eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mi³om³ynROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE- II ETAP

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-23



Og³oszenie nr 613104-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Gmina Mi³om³yn: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE- II ETAP
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mi³om³yn, krajowy numer identyfikacyjny 51074368600000, ul. ul. Twarda  12 , 14-140  Mi³om³yn, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 089 6425801, 642 58 08, e-mail gmina@milomlyn.pl, faks 896 425 802.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.milomlyn.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.milomlyn.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Urzêdzie Miasta i Gminy Mi³om³yn, ul. Twarda 12, 14-140 Mi³om³yn w sekretariacie - I piêtro (pokój nr 26).
Adres:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w Urzêdzie Miasta i Gminy Mi³om³yn, ul. Twarda 12, 14-140 Mi³om³yn w sekretariacie - I piêtro (pokój nr 26).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE- II ETAP
Numer referencyjny: ORG.271.7.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE - II ETAP. Szczegó³owy zakres robót do wykonania zosta³ okre¶lony w projekcie budowlanym - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE stanowi±cym za³±cznik Nr 1a do SIWZ, projekcie budowlanym zamiennym - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE stanowi±cym za³±cznik Nr 1b do SIWZ, projekcie budowlanym - ZMIANNA SPOSOBU U¯YTKOWANIA BUDYNKU SOCJALNO-GOSPODARCZEGO NA BUDYNEK BIUROWY stanowi±cym za³±cznik Nr 1c do SIWZ, przedmiarze robót - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE bran¿a drogowa - stanowi±cym za³±cznik Nr 1d do SIWZ, przedmiarach robót - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE bran¿a elektryczna- stanowi±cym za³±cznik Nr 1e do SIWZ, przedmiarach robót - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE bran¿a sanitarna-stanowi±cym za³±cznik Nr 1f do SIWZ, przedmiarach robót - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE bran¿a budowlana - stanowi±cym za³±cznik Nr 1g do SIWZ, przedmiarze robót - TECHNOLOGIA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE - stanowi±cym za³±cznik Nr 1 h do SIWZ, przedmiarze robót i rysunek - O¦WIETLENIE REAKTORA 3A 3B -stanowi±cym za³±cznik Nr 1i do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE - stanowi±cej za³±cznik Nr 1j do SIWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE - zmiana sposobu u¿ytkowania budynku socjalno-gospodarczego na budynek biurowy- stanowi±cej za³±cznik Nr 1k do SIWZ. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wspó³pracy z Zamawiaj±cym w celu uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenie na u¿ytkowanie. Zadanie realizowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê pod adresem: ftp://ftp.milomlyn.pl - wpisuj±c login: pliki@milomlyn.pl oraz has³o: Milomlyn1234 1. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ o których mowa w art.29 ust.4 ustawy oraz zastrze¿eñ o których mowa w art.36a ust.2 ustawy. 2. Zamawiaj±cy przewiduje wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy tj. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracê przez Wykonawców i Podwykonawców pracowników wykonuj±cych roboty budowlane wyszczególnione w za³±czonych do SIWZ przedmiarach robót w zakresie wykonania m.in: 1) Robót rozbiórkowych 2) Robót budowlanych 3) Robót w zakresie instalacji sanitarnych 4) Robót w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych 5) Robót w zakresie komunikacji wewnêtrznej na terenie oczyszczalni ¶cieków 6) Robót w zakresie punktu zlewnego FEK-PAK 7) Robót w zakresie reaktora biologicznego 8) Robót remontowych w budynku agregatorni 9) Robót w zakresie przebudowy zbiornika retencyjnego 10) Robót w zakresie profilowania skarp 11) Robót w zakresie przebudowy o¶wietlenia zewnêtrznego terenu 12) Robót w zakresie ogrodzenia terenu 13) Robót w zakresie przy³±cza wodoci±gowego do stacji FEK-PAK 14) Robót w zakresie o¶wietlenia reaktora 3. Wykonawca przed rozpoczêciem robót budowlanych dostarczy Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie (Wykonawcy lub podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wyznaczonych do realizacji zamówienia. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu ( jeden b±d¼ niektóre lub wszystkie) z ni¿ej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wyznaczonych do realizacji zamówienia: a) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów i nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; c) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; 5. Inspektor Nadzoru bêdzie dokonywaæ kontroli osób zatrudnionych przez Wykonawcê i zatwierdzonych podwykonawców w zakresie prawid³owego charakteru zatrudnienia, a Wykonawca umo¿liwi przeprowadzenie kontroli tych osób i dokumentów zwi±zanych z ich zatrudnieniem. Ponadto dokonywaæ bêdzie sta³ej kontroli w zakresie przestrzegania zasad BHP, a w szczególno¶ci przepisów o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r. w sprawie Bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz.U. z 2003r., Nr 47, poz. 401). 6. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci Inspektor Nadzoru zobowi±zany bêdzie do usuniêcia z budowy osób naruszaj±cych przepisy BHP lub osób zatrudnionych niezgodnie z przepisami prawa. 7. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje: 1) za niedope³nienie wymogu w zakresie zatrudnienia na podstawie umów o pracê w rozumieniu Kodeksu Pracy osób wyznaczonych do realizacji zamówienia Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci najni¿szego wynagrodzenia brutto wraz ze sk³adkami pracodawcy za ka¿dy miesi±c realizacji zamówienia za ka¿d± osobê, która nie bêdzie zatrudniona zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ, 2) niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci okre¶lone w pkt 3. 3) w przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e siê zwróciæ o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± rycza³tow± obejmuje tak¿e: 1) organizacjê i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecze budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); 2) obs³ugê geodezyjn±, wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, pomiarów i badañ w tym badañ czynników szkodliwych dla zdrowia wydzielanych przez materia³y budowlane; 3) w³a¶ciwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót oraz ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej; 4) po zakoñczeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu; 5) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy nale¿y ponie¶æ w zwi±zku z realizacj± zamówienia. 9. Na podstawie za³±czonej do SIWZ dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót nale¿y wykonaæ wszelkie roboty budowlane, tak¿e roboty nie ujête w dokumentacji, a których wykonanie jest konieczne do prawid³owej realizacji kompletnego przedmiotu zamówienia. Wobec powy¿szego wykonawca w celu prawid³owej kalkulacji wynagrodzenia, nie mo¿e jako podstawy przyjmowaæ danych zawartych w przedmiarach. Przedmiary robót, które odczytywane s± ³±cznie ze wszystkimi czê¶ciami dokumentacji projektowej mog± stanowiæ materia³ pomocniczy dla Wykonawcy do kalkulacji ceny, w zwi±zku z przyjêt± przez Zamawiaj±cego zasad± wynagrodzenia rycza³towego. 10. Ka¿dy z Wykonawców winien odwiedziæ miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków zwi±zanych z wykonywaniem prac bêd±cych przedmiotem niniejszego przetargu oraz uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania zamówienia. 11. Planuj±c wykonanie robót nale¿y wzi±æ pod uwagê zalecenia dotycz±ce warunków prowadzenia robót, w szczególno¶ci minimalnej temperatury oraz wilgotno¶ci powietrza. 12. Wszystkie roboty powinny byæ prowadzone zgodnie ze sztuk± budowlan±. Je¿eli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w za³±cznikach do niej tj. w dokumentacji projektowej, technicznej, wskazano konkretnych producentów, nazwy w³asne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materia³ów czy urz±dzeñ s³u¿±cych do wykonania niniejszego zamówienia - celem rzetelnego opracowania projektu, wszêdzie tam Zamawiaj±cy dodaje wyrazy "lub równowa¿ne". 13. Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie rozwi±zañ "równowa¿nych" opisanym przez Zamawiaj±cego, polegaj±cych na zastosowaniu materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowê, zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej. 14. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny równowa¿no¶ci proponowanych rozwi±zañ, oraz do korzystania w tym wzglêdzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza siê zmian w stosunku do za³o¿eñ dokumentacji projektowej, których skutki rzutowa³yby na przyjête w projekcie warunki architektoniczne, a zw³aszcza technologiczne. 15. Wykonawca, który powo³a siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego ( art. 30 ust. 5 ustawy pzp ). Wykonawca bêdzie zobowi±zany do³±czyæ do oferty dowody, w których wska¿e porównanie technologii, materia³ów i sprzêtu okre¶lonego w wy¿ej wymienionych dokumentach, ¿e oferowane rozwi±zanie jest rozwi±zaniem równowa¿nym i tym samym spe³nia wymagania Zamawiaj±cego 16. Podane ewentualne w opisach nazwy w³asne nie maj± na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówieñ Publicznych, a maj± jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwañ jako¶ciowych i technologicznych Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne pod warunkiem spe³nienia tego samego poziomu technologicznego i wydajno¶ciowego. 17. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporz±dzi i przedstawi Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objêtych umow±.

