Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 612403-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.
Gmina Janów Podlaski: ODBIÓR I ZAGOSAPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY JANÓW PODLASKI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Janów Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny
03023754600000, ul.
ul. Bialska
6a
,
21-505
Janów Podlaski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
833 413 073, e-mail
ug@janowpodlaski.pl, faks
833413077.
Adres strony internetowej (URL): www.ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Janów Podlaski ul. Bialska 6a, 21-505 Janów Podlaski (pokój Nr 104 sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR I ZAGOSAPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY JANÓW PODLASKI
Numer referencyjny:
BUA.271.4.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Janów Podlaski, powstających na nieruchomościach zamieszkałych i w części niezamieszkałych przez mieszkańców oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)". Na terenie gminy obowiązuje system pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów. 2. Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i w części niezamieszkałych, 1) selektywnie zebranych: a) papieru, b) metali, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, c) szkła, d) bioodpadów, e) popiołu. 2) niesegregowane (pozostałe z procesu segregacji) odpady komunalne, 3. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w Janowie Podlaskim przy ul. Przechodniej 4 obejmujący następujące rodzaje odpadów: a) papier; b) metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe; c) szkło; d) bioodpady; e) popiół; f) przeterminowane leki; g) meble i inne odpady wielkogabarytowe; h) zużyte baterie i akumulatory; i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; j) zużyte opony; k) odpady budowlane i rozbiórkowe; l) odpady niebezpieczne i chemikalia; m) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek, n) odpady tekstylne i odzież. 4. Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych na obszarze zabudowy jednorodzinnej w worki foliowe wykonane z folii HDPE na odpady selektywnie zebrane: 1) 60 l w kolorze szarym na popiół - (grubość folii - 0,06 mm), 2) 120 l w kolorze niebieskim na papier - (grubość folii - 0,02 mm), 3) 120 l w kolorze zielonym na szkło - (grubość folii - 0,06), 4) 120 l w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - (grubość folii - 0,02 mm), Worki powinny być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone. Pierwszą partię worków po jednym dla każdej frakcji należy dostarczyć właścicielom nieruchomości w terminie do 20 dni od dnia obowiązywania umowy, następne zaś w terminach odbioru odpadów wynikających z harmonogramu. 5. Częstotliwość i zasady odbioru odpadów komunalnych. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca będzie realizował z częstotliwością: 1) na obszarach o zabudowie jednorodzinnej: a) odpady selektywnie zebrane: - papier - raz na kwartał, - metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe - raz w miesiącu, - szkło - raz na kwartał, - bioodpady - od kwietnia do października - raz na 2 tygodnie, od listopada do marca - raz w miesiącu, - popiół - od października do kwietnia raz w miesiącu, oraz raz w miesiącu lipcu; b) niesegregowane (pozostałe z procesu segregacji) odpady komunalne - od kwietnia do października - raz na 2 tygodnie, od listopada do marca - dwa razy w miesiącu. 2) na obszarach o zabudowie wielorodzinnej: a) odpady selektywnie zebrane: - papier i tektura -raz na kwartał, - metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe -raz w miesiącu, - szkło opakowaniowe -raz na kwartał, - ulegające biodegradacji - od kwietnia do października - raz w tygodniu, od listopada do marca - dwa razy w miesiącu, - popiół - od października do kwietnia raz w miesiącu, oraz w miesiącu lipcu; b) niesegregowane (pozostałe z procesu segregacji) odpady komunalne - od kwietnia do października - raz w tygodniu, od listopada do marca - dwa razy w miesiącu. 3) odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych następował będzie w dni otwarcia punktu lub według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy we własnym zakresie kontenery na odpady budowlane i rozbiórkowe oraz meble i inne odpady wielkogabarytowe. 4) odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie realizował sukcesywnie przez cały okres realizacji zamówienia. 5) z nieruchomości o utrudnionym dojeździe (grząskie drogi gruntowe) Wykonawca w trakcie realizacji umowy w porozumieniu z Wójtem Gminy może ustalić odrębne terminy odbioru odpadów niż dla pozostałych nieruchomości z danej miejscowości. 6) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej w miejscu przekazania odpadów komunalnych odebranych od właścicieli celem ich dalszego zagospodarowania. 7) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach segregacji odpadów i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Zamawiający wspólnie z Wykonawcą opracuje zasady segregacji odpadów oraz sporządzi harmonogram odbioru odpadów, który po uzgodnieniu obu stron Zmawiający będzie publikował na swojej stronie internetowej www.janowpodlaski.plw zakładce Mieszkaniec/Gospodarka Odpadami Komunalnymi; 8) zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. Odbiór i transport odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie nie może się odbywać jednocześnie na jeden środek transportowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca przyjmuje odpady jako odpady zmieszane po czym powiadamia o tym fakcie właściciela nieruchomości oraz w terminie 5 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji pisemnie lub drogą elektroniczną poinformuje Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną i protokół z zaistniałego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 10) Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji np.: nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, w przeciągu najpóźniej 3 dni od zawiadomienia pocztą elektroniczną, faxem lub telefonicznie. