eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paw³owiczki › Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.



Og³oszenie z dnia 2020-11-20



Og³oszenie nr 613114-N-2020 z dnia 2020-11-20 r.

Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Paw³owiczkach : Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny w Paw³owiczkach , krajowy numer identyfikacyjny 53245466300000, ul. ul. Korfantego  3 , 47-280  Paw³owiczki, woj. opolskie, pañstwo Polska, tel. 0-77 4874116, , e-mail zgsp_pawlowiczki@op.pl, , faks 0-77 4874116.
Adres strony internetowej (URL): https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Zespó³ Szkolno - Przedszkolny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://zgsppawlowiczki.naszbip.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ZSP w Paw³owiczkach w celu przygotowania posi³ków w sto³ówce znajduj±cej siê w Zespole Szkolno -Przedszkolnym w Paw³owiczkach, ul. Korfantego 3 47-280 Paw³owiczki z podzia³em na 15 czê¶ci tj.: Czê¶æ nr 1 - Dostawa drobiu, Czê¶æ nr 2 - Dostawa produktów miêsnych, Czê¶æ nr 3 - Dostawa ryb mro¿onych, Czê¶æ nr 4 - Dostawa deserów, Czê¶æ nr 5 - Dostawa ¶wie¿ych jaj kurzych, Czê¶æ nr 6 - Dostawa warzyw i owoców, Czê¶æ nr 7 - Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych ¶wie¿ych, Czê¶æ nr 8 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich, Czê¶æ nr 9 - Dostawa ró¿nych produktów spo¿ywczych w opakowaniach, Czê¶æ nr 10- Dostawa przypraw, Czê¶æ nr 11- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych sypkich, Czê¶æ nr 12- Dostawa produktów g³êboko mro¿onych, Czê¶æ nr 13- Dostawa miodu naturalnego, Czê¶æ nr 14- Dostawa nabia³u, Czê¶æ nr 15- Dostawa wyrobów garma¿eryjnych ch³odzonych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 2 - Formularz cenowy odpowiednio do czê¶ci.

II.5) G³ówny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15110000-2
15130000-8
15112000-6
15800000-6
03212100-1
03221111-7
15220000-6
15300000-1
15810000-9
03142500-3
15500000-3
15400000-2
15330000-0
15600000-4
15831600-8
15894300-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la, nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ za³±cznik nr 3. Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la, nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ za³±cznik nr 3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la, nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1 SIWZ za³±cznik nr 3.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia - za³±cznik nr 3

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Aktualny odpis rejestru lub z centralnej ewidencji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa drobiu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa filetów drobiowych i z indyka na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15112000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa produktów miêsnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa produktów miêsnych zgodnie z czê¶ci± nr 2 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15110000-2, 15130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
termin p³atno¶ci10,00
ilo¶c dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawa ryb mro¿onych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa ryb mro¿onych zgodnie z za³±cznikiem nr 2 w czê¶ci 3 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 20210 r.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15220000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Dostawa deserów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa deserów zgodnie z czê¶ci± nr 4 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15550000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Dostawa ¶wie¿ych jaj kurzych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa ¶wie¿ych jaj kurzych zgodnie z czê¶ci± nr 2 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 03000000-1, 03142500-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6Nazwa: Dostawa warzyw i owoców.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa warzyw i owoców zgodnie z czê¶ci± nr 6 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15300000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7Nazwa: Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa ziemniaków i buraczków czerwonych zgodnie z czê¶ci± nr 7 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 03000000-1, 03212100-1, 03221111-7

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 8Nazwa: Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich zgodnie z czê¶ci± nr 8 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15810000-9

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 9Nazwa: Dostawa ró¿nych produktów spo¿ywczych w opakowaniach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa ró¿nych produktów spo¿ywczych w opakowaniach zgodnie z czê¶ci± nr 9 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 20201 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15330000-0, 15400000-2, 15800000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 10Nazwa: Dostawa przypraw.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa przypraw zgodnie z czê¶ci± nr 10 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 11Nazwa: Dostawa artyku³ów spo¿ywczych sypkich.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa artyku³ów spo¿ywczych sypkich zgodnie z czê¶ci± nr 11 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 r.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15600000-4, 15800000-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00
Jako¶æ (wygl±d, konsystencja)10,00
Termin p³atno¶ci10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 12Nazwa: Dostawa produktów g³êboko mro¿onych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa produktów g³êboko mro¿onych zgodnie z czê¶ci± nr 12 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15330000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 13Nazwa: Dostawa miodu naturalnego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa miodu naturalnego zgodnie z czê¶ci± nr 13 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15831600-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 14Nazwa: Dostawa nabia³u.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa nabia³u zgodnie z czê¶ci± nr 14 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 15Nazwa: Dostawa wyrobów garma¿eryjnych ch³odzonych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa wyrobów garma¿eryjnych ch³odzonych zgodnie z czê¶ci± nr 15 w za³±czniku nr 2 na potrzeby sto³ówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Paw³owiczkach w 2021 roku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15894300-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2021-01-01
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena70,00
Termin p³atno¶ci10,00
Ilo¶æ dostaw w tygodniu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.