej RG, sieć strukturalna(rozbudowa o dodatkowe punkty dostępowe) oraz zewnętrzna instalacja deszczowa. Montaż regałów w pomieszczeniu archiwum- zgodnie opisem na rysunkach w dokumentacji. Wycinka drzew (po załatwieniu spraw formalno- prawnych) na terenie objętym zamówieniem. c) Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w załączonej dokumentacji projektowej. d) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie po przekazaniu placu budowy rozpocząć roboty budowlane, z zastrzeżeniem, że prace nie mogą utrudniać funkcjonowania Urzędu Miejskiego. e) Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu harmonogram robót, który zostanie ustalony przez strony po podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający na zgodny wniosek stron umowy dopuszcza zmiany harmonogramu. Zmiany nie mogą obejmować wydłużenia terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy. Zmiany harmonogramu nie wymagają dokonywania zmian umowy. f) Wykonawca zobowiązany jest również, po zakończeniu realizacji zadania, do sporządzenia rozliczenia rzeczowo-finansowego w zakresie ustalonym z Zamawiającym, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności, sporządzenie kosztorysów powykonawczych. g) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż wymienione w SIWZ i załącznikach o parametrach nie gorszych niż określone w SIWZ i załącznikach. h) W czasie prowadzenia robót należy umożliwić funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Zelowie. i) Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji technicznej projektowej, kosztorysach i przedmiarach oraz STWiOR (Szczegółowej Specyfikacji Technicznej) stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. j) Wykonawca przygotuje wszelkie niezbędne dokumenty do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego oraz przedłoży je organowi. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. k) Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót należy do obowiązków wykonawcy. l) Wszelkie nazwy produktów i producentów, jeżeli występują w SIWZ i załącznikach (w tym dokumentacji projektowej) mają jedynie charakter przykładowy. m) Zamawiający dopuszcza normy równoważne do wymienionych w dokumentacji i SIWZ. n) Wykonanie ogrodzenia 2.) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień - kody CPV: Słownik główny Główny przedmiot: 45000000-7 - Roboty budowlane. Dodatkowe przedmioty: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty, 45321000-3 - Izolacja cieplna, 45443000-4 - Roboty elewacyjne, 45330000-9 - Hydraulika i roboty sanitarne 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ oraz załącznikach. Technologia robót objętych zamówieniem i zakres rzeczowy zawarte są w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót i kosztorysach, które stanowią dokument pomocniczy w stosunku do projektu i specyfikacji technicznej. Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego. Zamawiający załącza tenże dokument celem umożliwienia prawidłowej kalkulacji ceny przez Wykonawcę składającego ofertę w postępowaniu. 4.) Warunki płatności: Zamawiający przewiduje płatność końcową w terminie do 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury złożonej do siedziby Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż po dokonaniu końcowego odbioru robót bez zastrzeżeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.26.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.44.30.00-4, 45.33.00.00-9, 45.43.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.31.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo- Usługowe SANEL Zdzisław Krupa, Janusz Zaniewicz Spółka Jawna, ul. Przemysłowa 18, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 513435,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 543045,00

  • Oferta z najniższą ceną: 543045,00 / Oferta z najwyższą ceną: 611863,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.