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu w ten sam sposób. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiednich standardów sanitarnych oraz standardów ochrony środowiska w szczególności do zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru i transportu. Wszelkie zanieczyszczenia powstałe podczas odbioru odpadów Wykonawca winien niezwłocznie uprzątnąć. 12) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym pojazdów i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego. Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów oraz wyciekiem płynów pochodzących np. z rozwarstwienia bioodpadów, podczas ich załadunku i transportu. 7. Wszystkie powyższe rodzaje odpadów przyjmowane są w ilościach faktycznie powstałych w gospodarstwach domowych, nie wskazujących na ich przemysłowy, usługowy oraz produkcyjny charakter. PSZOK będzie funkcjonował przez cały okres obowiązywania umowy - 2 dni w miesiącu. Wykonawca dbać będzie o czystość i porządek na terenie PSZOK w Janowie Podlaskim oraz na terenie bezpośrednio przyległym, a zebrane odpady winne być na bieżąco przekazywane do Regionalnej Instalacji Przetworzenia Odpadów Komunalnych w Białej Podlaskiej, uprawnionemu przedsiębiorcy do recyklingu lub zagospodarowane we własnym zakresie. 8. Pozostałe obowiązki Wykonawcy. 1) Usługa odbioru i transportu odpadów powinna odbywać się zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) oraz zgodnie z obowiązującymi w czasie trwania umowy Uchwałami Rady Gminy Janów Podlaski tj. Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Janów Podlaski oraz uchwałą w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczonych usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomościi zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 2) Wykonawca jako załączniki do faktury miesięcznej załączy ewidencję rodzajową i ilościową odebranych odpadów wraz z dowodami ważenia. Z przedłożonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Janów Podlaski. 9. Dane charakteryzujące zamówienie: 1) powierzchnia gminy - 135,73 km2 2) liczba nieruchomości zamieszkałych i osób zamieszkujących zawarto w tabeli SIWZ w Rozdziale III - Przedmiot zamówienia, pkt 9 Liczba nieruchomości i liczba mieszkańców może ulec zmianie w okresie realizacji umowy co nie wpływa na realizację zamówienia. 10. Prognozowana ilość odpadów pochodząca z nieruchomości zamieszkałych i w części niezamieszkałych oraz z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych do odebrania w 2021 r. zawarto w tabeli SIWZ w Rozdziale III - Przedmiot zamówienia pkt 10. Odpady odbierane będą z: 1) pojemników o pojemności 110l,120l, 240l, 1100l, 7000l; 2) worków o pojemności 60l, 120l.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 90513100-7 |
| 90512000-9 |
| 90511000-2 |
| 90533000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01 lub zakończenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
- aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Janów Podlaski w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
- zezwolenie na zbieranie i transport odpadów,
- wpis do bazy danych BDO.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych w ilości co najmniej 300Mg, w sposób ciągły przez minimum 12 miesięcy;
Zamawiający wymaga od Wykonawców dysponowania specjalistycznym sprzętem:
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
Pojazdy do odbioru odpadów muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 września 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 poz. 122). Wykonawca musi dysponować bazą magazynowo - transportową usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439) prowadzonego przez Wójta Gminy Janów Podlaski w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
b) aktualne zezwolenie właściwego organu na zbieranie i transport odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r., poz. 797 z późn.zm.),
c) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
d) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy zawierającego wykaz dostępnych Wykonawcy urządzeń technicznych, które zostaną wykorzystywane do realizacji zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP z innymi wykonawcami, którzy złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Kryterium " cena" | 60,00 |
| 2. Kryterium " termin płatności" | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy, a zmiana będzie dotyczyła w szczególności zdarzeń: 1. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku do rozliczenia przyjmie się kwotę netto i naliczony podatek wg nowej stawki VAT. 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku VAT. 3. W przypadku zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz rozporządzeń wykonawczych , a także w przypadku zmian w prawie miejscowym w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi. 4. Wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a wpływają na jej realizację. 5. Zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r,poz. 1843) nie stanowi: a) zmiany przedstawiciela Zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy,b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osobowe oraz rachunku bankowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI JANÓW PODLASKI
więcej: przetargi JANÓW PODLASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Baranów Sandomierski oraz z PSZOK w Skopaniu i zimnego popiołu z wyznaczonych miejsc na terenie Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





