To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 6132 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Pasłęk: Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zamawiającego, w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 373419-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu z/s w Pasłęku, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Dworcowa
6,
14400
Pasłęk, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
, faks
, e-mail
ZDP@admin.softel.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zamawiającego, w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakuppaliw płynnych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zamawiającego, w 2017 roku, 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1)Etylina Pb 95 oszacowano na 4000 litrów 2)Olej napędowy oszacowano na 56000 litrów Faktyczna ilość zakupionego paliwa jest uzależniona od potrzeb. 3. Zamawiający dokona rozliczenia w oparciu o faktycznie zakupioną ilość paliwa, cenę jednostkową paliwa oraz rabat cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe względem Zamawiającego w przypadku zakupu mniejszych ilości paliw. 4. Sposób realizacji: a) tankowaniu paliw na stacji paliw Wykonawcy, na zasadzie doraźnych tankowań, do zbiorników pojazdów i sprzętu, w ilościach detalicznych, nie przekraczających jednorazowo 400 dm3,z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji (bez stosowania zabezpieczeń finansowych w postaci np. gwarancji bankowych, weksli, kredytu itp.). b)Stacje paliw (min. 1 stacja) muszą być czynne w godzinach od 6:00 do 18:00 lub dłużej oraz znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (Pasłęk ul. Dworcowa 6), c)Wykonawca zobowiązuje się tankować na stacjach paliw będących w jego dyspozycji tylko pojazdy i sprzęt Zamawiającego wymieniony w przekazanym wykazie dla Wykonawcy (załącznik do umowy) i posiadających wystawioną przez niego kartę drogową lub raport dzienny pracy sprzętu, d)Każdorazowe tankowanie (sprzedaż) paliwa będzie potwierdzane przez sprzedawcę Wykonawcy pieczątką i wpisem do "karty drogowej pojazdu" lub wpisem do "raportu dziennego pracy sprzętu" tankowanego pojazdu lub sprzętu. Zamawiający (uprawnieni pracownicy) zakup paliwa od Wykonawcy potwierdzają podpisem w prowadzonym przez Wykonawcę wykazie pobranego paliwa. e)Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane (zakupione) paliwo na zasadach określonych w umowie przy zapewnieniu Wykonawcy, że fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u Wykonawcy w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego rabatu cenowego, f)Rozliczenie dokonanych zakupów odbywać się będzie co najmniej 2 razy w miesiącu, przelewem bankowym płatnym w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę, przy czym za dzień zapłaty będzie uznany dzień uznania rachunku Zamawiającego. Wraz z prawidłowo wystawioną fakturą VAT Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz pobranego paliwa stanowiący podstawę jej wystawienia, g)Sprzedaż paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zamawiającego realizowana będzie bezgotówkowo za pośrednictwem asygnaty sprzedaży. 5. Poszczególne paliwa ciekłe muszą spełniać wymagania jakościowe, określone w: a)rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) b)normach PN-EN 228 Paliwa dla pojazdów silnikowych - dla benzyny bezołowiowej Pb 95, PN-EN 590 Paliwa dla pojazdów silnikowych - dla oleju napędowego ON. 6. Stacje paliw muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005 Nr 243, poz. 2063). 7. Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważnym opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , ze oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Zamawiający dopuszcza dostawy paliw płynnych spełniających wymagania wg innych niż wskazane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2013.1058 j.t.). norm, przy czym parametry w nich zawarte muszą co najmniej spełniać wymagania określone w normach wskazanych przez Zamawiającego a zawartych w ww. rozporządzeniu 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 5 niniejszej SIWZ. b)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściciela w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. c)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustalonym przedstawicielem Wykonawcy. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 09.13.41.00-8 - olej napędowy (ON), - 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa (Pb 95).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT213306.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 263400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
- Remont nawierzchni DP nr 1129N w miejscowości Wysoka
- Przebudowa drogi dojazdowej do ZSEiT w Pasłęku wraz z infrastrukturą techniczną dz. Nr 5, dz. nr 4/5 obręb Pasłęk 01
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.