Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-11-23
Og³oszenie nr 613071-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.
Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 2: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 2, krajowy numer identyfikacyjny
36706616700000, ul.
Pu³askiego
25
,
15-337
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
85 7465505, e-mail
zsps2@um.bialystok.pl, faks
85 7465630.
Adres strony internetowej (URL): https://zsps2.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zsps2.bialystok.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej w postaci papierowej
Adres:
Zespó³ Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Bia³ymstoku, ul. Pu³askiego 25, 15-337 Bia³ystok (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku
Numer referencyjny:
ZSP2.260.10.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Bia³ymstoku przy ul. Pu³askiego 25, o parametrach nie gorszych ni¿: 1) gêsto¶æ w temp. 150C - max 860 kg/m3 2) warto¶æ opa³owa - min 42.6 MJ/kg 3) lepko¶æ kinematyczna - max 6 mm2/s 4) pozosta³o¶æ po spopieleniu - max 0.01 % (m/m) 5) zawarto¶æ siarki - max 0.1 % (m/m) 6) zawarto¶æ wody - max 200 mg/kg 2. Oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 "Przetwory naftowe. Oleje opa³owe" w zakresie lekkiego oleju opa³owego oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008) oraz Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1822). 3. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zapotrzebowanie na lekki olej opa³owy, bêd±cy przedmiotem zamówienia, w okresie obowi±zywania umowy: 1) w ramach zamówienia podstawowego - ilo¶æ minimalna (gwarantowana) - 80 000 litrów, 2) w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - mo¿liwo¶æ zwiêkszenia ilo¶ci o maksymalnie 40 000 litrów, w zale¿no¶ci od zapotrzebowania Zamawiaj±cego. 4. Dostawy stanowi±ce przedmiot zamówienia (w ramach zamówienia podstawowego i opcjonalnego) bêd± realizowane sukcesywnie na podstawie zamówienia telefonicznego, potwierdzonego w tym samym dniu poczt± elektroniczn±, przeciêtnie raz w miesi±cu (z zastrze¿eniem, ¿e w miesi±cach zimowych mog± zdarzyæ siê 2 tankowania), ka¿dorazowo w ilo¶ci ok. 10 000 litrów. Termin dostawy oleju opa³owego nie mo¿e przekraczaæ 48 godzin od z³o¿enia zamówienia. Dostawy winny odbywaæ siê w dni robocze (poniedzia³ek - pi±tek) w godzinach od 7:00 do 14:00, przy u¿yciu autocystern zaopatrzonych w instalacjê pomiarow±. 5. W przypadku, gdy w SIWZ zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od okre¶lonych w SIWZ. W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ okre¶lonych w SIWZ, Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania od dnia podpisania umowy (jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 4 stycznia 2021 r.)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
w celu potwierdzenia spe³nienia warunku, Wykonawca winien wykazaæ, i¿ posiada aktualn± koncesjê uprawniaj±c± do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U.
z 2020 r. poz. 833)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Wykonawca sk³ada: ? odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Zamawiaj±cy, dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej, ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie warunku dotycz±cego posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
- koncesja uprawniaj±ca do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu
paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne
(Dz.U. z 2020 r. poz. 833).
Zamawiaj±cy, dla potwierdzenia spe³nienia ww. warunku, skorzysta z rejestru i wykazu danych Urzêdu Regulacji Energetyki.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e nie podlegaj± oni wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenie wstêpne (na lub wg za³. nr 2 do SIWZ) - sk³adaj± wszyscy Wykonawcy - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców - na wezwanie Zamawiaj±cego (oferta oceniona najwy¿ej), 3) dokument, o którym mowa w Rozdz. IX SIWZ, sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdz. V SIWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego (oferta oceniona najwy¿ej). 2. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - - ka¿dy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz z innymi Wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w postêpowaniu (na lub wg za³. nr 3 do SIWZ). 3. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, Wykonawca wraz ze z³o¿eniem ww. o¶wiadczenia, mo¿e z³o¿yæ dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innymi Wykonawcami nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 4 500 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce piêæset z³).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy
w PEKAO Bank Polski S.A. nr 56 1240 5211 1111 0010 4684 1046, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: "wadium - dostawa oleju".
4. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach (orygina³) mo¿na z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego (sekretariat szko³y), a potwierdzenie wraz z kopi± z³o¿onego dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty lub orygina³ dokumentu wadium za³±czyæ do oferty (luzem), a kopiê dokumentu wadium wpi±æ do oferty.
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium
w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub porêczeñ) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli wadium nie zosta³o wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
8. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z § 10 umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w tre¶ci umowy w zakresie: 1) zmiany warto¶ci umowy brutto okre¶lonej w § 4 ust. 1 oraz pkt 1 i 2 w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub wysoko¶ci podatku akcyzowego o kwotê wynikaj±c± ze zmiany tej stawki i/lub wysoko¶ci podatku akcyzowego ze skutkiem od dnia jej obowi±zywania, 2) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu stron umowy, w tym zmiany parametrów lekkiego oleju opa³owego, 3) zmiany producenta oleju wskazanego w § 4 ust. 3 umowy z powodu okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy. 3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie podwykonawcy, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê. 4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 i 3, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê wraz z opisem okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do dokonania takiej zmiany oraz jego akceptacja przez drug± stronê umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:40,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Obs³uga weterynaryjna Schroniska dla Zwierz±t "Dolina Dolistówki" w Bia³ymstoku - uzupe³nienie
- Kompleksowe us³ugi polegaj±ce na przegl±dzie i konserwacji d¼wigów, prace remontowe oraz przegl±dy specjalne d¼wigów w obiektach Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokó³ce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o warto¶ci nieruchomo¶ci w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Bia³ymstoku - czê¶æ I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - czê¶æ II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokó³ka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego dla S±du Rejonowego w Kielcach w sezonie grzewczym 2025/2026"
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPA£OWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.