Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-13
Wrocław: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA DROGACH KRAJOWYCH Nr 5, 94 i 36
ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE w podziale na części:
CZĘŚĆ I : obejmująca sprzątanie pasa drogowego oraz trzykrotne mycie urządzeń
drogowych na drogach krajowych Nr 5,94 i 36;
CZĘŚĆ II :obejmująca sprzątanie parkingów w miejscowości Juszczyn i Komorniki
przy drodze krajowej Nr94 oraz w miejscowości Sanie przy drodze krajowej Nr 5
Numer ogłoszenia: 61228 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA DROGACH KRAJOWYCH Nr 5, 94 i 36 ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE w podziale na części: CZĘŚĆ I : obejmująca sprzątanie pasa drogowego oraz trzykrotne mycie urządzeń drogowych na drogach krajowych Nr 5,94 i 36; CZĘŚĆ II :obejmująca sprzątanie parkingów w miejscowości Juszczyn i Komorniki przy drodze krajowej Nr94 oraz w miejscowości Sanie przy drodze krajowej Nr 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA DROGACH KRAJOWYCH Nr 5, 94 i 36 ADMINISTROWANYCH PRZEZ REJON W WOŁOWIE w podziale na części: CZĘŚĆ I : obejmująca sprzątanie pasa drogowego oraz trzykrotne mycie urządzeń drogowych na drogach krajowych Nr 5,94 i 36; CZĘŚĆ II :obejmująca sprzątanie parkingów w miejscowości Juszczyn i Komorniki przy drodze krajowej Nr94 oraz w miejscowości Sanie przy drodze krajowej Nr 5 Zakres rzeczowy : Sprzątanie pasa drogowego - 157,9 km trzykrotne mycie : pachołków - 3.190 szt, znaków - 1830 szt, bariery, poręcze - 15.923 mb; awaryjne sprzątanie po wypadkach dr nr 5 - 7000m2, sprzątanie parkingów - 11.380 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie- podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. I. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) 2 usługi w zakresie sprzątania pasa drogowego. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. I muszą spełniać łącznie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.2. ( poniżej ), na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art.24 ust.1 pkt1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 7. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 4 i5 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg krajowych I Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie 56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 9. Koszt 1 egzemplarza 10,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg krajowych I Autostrad Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie 56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 1 - Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pasa drogowego oraz trzykrotne mycie urządzeń drogowych na drogach krajowych Nr 5,94 i36.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pasa drogowego oraz trzykrotne mycie urządzeń drogowych na drogach krajowych Nr 5,94 i36 Zakres rzeczowy : Sprzątanie pasa drogowego - 157,9 km; trzykrotne mycie : pachołków - 3.190 szt, znaków - 1830 szt, bariery, poręcze - 15.923 mb; awaryjne sprzątanie po wypadkach dr nr 5 - 7000 m2,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie parkingów w miejscowości Juszczyn i Komorniki przy drodze krajowej Nr 94 oraz w miejscowości Sanie przy drodze krajowej Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie parkingów w miejscowości Juszczyn i Komorniki przy drodze krajowej Nr 94 oraz w miejscowości Sanie przy drodze krajowej Nr 5 Zakres rzeczowy :sprzątanie parkingów - 11.380 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 4 KM PSP we Wrocławiu"
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Utrzymanie czystości ulic Wielunia oraz przystanków publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Wieluń: Zadanie nr 1- Rejon I, Zadanie nr 2 - Rejon II
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Części
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.