eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Górowo Iławeckie: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
Numer ogłoszenia: 61252 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny , ul. Armii Czerwonej 24, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 7064, faks 89 762 7077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy sprzętu rehabilitacyjnego tj. : 1) Lampy kwarcowej UVA / UVB - szt. 1 2) Aparatu do krioterapii - szt. 1 3) Aparatu do terapii falą uderzeniową - szt. 1 4) Rotora elektrycznego - szt. 1 5) Wyciągu Perschla - szt. 1 2. Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia publicznego jeżeli zsumowana wartość (poszczególnych części ) złożonych ofert przewyższy środki finansowe przeznaczone na sfinansowanie zamówienia publicznego. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu ograniczenia zakresu zamówienia publicznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ 3. Aktualny na dzień składania ofert, dokument z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. XII SIWZ - dokumenty opisane w pkt A, ppkt 3 składane oddzielnie, pozostałe wspólnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgorowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny ul. Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie Sekretariat szpitala.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny ul. Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie Sekretariat szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A -Dostawa lampy kwarcowej UVA / UVB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa kwarcowa UVA/B przeznaczona do terapii z wykorzystaniem promieniowania UVA i UVB. Lampa umieszczona na statywie jezdnym z możliwością regulacji kąta nachylenia promienników do płaszczyzny podłoża ( równolegle do podłoża ). Ilość - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Dostawa aparatu do krioterapii - KRIOPOL R-26 lub równoważny z dodatkowym zbiornikiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie grzałkowe do wykonywania kriostymulacji strumieniem pary azotu z temperaturą roboczą ok. 150 -160oC przy wylocie z dyszy po upływie ok. 30 sekund od włączenia urządzenia Ilość - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Dostawa aparatu do terapii falą uderzeniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do terapii falami uderzeniowymi wyposażony w 2 niezależne kanały do jednoczesnej terapii 2 pacjentów. Ilość - szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D - Dostawa rotora elektrycznego ( MOTOmed viva 2 na kończyny dolne lub górne, lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do terapii ruchowej napędzane silnikiem, przystosowane do ćwiczeń czynnych, czynnych z oporem lub biernych kończyn dolnych, lub górnych. Urządzenie z monitorem ukazującym informacje o przebiegu przeprowadzanego treningu oraz partie ćwiczeń aktywnych i pasywnych. Ilość - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E - Dostawa wyciągu Perschla.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do trakcji kręgosłupa za podudzia do pozycji Perschla, do montażu w kabinach UGUL. Przyrząd przystosowany do wykonywania zabiegów na pacjentach o wadze do 150 kg wyposażony w wciągarkę ręczną, system zbloczy z linką i tapicerowaną półkę wyciągową. Ilość - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.