eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieREMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU UL. PADEREWSKIEGO 6 -ETAP I

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-19



Og³oszenie nr 612974-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

S±d Rejonowy w ¦winouj¶ciu: REMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU UL. PADEREWSKIEGO 6 -ETAP I
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy w ¦winouj¶ciu, krajowy numer identyfikacyjny 32465900000000, ul. ul. Paderewskiego  6 , 72-600  ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 91 326 28 65, e-mail mbodio@swinoujscie.sr.gov.pl, faks 91 326 28 65.
Adres strony internetowej (URL): www.swinoujscie.sr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.swinoujscie.sr.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.swinoujscie.sr.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ pisemnie np. za po¶rednictwem operatora pocztowego, poczty kurierskiej lub osobi¶cie
Adres:
S¡D REJONOWY W ¦WINOUJ¦CIU UL. PADEREWSKIEGO 6, 72-600 ¦WINOUJ¦CIE


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: REMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU UL. PADEREWSKIEGO 6 -ETAP I
Numer referencyjny: ZP/1/PN/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Remont budynku S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu ul. PADEREWSKIEGO 6 -ETAP I". Przewidywany zakres robót zosta³ opisany w za³±cznikach nr 5,6,7 i 10 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnêtrzna budynku S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu, która obejmuje: - wykonanie nowego szybu windowego wraz z monta¿em windy, - wykonanie nowego wej¶cia do budynku w elewacji bocznej, stanowi±cego doj¶cie do windy od poziomu terenu, - prace rozbiórkowe, budowlane i uzupe³niaj±ce zwi±zane z budow± szybu windowego, - remont i przebudowa zespo³u ³azienek na parterze, wraz z wydzieleniem toalety dla osób niepe³nosprawnych, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej w nowym zespole toalet.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 1)Przedmiot zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia: do 200 000 z³ netto. 3) Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zgodnie z warunkami dotycz±cymi zamówienia podstawowego oraz przeprowadzonych negocjacji.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-06-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Minimalny poziom zdolno¶ci: - zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 400.000,00 z³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Minimalny poziom zdolno¶ci: - zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e: a) wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie lub nadbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci. W sytuacji, gdy wykonawca w zakresie do¶wiadczenia polega na zdolno¶ciach technicznych i zawodowych podmiotów trzecich na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, minimum jeden z tych podmiotów musi wykazaæ spe³nienie przedmiotowego warunku w ca³o¶ci. b) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum 1 osob± na stanowisku Kierownika Budowy. Wymagane wykszta³cenie i kwalifikacje: wykszta³cenie wy¿sze, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, aktualne za¶wiadczenia Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa. Warunek zostanie uznany za spe³niony przez z³o¿enie o¶wiadczenia na druku ofertowym. Uwaga dotycz±ca stanowiska wskazanych powy¿ej: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Kieruj±c siê powy¿szymi przepisami Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej. Uwaga - ilekroæ w SIWZ jest mowa o: - "Kierowniku budowy" lub "kierowniku robót" nale¿y przez to rozumieæ odpowiednio kierownika budowy lub kierownika robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zmianami); - "budowie", "remoncie", "rozbudowie", "przebudowie", "odbudowie", "nadbudowie" nale¿y przez to rozumieæ odpowiednie pojêcia okre¶lone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zmianami); W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania. Za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia w miejscu publicznie dostêpnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Je¿eli w tym dniu ¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem og³oszenia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenia dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielne na spó³kê. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. b) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W przypadku sk³adania oferty przez spó³kê cywiln± wykonawca musi z³o¿yæ oddzielne za¶wiadczenia dla ka¿dego ze wspólników oraz oddzielne na spó³kê. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. c) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) dokument/dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ten/ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który/którzy w ramach konsorcjum bêdzie/bêd± odpowiada³/odpowiadali za spe³nienie tego warunku. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom - Opis produktów równowa¿nych, je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie, zgodnie z Rozdzia³em XV SIWZ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y do³±czyæ do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdzia³em I pkt 3 siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 2) o¶wiadczenie, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 3) o¶wiadczenie, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 3 ppkt 2) siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 4) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 4 ppkt 2 siwz, je¿eli wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej. 5) odpowiednie pe³nomocnictwa tylko w sytuacjach okre¶lonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (Rozdzia³ III pkt 1 siwz); Ww. pe³nomocnictwa nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej. 6) o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do siwz wskazuj±ce cze¶æ zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (je¿eli wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców); W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jedno wspólne o¶wiadczenie. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Wysoko¶æ kary umownej za przekroczenie terminu realizacji zamówienia20,00
