To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-29
Szklarska Poręba: PRZEBUDOWA UL. SŁOWACKIEGO W KM 0+000,00 DO 0+970,00 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KŁADKI NAD CIEKIEM WODNYM W ULICY SŁOWACKIEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, USZKODZONEJ W TRAKCIE POWODZI 2013
Numer ogłoszenia: 61367 - 2015; data zamieszczenia: 29.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31935 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 7547700, faks 75 7547724.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA UL. SŁOWACKIEGO W KM 0+000,00 DO 0+970,00 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KŁADKI NAD CIEKIEM WODNYM W ULICY SŁOWACKIEGO W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, USZKODZONEJ W TRAKCIE POWODZI 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 115352 D - ul. Słowackiego w Szklarskiej Porębie, na odcinku 0+000 km do 0+970 km wraz z odbudową kładki nad ciekiem wodnym na ul. Słowackiego, uszkodzonych w trakcie powodzi 2013. Przebudowa polega na odtworzeniu nawierzchni bitumicznej jezdni, nawierzchni chodników, wymianę barier ochronnych drogowych i barier U-11a orazodbudowę kładki polegającej na wymianie konstrukcji kamienno-stalowo-drewnianej na konstrukcję żelbetową. 1.1 Zakres rzeczowy robót: 1.1.1 DROGA PRACE ROZBIÓRKOWE NA ISTNIEJĄCEJ DRODZE: - frezowanie istniejącej nawierzchni - ok. 3 700m2 - roboty ziemne - rozbiórka istniejących barier i balustrad - rozbiórka krawężników - rozbiórka chodników PRACE MONTAŻOWE: - odtworzenie podmurówki ogrodzeń - wykonanie nadlewki żelbetowej na murze oporowym - montaż paneli ogrodzeniowych wraz ze słupkami - ok. 165mb - montaż krawężników i obrzeży- ok. 570m - wykonanie warstwy profilującej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr.10-20,0 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - ok. 4 152,4m2 - wykonanie warstwa ścieralnej betonu asfaltowego gr. 5 cm - ok. 4 152,4m2 - ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - ok. 695m2 i kamiennej kostki brukowej gr. 11 cm - ok. 69m2 - wykonanie elementów odwodnienia - montaż barier ochronnych - ok. 382mb - prace związane z estetyką i profilowaniem skarp i rowów, w tym m.inn. ułożenie płyt ażurowych- ok. 492,7m2 - uzupełnienie ubytków w kamiennych murach oporowych - uporządkowanie terenu budowy. 1.1.2 KŁADKA PRACE ROZBIÓRKOWE NA ISTNIEJĄCEJ KŁADZCE: - rozbiórka istniejącej balustrady, - roboty ziemne - rozbiórka istniejącej uszkodzonej konstrukcji przęsła i części podpór PRACE MONTAŻOWE: - odbudowa części podporowych, - wykonanie konstrukcji nośnej przęsła, - montaż balustrad - ok. 10,1 mb -wykonanie nawierzchni z żywicy poliuretanowych, gr. 5mm - ok. 37m2 - wykonanie nawierzchni dojazdów z tłucznia kamiennego oraz warstw bitumicznych, - profilowanie skarp - uporządkowanie terenu budowy. 1.2 Parametry techniczne po wykonaniu robót: 1.2.1 DROGA Na całym odcinku odbudowywanej drogi zaprojektowano frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie warstwy profilującej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10-20 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm. Warstwa profilująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z istniejącą podbudową powinna mieć grubość min. 20 cm. Jezdnia na odbudowywanym odcinku będzie jedno lub , zgodnie ze stanem istniejącym. Całkowita szerokość jezdni będzie zmienna od 3,0 m do 5,30 m. Spadek poprzeczny jezdni będzie na prostym odcinku drogi jednostronny o wielkości 2 %. Na łukach przewidziano spadek jednostronny o wielkości do 5,0%. Pochylenie podłużne jest dostosowane do istniejącej niwelety drogi. Odprowadzenie wody pozostanie bez zmian - do istniejących przydrożnych rowów zlokalizowanych w pasie drogowym, zaprojektowano jedynie odtworzenie zniszczonych ścieków skarpowych i profilowanie istniejących rowów. Na całym odcinku przewidziano wymianę istniejących zniszczonychkrawężników na krawężniki betonowe 30x15 cm lub krawężniki najazdowe 22x15 cm. Założono także wymianę istniejących i zniszczonych barier na bariery ochronne stalowe. Zaprojektowano także odbudowę ogrodzeń poprzez wykonanie nowych podmurówek i montaż nowych paneli ogrodzeniowych wraz ze słupkami. W kamiennych murach oporowych przewidziano wykonanie uzupełnienia ubytków. Na chodnikach o szerokości 1,0 - 1,25 m przewidziano wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm. Na całej drodze w miejscach gdzie nie występują chodniki, zaprojektowano odtworzenie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni - warstwa ścieralnaz betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej - warstwa profilująca z kruszywa łamanego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10-20,0 cm, - istniejąca podbudowa grubości min. 10 cm - wykonanie nawierzchni z kamiennej kostki brukowej gr. 11 cm Konstrukcja nawierzchni chodników - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm - podsypka cementowo piaskowa gr. 5 cm 1.2.2 KŁADKA Istniejący obiekt to most drogowy o konstrukcji nośnej pomostu w postaci stalowych szyn kolejowych na który ułożona jest warstwa belek drewnianych stanowiących część użytkową kładki. Szyny oparte są prawdopodobnie tylko na kamiennych murkach stanowiących podpory kładki oraz równoległe i prostopadłe skrzydełka. Nie wyklucza się występowania dodatkowego fundamentu zlokalizowanego za kamiennymi murkami. Szerokość całkowita kładki ze skrzydełkami wynosi 4,76 m natomiast długość całkowita mierzona ze skrzydełkami wynosi ok 13,37 m. NaNa obiekcie zlokalizowana jest drewniana balustrada ze stalowymi słupkami. Parametry kładki po wykonaniu prac budowlanych. Po wykonaniu prac budowlanych zasadnicze parametry takie jak długość i szerokość całkowita nie zmienia się i nadal będą wynosić 13,37 m i 4,76 m, zmianie ulegnie tylko część użytkowa obiektu. Wykonana zostanie żelbetowa płyta pomostowa szerokości 3,44 m i długości 5,45 m z betonu o gwarantowanej wytrzymałości minimum 30 MPa, posadowiona na żelbetowych ławach długości 3,47 m z betonu o gwarantowanej wytrzymałości minimum 30 MPa. Powierzchnia użytkowa kładki szerokości 3,0 m ograniczona będzie stalowymi balustradami zakotwionymi w żelbetowym pomoście. Nawierzchnia na kładce wykonana zostanie z nawierzchni cienko warstwowej z żywicy poliuretanowo epoksydowej. Na dojściach do obiektu projektuje się wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 30 cm na geowłókninie oraz nawierzchni bitumicznej. 2. Powyższy zakres ma charakter poglądowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) pn. Opis przedmiotu zamówienia, ogólnie zwanym Dokumentacją projektową.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.21.11.11 - 45.21.11.11 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Marian Mróz prowadzący osobiście działalność gospodarczą pn. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDGARO, Mickiewicza 11A, 59-930 Pieńsk, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1096696,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1042332,15
Oferta z najniższą ceną: 1042332,15 / Oferta z najwyższą ceną: 1340000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORĘBA
więcej: przetargi SZKLARSKA PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





