Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaworzno: "bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg" Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg, do kontaktów: Przemysław Flaczek, ul. Mysłowicka 1, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 3142405, 032 3142410, fax 032 3142405 w. 44, e-mail: rdk5@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/ Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi Krajowe Nr 44, 81, 94, S-1, autostrada A-4 - administrowane przez Rejon Wysoki Brzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: "Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg" 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty związane z bieżącym utrzymanie dróg w asortymencie: - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe - Remonty cząstkowe i naprawy nawierzchni bitumicznych - Odwodnienie korpusu drogowego - Budowa i remont chodników, elementy odwodnienia - Utrzymanie czystości, zieleń drogowa - Elementy bezpieczeństwa ruchu - Utrzymanie i konserwacja urządzeń ochrony środowiska - Inne roboty nieprzewidziane 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 35data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium na całość zadania: 116.000,00 złotych /sto szesnaście tysięcy złotych zero groszy/ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu 1. Warunki ogólne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek 1.1. muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy, a warunek określony w punkcie 1.2. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, tzn. za lata 2003, 2004 i 2005 (na podstawie "Rachunku zysku i strat" pozycja " Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" ) w wysokości nie mniejszej niż 10.000.000,00 zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia , na wartość co najmniej 1 mln zł. 2.1(1). Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt. 2.1. 1) spełniają łącznie 2) warunek określony w pkt. 2.1. 2) i 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt.8.2.4. Instrukcji dla Wykonawców. Lp. / Stanowisko / Wymagana liczba osób / Doświadczenie w realizacji robót na drogach krajowych (w latach) / Doświadczenie jako kierownik dla robót na drogach krajowych (w latach) 1 / 2 / 3 / 4 / 5 1. / Kierownik Budowy / 1 / 5 / 3 2. / Kierownik Robót / 1 / 2 / 2 Uwaga: Przez minimalne kwalifikacje zawodowe dla stanowiska , dla którego wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych. Kierownik budowy - wykonawca musi wykazać , że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik budowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat , min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach krajowych dla każdej grupy robót objętej zamówieniem. Kierownik robót - wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła) w okresie ostatnich 2 lat , min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach krajowych dla każdej grupy robót objętej zamówieniem. Osoby wskazane na stanowisku Kierownika budowy i kierownika robót drogowych winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.2(1). Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi w poniższej tabeli. Lp. / Wyszczególnienie (parametry) / Min. Liczba jednostek 1. / Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m / 1 2. / Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m / 1 3. / J.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m / 1 4. / Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg / 5 5. / Recyklery do przetwarzania "destruktu" - frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych / 3 6. / Remonter do powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysami / 1 7. / Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych / 2 8. / Zwyżka montażowa do 24 metrów / 1 9. / Wielozadaniowy samochód specjalistyczny typu np. "UNIMOG" wraz z osprzętem (kosiarka rolkowa na wysięgniku, pogłębiarka do rowów, sekator do obcinania gałęzi) / 2 10. / Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg / 12 11. / Koparko-ładowarki / 4 12. / Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem / 3 13. / Agregaty prądotwórcze / 3 14. / Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych / 5 15. / Kafary do wbijania barier energochłonnych / 2 16. / Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża / 3 17. / Spalinowe ubijarki "stopowe" do zagęszczania nawierzchni / 3 18. / Piły spalinowe do cięcia drewna / 4 19. / Ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw / 8 20. / Przyczepki sygnalizacyjne dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach / 6 2.3(1). Potencjał techniczny Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zadania o profilu zbliżonym z przedmiotem zamówienia o wartości łącznej nie niższej niż 8,0 mln zł. 2.4(1). Doświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać , że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.4. 2.5. Zaplecze techniczne (dyspozycyjność) 1. Z uwagi na charakter zamówienia (zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i jego ciągłości) Wykonawca musi wykazać, że lokalizacja baz sprzętu i ludzi gwarantuje podjęcie działań związanych z określonym w SIWZ "trybem awaryjnym" usunięcia usterek (awarii), prac po kolizjach i wypadkach i innych zdarzeniach losowych w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego. 2. W związku z powyższym Wykonawca winien prowadzić 24 godzinny dyżur w celu realizacji postanowień zawartych w punkcie 2.5 ust. 1 3. Baza sprzętu winna posiadać co najmniej dwa numery telefonów stacjonarnych wraz z "faksem". 2.6. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców bez zgody Zamawiającego tzn. bez jego akceptacji. Podwykonawstwo dopuszczalne jest w zakresie robót specjalistycznych związanych z konserwacją i czyszczeniem urządzeń ochrony środowiska np. czyszczenia separatorów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty potwierdzające spełnienie warunków na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty wymagane dla potwierdzania spełnienia warunków przez wykonawców Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) 3.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , zgodnie z treścią formularza 3.1. do SIWZ 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności ,lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 3.6. Bilans i rachunek zysków i strat za lata 2003, 2004, 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 3.7. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 2.1.2) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1.3) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3.9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 3.10. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 3.11. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty wystawione przez Zamawiającego potwierdzające, że wszystkie wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 - 3.5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: l) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.2 - 3.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 3.1 - 3.5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.6, 3.7, 3.8 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 3.9, 3.10, 3.11 winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Wykonawca, który przewiduje podzlecenie robót w zakresie konserwacji urządzeń ochrony środowiska dołączy umowę/zobowiązanie zawarte z firmą która będzie świadczyła na jego rzecz takie usługi. Do umowy/zobowiązania dołączone będą dokumenty potwierdzające uprawnienia do świadczenia tego typu usług (decyzja, wypis z rejestru sądowego firmy).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka na podstawie faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.01.2007, godzina 10:00, 43-600 Jaworzno ul. Mysłowicka 1 pokój Nr 7.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.11.2006.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Zakup i dostarczenie sprzętu i wyposażenia pożarniczego oraz przeciwpowodziowego w podziale na 6 części (...).
- Remont I piętra w Miejskim Centrum Medycznym Podwale przy ul. Nosala 5 w Jaworznie realizowanego w ramach projektu Grantowego ,,Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ)"
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2026r."
- "SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO na I PÓŁROCZE 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych polegających na zapewnieniu codziennej obsługi w zakresie żywienia pacjentów Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie z uwzględnieniem diet i kaloryczności-powtórka
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





