eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwy¿szonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie ¦widnica

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-24



Og³oszenie nr 613190-N-2020 z dnia 2020-11-24 r.

Gmina ¦widnica: Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwy¿szonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie ¦widnica
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦widnica, krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. G³owackiego  4 , 58-100  ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 074 8523067 w. 24, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl, faks 074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2020


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie w siedzibie Zamawiaj±cego Urz±d Gminy ¦widnica
Adres:
ul. B.G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, parter, punkt informacyjny


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwy¿szonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie ¦widnica
Numer referencyjny: ZP.271.21.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwy¿szonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie ¦widnica". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) roboty ziemne i fundamenty, 2) ¶ciany fundamentowe, 3) izolacja przeciwwilgociowa, 4) ¶ciany konstrukcyjne, 5) konstrukcja dachu wraz z pokryciem, 6) ¶ciany dzia³owe, 7) stolarka drzwiowa i okienna, 8) izolacja cieplna, 9) roboty tynkarskie, 10) roboty malarskie oraz ok³adziny ¶cienne oraz posadzkowe, 11) roboty elewacyjne, 12) instalacja elektryczna, kanalizacyjna, wodna, wentylacyjna wraz z gruntowym wymiennikiem ciep³a, grzewcza z dolnym ¼ród³em ciep³a, fotowoltaiczna, BMS, niskopr±dowa, deszczowa wraz ze zbiornikiem retencyjnym na wodê deszczow±, przeciwpo¿arowa, 13) przy³±cze wodoci±gowe, przy³±cze kanalizacji sanitarnej, 14) odtworzenie wraz z wymian± nawierzchni trawiastej na boisku sportowym, 15) wykonanie drogi dojazdowej, miejsc postojowych, placu manewrowego przeciwpo¿arowego i chodnika wokó³ budynku. UWAGA wykonanie placu zabaw znajduj±cego siê w projekcie zagospodarowania terenu nie jest objête niniejszym zamówieniem. 3. W ramach prac zwi±zanych z mechaniczn± pielêgnacj± wykonanej nawierzchni trawiastej p³yty boiska (okre¶lonej w poz. 10 d.3 za³±cznika nr 9 do SIWZ). Wykonawca zobowi±zany bêdzie, w okresie 24 miesiêcy od daty odbioru koñcowego, do wykonania nastêpuj±cych zabiegów: 1) zabiegi wiosenne: aeracja otworowa, wertykulacja, oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawo¿enie nawozem otoczkowanym d³ugo dzia³aj±cym do muraw pi³karskich, 2) zabiegi wczesne lato: oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawo¿enie nawozem otoczkowanym d³ugo dzia³aj±cym do muraw pi³karskich, 3) zabiegi pó¼ne lato: oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawo¿enie nawozem otoczkowanym d³ugo dzia³aj±cym do muraw pi³karskich, od¿ywka dolistna, 4) zabiegi jesienne: aeracja otworowa, oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawo¿enie nawozem otoczkowanym d³ugo dzia³aj±cym do muraw pi³karskich, 5) koszenie 1 raz w miesi±cu w okresie od marca do pa¼dziernika wraz z wywozem trawy. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi ERRATA do dokumentacji (za³±cznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót - boisko (za³±cznik nr 9 do SIWZ), projekt budowlany (za³±cznik nr 10 do SIWZ), projekt wykonawczy (za³±cznik nr 11 do SIWZ), opinia geotechniczna (za³±cznik nr 12 do SIWZ). Roboty zwi±zane z wykonanie dolnego ¼ród³a ciep³a nale¿y wyceniæ w oparciu o opiniê geotechniczn± (za³±cznik nr 12 do SIWZ) przedmiar robót - boisko (za³±cznik nr 9 do SIWZ) i pompê ciep³a wybranego przez Wykonawcê producenta. Przedmiary robót (za³±cznik nr 8 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do sporz±dzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 5. Wyspecyfikowane w projekcie materia³y i urz±dzenia nie s± wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a s³u¿± wy³±cznie do okre¶lenia cech jako¶ciowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza siê zastosowanie materia³ów i urz±dzeñ innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jako¶ciowych nie gorszych ni¿ u¿yte w dokumentacji. W za³±czniku nr 7 do SIWZ "ERRATA do dokumentacji" Zamawiaj±cy okre¶li³ równowa¿no¶æ materia³ów dla których podane s± nazwy w³asne w dokumentacji projektowej. Zamawiaj±cy dla wszystkich znaków towarowych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przywo³anych w dokumentacji przetargowej niniejszego postêpowania dopuszcza stosowanie rozwi±zañ równowa¿nych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45212000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45400000-1
