eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-10

Lublin: dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 6135 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki , ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7184410, faks 81 7478646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków dezynfekcyjnychZadanie 1: Środki do mycia i dezynfekcji skóry i ran Zadanie 2: Środki do dezynfekcji narzędzi i wyrobów medycznych Zadanie 3: Środki do mycia i dezynfekcji rąk Zadanie 4: Środki do dezynfekcji i mycia narzędzi i wyrobów medycznych w granulacie Zadanie 5: Środki do dezynfekcji powierzchni Zadanie 6: Środek do dezynfekcji drobnego sprzętu laboratoryjnego o szerokim spektrum bójczym Zadanie 7: Środki do profesjonalnego mycia powierzchni i sanitariatów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.10 Zaoferowane preparaty do dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełniania wymogów określonych we wskazanej normie lub projekcie normy, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec: - w zakresie działania bakteriobójczego - Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/; - w zakresie działania bójczego względem grzybów drożdżopodobnych - Candida albicans. /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/; - w zakresie działania wirusobójczego - Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/; dopuszcza się badania na wirusach Vaccinia oraz BVDV (zgodnie z wytycznymi DGHM); w zakresie prątków gruźlicy - Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub M. terrae/zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/. W zakresie działania sporobójczego - Bacillus subtilis/zgodnie z normą EN 13704. 1.11 Zaoferowany preparat do dezynfekcji dużych powierzchni powinien spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełniania wymogów określonych we wskazanej normie lub projekcie normy, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec: - w zakresie działania bakteriobójczego - Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/; - w zakresie działania grzybobójczego - Aspergillus Niger oraz Candida albicans. /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/; - w zakresie działania wirusobójczego - Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/; w zakresie prątków gruźlicy - Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre PN-EN 14348. W zakresie działania sporobójczego - Bacillus subtilis, Bacillus cereus zgodnie z normą EN 14347. Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej 1.12 Zaoferowany preparat do dezynfekcji małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi powinien spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885. W celu potwierdzenia spełniania wymogów określonych we wskazanej normie lub projekcie normy, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec: - w zakresie działania bakteriobójczego Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa, Enterococcus hirae Escherichia coli - zgodnie z EN 13697/ w zakresie działania bójczego wobec grzybów drożdżopodobnych - Candida albicans - zgodnie z EN 13697; w zakresie działania wirusobójczego - Vaccinia i BVDV, rotawirus/ zgodnie z wytycznymi RKI oraz DVV. 1.13 Zaoferowany preparat do dezynfekcji małych powierzchni powinien spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885. W celu potwierdzenia spełniania wymogów określonych we wskazanej normie lub projekcie normy, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec: - w zakresie działania bakteriobójczego: Staphylococcus aureus, Enterococcus hirae, Escherichia coli, Pseudomonas aeruginosa, w zakresie działania bójczego wobec grzybów drożdżopodobnych: Candida albicans, w zakresie działania prątkobójczego - M. terrae/EN 14348/; w zakresie działania wirusobójczego - wirus adeno, rota/zgodnie z EN 14476; Vaccinia, BVDV/zgodnie z DVV/RKI. Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1 Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 1.2 Formularz ofertowy (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną) (zgodnie z zał. nr 1). 1.3 Kosztorys ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 1.4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.5 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego 1.6 Ulotki lub prospekty lub katalogi przedstawiające oferowany asortyment - oferowany towar (z podaniem charakterystyki oferowanych produktów wraz z podaniem nazw producentów lub nr katalogowy tak by możliwa była ich identyfikacja). 1.7 Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej lub preparatu niebezpiecznego oraz certyfikat dopuszczający do obrotu. 1.8 Dla preparatów do dezynfekcji narzędzi i sprzętu - wpis /zgłoszenie/ do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42 o wyrobach medycznych 1.9 Dla preparatów do powierzchni - wpis /zgłoszenie/ do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą 93/42 o wyrobach medycznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dołączył do siwz wzór umowy -załącznik nr 6 - Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków: a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy; c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy nie zmienionym produkcie; d) ) gdy zamawiający nie wykupił całości asortymentu z umowy strony przewidują możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy. - Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Wsi, ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin , sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Medycyny Wsi, ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin , sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji skóry i ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji skóry i ran.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki do dezynfekcji narzędzi i wyrobów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji narzędzi i wyrobów medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki do mycia i dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i dezynfekcji rąk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki do dezynfekcji i mycia narzędzi i wyrobów medycznych w granulacie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji i mycia narzędzi i wyrobów medycznych w granulacie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do dezynfekcji powierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środek do dezynfekcji drobnego sprzętu laboratoryjnego o szerokim spektrum bójczym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji drobnego sprzętu laboratoryjnego o szerokim spektrum bójczym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki do profesjonalnego mycia powierzchni i sanitariatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do profesjonalnego mycia powierzchni i sanitariatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.