Ogłoszenie z dnia 2005-11-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bełchatów: ogniwa gąsienicowe Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Bełchatów Spółka Akcyjna, do kontaktów: Grzegorz Zaborski, Rogowiec, skryt. poczt. 100, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 7374471, fax 044 7374404, e-mail: karol.matysniak@kwbbelchatow.bot.pl, www.kwbbelchatow.bot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ogniwa gąsienicowe. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Odlewy obrobione ogniw gąsienicowych wg rysunków zamawiającego z L 120 G13 i L 35 GSM-T. Zamówienie podzielono na 5 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT KWB Bełchatów S.A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.60.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 43.60.00.00 - Części maszyn górniczych, kopalniczych oraz budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Ogniwa gasienicowe - 905 szt; wartość powyżej 400 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I - 21.000,00 zł Część II - 44.000,00 zł Część III - 37.000,00 zł Część IV - 2.400,00 zł Część V - 36.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowali zamówienie(-a) o łącznej wartości powyżej 1 miliona złotych na dostawę ogniw gąsienicowych dla maszyn górnictwa odkrywkowego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw ogniw gąsienicowych dla maszyn górnictwa odkrywkowego na wartość powyżej 1 mln zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie;. 2.1.4) Inne informacje: Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 71, poz. 645). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów dotyczących zdolności technicznej. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 1-5 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. W zakresie dokumentów i oświadczeń dotyczących przedmiotu zamówienia (formularz techniczny) wystarczające będzie przedłożenie wraz z ofertą jednego kompletu dokumentów. Oferta musi być napisana w języku polskim, w sposób trwały, tj. na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnym pismem odręcznym - długopisem lub tuszem nieścieralnym. W wypadku złożenia we wniosku dokumentów w języku innym niż polski, winny one zawierać tłumaczenia sporządzone przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań, co musi być potwierdzone załączonymi do oferty odpowiednimi dokumentami rejestracyjnymi lub pełnomocnictwem. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 246 - 212152 z dnia 17.12.2004 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DL/LP/733/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 23.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.12.2005, godzina 11:30, Budynek dyrekcji; sala 611.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ogniwa gasienicowe wg rysunku 441 141 1012 - materiał L 120 G13. 3) Zakres lub wartość: 100 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ogniwa gasienicowe wg rysunku 371 141 1015 - materiał L 35 GSM-T. 3) Zakres lub wartość: 300 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ogniwa gasienicowe wg rysunku 421 141 1017 - materiał L 120 G13. 3) Zakres lub wartość: 300 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ogniwa gasienicowe wg rysunku 201 541 1010 - materiał L 35 GSM-T. 3) Zakres lub wartość: 45 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.03.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.60.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ogniwa gasienicowe wg rysunku 961 141 1012 - materiał L 120 G13. 3) Zakres lub wartość: 160 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.12.2006.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Poprawa jakości i dostępności do świadczeń medycznych z zakresu kardiologii udzielanych w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II (...)"
- Usługa odśnieżania dachów obiektów zarządzanych przez "EKO-REGION" sp. z o.o. II /2025
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Bełchatowa w 2026 roku
- Bieżące utrzymanie dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa
- Nadzór inwestorski - budowa hali w SP Ostrzeszów / 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