45112720-8
45332000-3
45331000-6
45310000-3
45223300-9
45111291-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: - jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³, - posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: - w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ min. 1 robotê budowlan± o warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto, polegaj±c± na budowie budynku, - dysponuje minimum 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333), - dysponuje minimum 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333), - dysponuje minimum 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333). Zamawiaj±cy informuje, i¿ dopuszcza posiadanie przez ka¿d± z osób wskazan± przez Wykonawcê uprawnieñ równowa¿nych do wymaganych przez Zamawiaj±cego uprawniaj±cych do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia. Jako równowa¿ne Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów odpowiadaj±ce wymogom Zamawiaj±cego lub uprawnienia odpowiadaj±ce wymogom Zamawiaj±cego uznane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organ, 3. za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³, 2) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci min. 500.000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz winien potwierdzaæ wykonanie przez Wykonawcê min. 1 robotê budowlan± o warto¶ci minimum 1.000.000,00 z³ brutto, polegaj±c± na budowie budynku, 4) sporz±dzony zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz winien potwierdzaæ dysponowanie minimum: - 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333), - 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333), - 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1333). Zamawiaj±cy informuje, i¿ dopuszcza posiadanie przez ka¿d± z osób wskazan± przez Wykonawcê uprawnieñ równowa¿nych do wymaganych przez Zamawiaj±cego uprawniaj±cych do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia. Jako równowa¿ne Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów odpowiadaj±ce wymogom Zamawiaj±cego lub uprawnienia odpowiadaj±ce wymogom Zamawiaj±cego uznane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2. o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ, 3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w czê¶ci III.4 pkt. 1-3 niniejszego og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, 2) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje siê. 6.Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 7.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 8.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w czê¶ci III.4 pkt 1-3 niniejszego og³oszenia o zamówieniu, 10.W przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 20.000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. 1. Wynagrodzenie za dany i kolejne okresy rozliczeniowe mo¿e ulec odpowiedniej zmianie w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach i na zasadach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) - wynagrodzenie stanowi±ce pozosta³± do zap³aty czê¶æ kwoty wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, ulegnie zmianie od dnia wej¶cia w ¿ycie nowej stawki tego podatku; 2) w przypadkach zmian: a) minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177 z pó¼n. zm.) lub b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne c) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1342), - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przez Wykonawcê przedmiotu umowy ka¿da ze Stron, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonuj±cych tych zmian do 30 dnia od dnia ich wej¶cia w ¿ycie, mo¿e z³o¿yæ pisemny wniosek, a je¿eli z³o¿y po tym terminie - od daty jego z³o¿enia, w którym Strony wyka¿± bezpo¶redni lub po¶redni wp³yw tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy. 2. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 14 pkt 2, je¿eli z wnioskiem wystêpuje Wykonawca, jest on zobowi±zany do³±czyæ do wniosku dokumenty, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie zmiany te maj± wp³yw na koszty wykonania umowy, w szczególno¶ci: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników wykonuj±cych roboty, wraz z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 14 pkt 2 lit. a), lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeñ (zarówno przed jak i po zmianie) Pracowników wykonuj±cych roboty, wraz z kwotami sk³adek uiszczanych do Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w czê¶ci finansowanej przez Wykonawcê, z okre¶leniem zakresu (czê¶ci etatu), w jakim wykonuj± oni prace bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± przedmiotu Umowy oraz