Okres gwarancji i rêkojmi20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ na podstawie art. 144 ustawy pzp. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, polegaj±cych na: 1) zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy; 2) zmianie wynagrodzenia; 3) zmianie osób, o których mowa w § 2 ust.2 niniejszej umowy. 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) wyst±pi konieczno¶æ wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które bêd± mia³y wp³yw na przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy; 2) wyst±pi potrzeba uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowê w wyniku wprowadzenia koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym; 3) w toku wykonywania, wprowadzenia dodatkowych badañ, ekspertyz itp. i bêdzie to mia³o wp³yw na harmonogram i termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy; 4) w toku wykonywania przedmiotu umowy wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym klêski ¿ywio³owe, warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±ce, ze wzglêdów technologicznych prowadzenia robót - pomimo do³o¿enia przez Wykonawcê wszelkich starañ, aby roboty mog³y zostaæ zrealizowane. Na tê okoliczno¶æ Kierownik Budowy pismo, które potwierdzi Koordynator; 5) wyst±pi okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, nast±pi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê; 6) wyst±pi wstrzymanie przez organy administracji publicznej (w tym orzeczenie s±du) prac objêtych Umow±, w szczególno¶ci z powodu zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia na budowie - o czas wstrzymania prac 7) wyst±pi± nieprzewidziane warunki realizacji tj.: odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji podziemnej, odkrycie wadliwie wykonanych robót przez poprzednich wykonawców, i bêdzie to mia³o wp³yw na harmonogram rzeczowo-finansowo-terminowy i termin wykonania przedmiotu niniejszej umowy. 8) wyst±pi niezawinione przez Wykonawcê opó¼nienie Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy i dokumentów, od których uzale¿niona jest mo¿liwo¶æ wykonania obowi±zków na³o¿onych Umow± na Wykonawcê lub Zamawiaj±cego lub opó¼nienia Zamawiaj±cego w przyst±pieniu do dokonania odbiorów; 9) wyst±pi kolizja realizowanych robót budowlanych z innymi pracami realizowanymi na zlecenie Zamawiaj±cego lub podmioty trzecie 10) wyst±pi konieczno¶æ realizacji zamówieñ uzupe³niaj±cych w przypadku gdy realizacja zamówienia uzupe³niaj±cego bêdzie mieæ wp³yw na terminowo¶æ realizacji zamówienia objêtego niniejsz± umow± (zamówienia podstawowego) 11) wyst±pi opó¼nienie po stronie organów administracji publicznej z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy 12) w przypadku wyst±pienia zdarzeñ stanowi±cych si³ê wy¿sz±. 13) w sytuacji, gdy na termin realizacji przedmiotu umowy wp³yn± lub bêd± mog³y mieæ wp³yw okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), dotycz±ce w szczególno¶ci: a) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy; b) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych; c) poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych; d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych; e) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±. 4. Zmiana wynagrodzenia lub przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) ulegnie zmianie urzêdowa stawka VAT na roboty budowlane; 2) wyst±pi konieczno¶æ zastosowania rozwi±zania projektowego zamiennego, bez którego wykonanie przedmiotu umowy by³oby niemo¿liwe lub obarczone b³êdem; 3) wyst±pi konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, potrzebê poprawy funkcjonalno¶ci, estetyki lub obni¿enia kosztów eksploatacji 4) wyst±pi konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych z uwagi na czasow± lub ca³kowit± niedostêpno¶æ materia³ów lub technologii (np. zaprzestania produkcji); 5) wyst±pienia konieczno¶ci zmniejszenia zakresu robót przez Zamawiaj±cego, je¿eli wykonanie tych robót nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, 6) na zmianê wynagrodzenia bezpo¶redni wp³yw bêd± mieæ okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) 5. Wycena robót wprowadzonych w wyniku zmian wymienionych w ust. 2, 3 i 4 bêdzie sporz±dzona na podstawie cen jednostkowych nowych elementów robót w oparciu o poni¿sze zasady: 1) pozycje robót zostan± wprowadzone na podstawie Katalogów Nak³adów Rzeczowych (KNR), 2) warto¶æ wynagrodzenia wynikaj±ca z tych pozycji zostanie wyliczona w formie kosztorysu sporz±dzonego metod± szczegó³ow±, przy zastosowaniu nastêpuj±cych no¶ników cenotwórczych wskazanych w dostêpnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzieñ sporz±dzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcê wymaga akceptacji Zamawiaj±cego): a) stawka roboczogodziny "R" - zgodna z ofert± z³o¿on± przez Wykonawcê w postêpowaniu przetargowym, b) koszty po¶rednie "Kp" (R+S) - ¶rednie dla województwa zachodniopomorskiego, c) zysk kalkulacyjny "Z" (R+S+Kp) - ¶rednie dla województwa zachodniopomorskiego, d) ceny jednostkowe sprzêtu i materia³ów (³±cznie z kosztami zakupu) bêd± przyjmowane wed³ug ¶rednich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materia³ów i sprzêtu zostan± przyjête na podstawie ogólnie dostêpnych katalogów, w tym równie¿ cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp., 3) roboty niewykonane lub wykonane w ograniczonym zakresie Wykonawca wyceni zgodnie z kosztorysem ofertowym. 