Ogłoszenie z dnia 2005-11-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa i montaż mebli biurowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, do kontaktów: Ewa Gaca - sprawy merytoryczne - tel (061) 856-95-95 Tomasz Lulka - sprawy formalno-prawne tel (061) 856-92-79, al. Niepodległości 10, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, fax 061 8543988, e-mail: tomasz.lulka@ae.poznan.pl, www.ae.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli biurowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: dostawa i montaż mebli biurowych stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - zgodnie z wykazem zawartym w formularzu cenowym oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Poznań, al. Niepodległości 10, ul. Towarowa 53, ul. Powstańców Wlkp 16. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 37.000 zł (część zamówienia przekraczającego 60 tyś Euro). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Wymagane wadium: 1000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wypis z krajowego rejestru sądowego, lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. Jeżeli wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest dołączenie do oferty kopii umowy spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania oferty, sposób reprezentacji wykonawcy. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. W przypadku gdy wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego dotyczące braku zaległości w opłacaniu składek podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed terminem otwarcia ofert (oryginał lub kopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem). Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS dotyczące braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed terminem otwarcia ofert (oryginał lub kopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem). Lista referencyjna zawierająca wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw mebli, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% warunki gwarancji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 04.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2006, godzina 12:00, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, al. Niepodległości 10, bud B, pok 107.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.11.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