czê¶ci wynagrodzenia odpowiadaj±cej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 14 pkt 2 lit. b). II 1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian w niniejszej umowie w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: a) konieczno¶ci zlecenia zamówieñ dodatkowych, b) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia, c) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±, d) gdy organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami w terminie 2 miesiêcy, e) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemo¿liwiaj±cy pracê maszyn budowlanych, gwa³towne opady deszczu ( oberwanie chmury), gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi, obfite opady ¶niegu, zalegaj±cy ¶nieg itd., f) natrafienia przez Wykonawcê na urz±dzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane uniemo¿liwiaj±ce planowane wykonanie robót, g) natrafienie przez Wykonawcê na zabytek ruchomy, zabytek nieruchomy lub zabytek archeologiczny w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 z pó¼n zm.), h) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, a w szczególno¶ci brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudow± dróg dojazdowych oraz protestami mieszkañców z blokad± dróg. 2) zmian osobowych w przypadku: a) zmiany osób realizuj±cych zamówienie pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SIWZ, b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, zmiana jest mo¿liwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada to¿sam± wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe, potencja³ techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a tak¿e jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca, c) rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile pos³u¿enie siê podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. 3) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci do tycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 4) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 5) wykonawcê, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców; 6) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 7) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie; 8) pozosta³ych zmian: a) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia), b) w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sporz±dzenia aneksu do umowy uwzglêdniaj±cego zmianê warto¶ci umownej z tego tytu³u, c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy, w tym zmiany procentowej wysoko¶ci p³atno¶ci faktury czê¶ciowej w przypadku przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia nie wynikaj±cej z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy oraz zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, d) zmiana warto¶ci zobowi±zania przy rozliczeniu ró¿niæ obmiarowych, robót dodatkowych, robót zamiennych, e) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urz±dzeñ wywo³ane przez wy³adowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnêtrzne i niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji, f) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, g) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu Zamówienia, h) powierzenie czê¶ci zamówienia Podwykonawcy w trakcie realizacji Zamówienia, je¿eli Wykonawca nie zak³ada³ wykonania Zamówienia przy pomocy Podwykonawcy(ców) w trakcie sk³adania ofert, i) zmiana terminu realizacji w zwi±zku z przepisami dotycz±cymi zapobiegania, przeciwdzia³ania i zwalczania COVID-19 oraz innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych. 3. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 3 lub 4 zastosowanie bêd± mia³y nastêpuj±ce zasady: 1) roboty zostan± wycenione i wykonane przy u¿yciu tych samych sk³adników cenotwórczych jak w ofercie; 2) roboty musz± zostaæ potwierdzone protoko³em konieczno¶ci zawieraj±cym zakres i szacunkow± warto¶æ okre¶lon± kosztorysem wstêpnym zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru. Roboty zostan± zlecone do realizacji dopiero po akceptacji przez Zamawiaj±cego i podpisaniu przez strony aneksu do umowy ustalaj±cego zakres rzeczowy, finansowy i termin realizacji, 3) w przypadku wyst±pienia robót, dla których nie przewidziano w ofercie sk³adników cenotwórczych Wykonawca bêdzie stosowa³ ceny materia³ów, pracy sprzêtu nie wy¿sze ni¿ ¶rednie kwartalne ceny obowi±zuj±ce w kwartale sk³adania oferty podstawowej, publikowane w wydawnictwie "Sekocenbud" dla województwa Dolno¶l±skiego, natomiast dla stawki roboczogodziny "Rg", kosztów po¶rednich "Kp", zysku "Z" oraz kosztów zakupu "Kz" bêd± stosowane stawki dla danej bran¿y zgodnie ze z³o¿on± przez Wykonawcê ofert±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.