6. Zmiany wskazane w ust. 4 pkt 3 i 4 bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. 7. Ka¿da ze wskazanych w ust. 4 pkt 2 - 4 zmian mo¿e byæ powi±zana z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych w ust. 5 niniejszego paragrafu. 8. Zmiana polegaj±ca na wprowadzeniu robót zamiennych, których warto¶æ nie zmienia wynagrodzenia umownego okre¶lonego w § 9 ust. 2 niniejszej umowy, nast±pi na zasadach wskazanych w ust. 5 niniejszego paragrafu. Przy czym w rozumieniu niniejszej umowy przez roboty zamienne rozumie siê takie rozwi±zania, które nie wykraczaj± poza przedmiot zamówienia a wprowadzaj± jedynie zmiany, które ulepszaj± realizowane zamówienie np. poprawiaj± jego jako¶æ, funkcjonalno¶æ, estetykê, obni¿aj± koszty eksploatacji lub usprawniaj± proces budowy b±d¼ zamieniaj± prace i nak³ady w danej kategorii CPV. 9. Wprowadzenie zmian wskazanych w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu nast±pi aneksem do niniejszej umowy sporz±dzonym na podstawie protoko³u konieczno¶ci sporz±dzonego przez Zamawiaj±cego. 11. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w ust. 10, obowi±zywaæ bêdzie od podpisania aneksu i bêdzie obejmowaæ wyrównanie za okres od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w ust. 10, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia z³o¿enia wniosku (o¶wiadczenia wraz z uzasadnieniem oraz dowodami potwierdzaj±cymi wp³yw zmian na wynagrodzenie Wykonawcy), o których mowa w ust. 16. 12. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 13. W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 ustawy pzp, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±cego ze zmiany wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej. 14. W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 3 ustawy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jaki bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ przy uwzglêdnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie. 15. W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 4 ustawy wynagrodzenie ulegnie modyfikacji o warto¶æ kosztu Wykonawcy jaki bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ, a wynikaj±cego ze zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. 16. Za wyj±tkiem sytuacji, o której mowa w ust. 12, wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w ust. 10, wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê o¶wiadczenia wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dowodami potwierdzaj±cymi wp³yw zmian, o których mowa w ust. 13 - 15 na wynagrodzenie Wykonawcy. 17. Zmiana polegaj±ca na zmianie sposobu spe³nienia ¶wiadczenia mo¿e nast±piæ w sytuacji okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19), dotycz±cych w szczególno¶ci: a) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji przedmiotu umowy; b) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych; c) poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem Covid-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych; d) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych; e) innych okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± b±d¼ w istotnym stopniu ograniczaj± mo¿liwo¶æ wykonania umowy zgodnie z jej tre¶ci±. 18. Zmiany wskazane w ust. 17 bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a Zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. Ka¿da ze wskazanych w ust. 17 zmian mo¿e byæ powi±zana ze zmian± wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. 19. Wprowadzenie zmian, wynikaj±cych z wyst±pienia wirusa SARSCoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) wymaga dodatkowo przed³o¿enia przez Wykonawcê informacji o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem wirusa SARSCoV-2 lub choroby wywo³anej tym wirusem (COVID-19) na nale¿yte wykonanie umowy oraz potwierdzenia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê Wykonawca, poprzez stosowne o¶wiadczenia lub dokumenty. 20.Zmiana polegaj±ca na zmianie osób, wymienionych w § 2 ust. 2 - 6 niniejszej umowy, nastêpowaæ mo¿e na wniosek Wykonawcy, za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. Wykonawca do wniosku do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e proponowane osoby posiadaj± odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe. Osoby proponowane przez Wykonawcê musza spe³niaæ wymagania opisane w SIWZ. 21. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci: 1) opis propozycji zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) opis wp³ywu zmiany na harmonogram rzeczowo - finansowo - terminowy i termin wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowi±zany, zgodnie z Rozdzia³em V pkt 5 ppkt 1 siwz do z³o¿enia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, okresu ich wa¿no¶ci oraz form, w jakich dokumenty te mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia: - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, 2) o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporz±dzenia: - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporz±dzenia, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporz±dzenia, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia stosuje siê odpowiednio. 4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 5. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, sk³ada dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy, je¿eli zamawiaj±cy wymaga³ zgodnie z Rozdzia³em V pkt 5 ppkt 1 siwz z³o¿enia tego dokumentu. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporz±dzenia stosuje siê. 6. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu, o którym mowa w pkt 5, z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; 2) Ww. o¶wiadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 4) Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.