II.5) G³ówny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45252200-0
45252130-8
45000000-7
45233120-6
45210000-2
45100000-8
45111200-0
45110000-1
45212410-6
45450000-6
45260000-7
77300000-3
45231300-8
45310000-3
45312000-7
45317000-2
45232200-4
45330000-9
45331000-6


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-07-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych wymogów dotycz±cych przedmiotowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Do¶wiadczenie zawodowe: w okresie ostatnich 5 lat, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie) przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykona³ co najmniej 2 zadania (kontrakty) odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Przez "zadanie odpowiadaj±ce rodzajem robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia" zamawiaj±cy rozumie zadanie, które polega³o na budowie lub przebudowie lub remoncie oczyszczalni ¶cieków o przepustowo¶ci min. Qd ¶r = 200 m3/d, w zakres której wchodzi³o wykonanie kompletnego reaktora (reaktorów) biologicznego wraz z wyposa¿eniem technologicznym z zastosowaniem technologii osadu czynnego w uk³adzie przep³ywowym ci±g³ym z pionowymi osadnikami wtórnymi o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 3 000 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzy miliony z³otych ) dla ka¿dego zamówienia (zadania). Weryfikacja spe³nienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 3 do SIWZ), a nastêpnie na podstawie wype³nionego formularza stanowi±cego za³±cznik Nr 6 do SIWZ. b) Kadra techniczna - Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³: 1) jedn± osob± przewidzian± na stanowisko kierownika robót budowlanych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, jak równie¿ inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie zamówienia, posiadaj±c± co najmniej 5 - letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w bezpo¶rednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych; 2) jedn± osob± przewidzian± na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, jak równie¿ inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie zamówienia, posiadaj±c± co najmniej 5 - letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w bezpo¶rednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych; 3) jedn± osob± przewidzian± na stanowisko kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, jak równie¿ inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie zamówienia, posiadaj±c± co najmniej 5 - letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w bezpo¶rednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych; 4) jedn± osob± przewidzian± na stanowisko kierownika robót drogowych, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ciach drogowej, jak równie¿ inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie zamówienia, posiadaj±cy co najmniej 5 - letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w bezpo¶rednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych; 5) jedn± osob± przewidzian± do rozruchu technologicznego oczyszczalni ¶cieków posiadaj±c± co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie w zakresie rozruchu technologicznego min. 2 oczyszczalni ¶cieków o przepustowo¶ci min. Qd ¶r = 200 m3/d przy czym dopuszczalne jest ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê. W przypadku uprawnieñ budowlanych dla poszczególnych osób dopuszcza siê odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalno¶ci nabyte w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w pañstwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrze¿eniem przepisu art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm. ) oraz przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2018, poz. 2272 ze zm.). Weryfikacja spe³nienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 3 do SIWZ), a nastêpnie na podstawie wype³nionego formularza stanowi±cego za³±cznik Nr 7 do SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. 4. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.1-9.3. 10. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1 niniejszego Rozdzia³u sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Powy¿sze dotyczy równie¿ wspólników spó³ki cywilnej. Dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia wymienione w pkt. 9.1-9.3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia na wezwanie Zamawiaj±cego. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. 11. Je¶li Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9 niniejszego Rozdzia³u sk³ada: 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1 niniejszego Rozdzia³u Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym, ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.2 niniejszego Rozdzia³u Wykonawca sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 11, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy odno¶nie terminu wydania przedmiotowych dokumentów, o którym mowa w pkt. 11 stosuje siê odpowiednio. 13. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 9.2 niniejszego Rozdzia³u, sk³ada dokument, o którym mowa w pkt.11.2, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych (zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty wraz z podaniem przyczyny braku mo¿liwo¶ci uzyskania wymaganych dokumentów. 2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporz±dzonego zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Dokument nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Potwierdzenie wniesienia wadium. Pe³nomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli dotyczy. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w niniejszym postêpowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. 1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 50.000,00 z³ ( s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych). 2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach: 1. w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdzia³u SIWZ; 2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2019 poz. 310, 836 i 1572 ). Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w I³awie, Oddzia³ w Mi³om³ynie Nr 75 8831 1025 2003 0000 0228 0003 z dopiskiem "Wadium w przetargu pn. ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ¦CIEKÓW W MI£OM£YNIE - II ETAP ORG.271.7.2020". Wykonawca do³±cza do oferty kserokopiê wp³aty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê i godzinê uznania rachunku Zamawiaj±cego. 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w pozosta³ych akceptowanych formach (orygina³) nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Wadium musi byæ w posiadaniu Zamawiaj±cego najpó¼niej z chwil± up³ywu terminu sk³adania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±. 6. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz musi byæ czynno¶ci± jednostronnie zobowi±zuj±c±, mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu, obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty kwoty wadium na rzecz Zamawiaj±cego. 7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 8. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium okre¶la ustawa.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
GWARANCJA40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1.1 Dopuszcza siê zmianê terminu realizacji niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1.gdy z powodu klêski ¿ywio³owej lub niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. niespotykanie obfite opady deszczu, ¶niegu powtarzaj±ce siê w d³u¿szym przedziale czasowym lub cechuj±ce siê du¿± intensywno¶ci±, b±d¼ inne zdarzenia nag³e, których w momencie zawarcia umowy nie mo¿na by³o przewidzieæ) terminowe wykonanie zamówienia nie jest mo¿liwe; 2. gdy z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków (w rozumieniu art. 3571.k.c.) spe³nienie ¶wiadczenia przez Wykonawcê w umownym terminie by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³o mu ra¿±c± strat±, czego strony nie mog³y przewidzieæ przy zawarciu umowy; 3. wyst±pienie wad dokumentacji projektowej skutkuj±cej konieczno¶ci± dokonania zmian w dokumentacji projektowej, je¿eli uniemo¿liwia to lub wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na termin wykonania robót, 4. wyst±pienia opó¼nienia w dokonaniu czynno¶ci lub ich zaniechania przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 5. odmowy wydania przez w³a¶ciwe organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. z przyczyn niezawinionych przez wykonawcê, 1.2. Zamawiaj±cy dopuszcza konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaj±cych ze zmiany w obowi±zuj±cych przepisach, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. 1.3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy winny zostaæ dokonane wy³±cznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.